Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor realizácie zákaziek
ENBRA SLOVAKIA s.r.o.
Miesto práce
Pestovateľská 10, 821 04 Bratislava
Pestovateľská 10, 821 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1 000 EUR + Prémiová zložka mzdy neobmedzená Finálna výška mzdy bude predmetom jednania a bude závisieť od skúseností kandidáta.
1 000 EUR/mesiac1 000 EUR + Prémiová zložka mzdy neobmedzená Finálna výška mzdy bude predmetom jednania a bude závisieť od skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- tvorba cenových ponúk na základe vzorov a pokynov od obchodného manažéra, aktualizácia a ich odosielanie e- mailom/poštou;
- príprava zmlúv a objednávok;
- tvorba, kontrola a spracovanie všetkých dokumentov k realizácii, odovzdaniu a uzavretiu zákazky, (zmluvy, oznamy, montážne protokoly, fakturácia atď.);
- spolupráca so subdodávateľmi pri realizácii jednotlivých zákaziek, prípadne vyhľadávanie subdodávateľov;
- zodpovednosť za evidenciu tovaru vydaného, použitého do zákazky resp. vráteného na sklad
- zaevidovanie objednávok na tovar do firemného ekonomického softvéru;
- príprava podkladov na spracovanie elektronických odpočtov z meracích prístrojov a na zabezpečenie servisu zariadení;
- zodpovednosť za správnu evidenciu reklamácií a ich postúpenie reklamačnému technikovi;
telefonické, e-mailové a osobné vybavovanie požiadaviek zákazníkov podľa pokynov obchodného manažéra;
- riešenie technických problémov pri realizácii zákaziek ( tel. resp. osobne s technikmi);
- kontrola prevedených prác, ich rozsahu, kvality, ceny;
- v prípade potreby osobné prevzatie všetkých dokumentov od subdodávateľov a pridelenie na spracovanie;
- odovzdanie zákazky objednávateľovi, potvrdenie príslušných dokumentov;
- zodpovednosť za organizáciu servisných služieb;
- zodpovednosť za implementáciu dát zariadení k odpočtom a servisu (PRVN, vodomery)
- príprava zmlúv a objednávok;
- tvorba, kontrola a spracovanie všetkých dokumentov k realizácii, odovzdaniu a uzavretiu zákazky, (zmluvy, oznamy, montážne protokoly, fakturácia atď.);
- spolupráca so subdodávateľmi pri realizácii jednotlivých zákaziek, prípadne vyhľadávanie subdodávateľov;
- zodpovednosť za evidenciu tovaru vydaného, použitého do zákazky resp. vráteného na sklad
- zaevidovanie objednávok na tovar do firemného ekonomického softvéru;
- príprava podkladov na spracovanie elektronických odpočtov z meracích prístrojov a na zabezpečenie servisu zariadení;
- zodpovednosť za správnu evidenciu reklamácií a ich postúpenie reklamačnému technikovi;
telefonické, e-mailové a osobné vybavovanie požiadaviek zákazníkov podľa pokynov obchodného manažéra;
- riešenie technických problémov pri realizácii zákaziek ( tel. resp. osobne s technikmi);
- kontrola prevedených prác, ich rozsahu, kvality, ceny;
- v prípade potreby osobné prevzatie všetkých dokumentov od subdodávateľov a pridelenie na spracovanie;
- odovzdanie zákazky objednávateľovi, potvrdenie príslušných dokumentov;
- zodpovednosť za organizáciu servisných služieb;
- zodpovednosť za implementáciu dát zariadení k odpočtom a servisu (PRVN, vodomery)
Zamestnanecké výhody, benefity
Sick days, spoločné firemné akcie, notebook, služobný telefón a služobné vozidlo aj na súkromné účely
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup;
- precíznosť;
- schopnosť doťahovať veci do konca;
- angažovanosť;
- komunikatívnosť (osobne aj telefonicky);
- prozákaznícky prístup
- samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť delegované úlohy;
- flexibilita;
- lojalita;
- technické zmýšľanie;
- schopnosť učenia sa a napredovania v nových oblastiach;
- príjemné vystupovanie;
- schopnosť zhromažďovať a spracovávať štatistické údaje,
- schopnosť pracovať pod časovým tlakom a dodržiavať termíny;
- vedomosti z oblasti meracej a regulačnej techniky;
- anglický jazyk výhodou, nie podmienkou
- precíznosť;
- schopnosť doťahovať veci do konca;
- angažovanosť;
- komunikatívnosť (osobne aj telefonicky);
- prozákaznícky prístup
- samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť delegované úlohy;
- flexibilita;
- lojalita;
- technické zmýšľanie;
- schopnosť učenia sa a napredovania v nových oblastiach;
- príjemné vystupovanie;
- schopnosť zhromažďovať a spracovávať štatistické údaje,
- schopnosť pracovať pod časovým tlakom a dodržiavať termíny;
- vedomosti z oblasti meracej a regulačnej techniky;
- anglický jazyk výhodou, nie podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ENBRA SLOVAKIA s.r.o. je obchodná spoločnosť zaoberajúca sa distribúciou a predajom v oblasti meracej, regulačnej a vykurovacej techniky. Založená v Československu v roku 1991. V súčasnosti pôsobiaca v troch štátoch Európskej únie. Obchodné aktivity spoločnosti sú zamerané na priamy predaj produktov meracej, vykurovacej a chladiarenskej techniky, realizáciu zákaziek, službu rozpočítavania nákladov a metrologické služby.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3991002
Dátum zverejnenia: 27.10.2020
2020-10-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný zástupca, Technický manažér Spoločnosť: ENBRA SLOVAKIA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac