Administratívny pracovník pobočky - absolventská prax alebo dohoda

ENBRA SLOVAKIA s.r.o.

Miesto práce
Pestovateľská 10, 821 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.Možná individuálna dohoda o mzde na základe skúseností uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Tvorba a spracovanie montážnych protokolov
- Príprava podkladov pre fakturáciu (súpis materiálu, odovzdávací protokol)
- Dopĺňanie evidencie montážnych zákaziek
- Ďalšie administratívne činnosti podľa potreby pobočky

Administratívna činnosť s možnosťou ďalšej spolupráce, prípadne je možné nadviazať spoluprácu na dohodu o pracovnej činnosti, alebo skrátený úväzok.

Základné podmienky pre AP:
- Uchádzač o zamestnanie (UoZ) do 26 rokov evidovaný na ÚPSVaR, ktorý ukončil príslušným stupňom vzdelania sústavnú prípravu na povolanie v dennej forme štúdia pred menej ako dvomi rokmi a pred zaradením do evidencie uchádzačov o zamestnanie nemal pravidelne platené zamestnanie /zamestnanie, ktoré trvalo najmenej 6 po sebe nasledujúcich mesiacov/.
- Vedený v evidencii UoZ najmenej 1 mesiac
- Dĺžka výkonu praxe - najmenej 3 mesiace, najviac 6 mesiacov bez možnosti jej predĺženia
- Rozsah výkonu praxe – 20 hodín týždenne (4hod./denne)

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis. Spoločnosť ENBRA SLOVAKIA s.r.o. bude kontaktovať iba vybraných kandidátov. Uprednostnení budú uchádzači s predpokladom dlhodobejšej spolupráce.
Ďakujeme za Váš záujem a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od človeka na tejto pracovnej pozícii sa bude očakávať, že bude „pravou rukou“ koordinátora realizácie zákaziek v administratívnej oblasti. Prioritnou náplňou práce bude na základe harmonogramu naplánovaných realizácii nachystať montážne protokoly pre jednotlivé zákazky. Následne po realizácii bude na rade ich spracovanie, tvorba podkladov a založenie do kartotéky. Popri tejto činnosti bude podľa potreby vykonávať aj iné administratívne činnosti na základe potrieb pobočky.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENBRA SLOVAKIA s.r.o. je obchodná spoločnosť zaoberajúca sa distribúciou a predajom v oblasti meracej, regulačnej a vykurovacej techniky. Založená v Československu v roku 1991. V súčasnosti pôsobiaca v troch štátoch Európskej únie. Obchodné aktivity spoločnosti sú zamerané na priamy predaj produktov meracej, vykurovacej a chladiarenskej techniky, realizáciu zákaziek, službu rozpočítavania nákladov a metrologické služby.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4025549  Dátum zverejnenia: 26.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 4,5 EUR/hod.