Obchodný poradca Unilever food solution

empea, s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac+ odmeny 200 EUR mesačne, v prípade preukázateľných skúseností a znalosť zákazníkov v regióne, možné zvýšenie mesačnej základnej mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce a zodpovednosti:
- aktívna podpora predávaných značiek UFS / Knorr, Hellmanns s cieľom zvyšovať výkonnosť, kvalitu a efektivitu predaja v segmente HORECA,
- analýza a vyhodnocovanie predajných návštev, návrh opatrení k zvýšeniu objemu predaja a plnenia ukazovateľov predaja , návrh trade marketingových aktivít pre segment HORECA,
- rozvoj a udržiavanie dlhodobých obchodných vzťahov a komunikácia so zverenými zákazníkmi ako aj aktívny tréning obchodných zástupcov veľkoobchodov priamo v teréne.

MANAŽMENT ČASU A OBLASTI:
- pravidelný telefonický, osobný kontakt so zákazníkmi v rámci prideleného regiónu podľa naplánovanej trasy v segmente HORECA,
- pravidelný kontakt so zástupcami navštevovaných prevádzok,
- pravidelné informovanie o zmenách, udržiavanie aktuálnej databázy zákazníkov.

SALES
- rozvoj a udržiavanie obchodných vzťahov a komunikácie so všetkými zákazníkmi v HORECA,
- aktívne vyhľadávanie nových predajných príležitostí vo zverenom regióne,
- zodpovedanie za plnenie osobného plánu predaja,
- podpora spoločnosti - budovanie image značky,
- strategické umiestňovanie POSm na všetkých prevádzkach,
- efektívne zúžitkovanie pridelenej podpory na predaj výrobkov,
- informovanie spoločnosti o marketingových príležitostiach,
- kvalita produktov - monitorovanie obehu zásob /FIFO/ a podmienok skladovania,
- školenie personálu na prevádzkach a v teréne,
- spolupráca s kuchárom, vzájomné odovzdávanie informácií.

PROMOTIONS - PODPORA PREDAJA:
- monitoring a spätná väzba podľa sprievodných pokynov podpory predaja,
- návrh na promo aktivity, informácie z trhu.

PRIESKUM TRHU
- monitorovanie aktivít konkurencie v danej oblasti predaja.

ADMINISTRATÍVA PREDAJA
- výkaz OZ,
- správy o predaji podľa potreby,
- priebežné aktualizovanie databázy,
- dodržiavať bezpečnostné a protipožiarne predpisy na pracovisku, riadiť sa a dodržiavať právne predpisy na ochranu životného prostredia,
- separovanie odpadu.

Zamestnanecké výhody, benefity

Firemná kultúra s dôrazom na otvorenosť, tímovú spoluprácu a neformálne vzťahy.
Samostatná a zodpovedná práca.
Motivujúce finančné ohodnotenie.
Profesionálne zaškolenie a tréningy s dôrazom na predajné, vyjednávacie a komunikačné zručnosti a schopnosti.
Možnosť zdokonalenia osobných a profesionálnych zručností.
Služobný automobil, mobilný telefón a tablet.

Informácie o výberovom konaní

Obsadzujeme pracovnú pozíciu s pôsobnosťou v Banskobystrickom kraji alebo v Nitrianskom kraji, preto preferujeme uchádzača, ktorého bydliskom je Banská Bystrica a okolie alebo Nitra a okolie.

Vo Vašej reakcii uveďte predpokladaný termín nástupu.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za ich reakciu na našu ponuku práce.
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať prostredníctvom e-mailovej správy alebo telefonického rozhovoru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

preferujeme odbor kuchár, rovnako akceptujeme špecialistu v Gastro business-e so znalosťou zákazníkov

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

preukázateľná prax v Gastro prostredí

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- podmienka – znalosť prostredia HORECA, prax minimálne 3 roky,
- výborné schopnosti práce so zverenými zákazníkmi, time management, schopnosť rozvíjať obchodné vzťahy.
- logické myslenie, flexibilita, svedomitosť, pracovitosť s dôrazom na detail – precíznosť,
- komunikačné zručnosti, samostatnosť, zručnosti riešenia problémov,
- marketingové / predajné zručnosti, vedomosti z maloobchodného predaja,
- aktívny vodič.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Agentúra empea, s.r.o. sa zaoberá podporou predaja, merchandisingovými službami, hosteskovými prezentáciami, vedením externého obchodného tímu, outsourcingom a náborom pre partnerov v oblasti rýchloobrátkového tovaru.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3781829  Dátum zverejnenia: 15.10.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac