Asistent/ka predaja v bytovom textile Sabinov

EMI EU s. r. o.

Miesto práce
Pod Švabľovkou 2100, Sabinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Predaj bytového textilu: Aktívne predávanie a prezentovanie bytového tovaru zákazníkom, poradenstvo pri výbere tovaru.

  • Vykladanie tovaru: Príjem tovaru a jeho správne uskladnenie, vykladanie tovaru na predajné plochy a jeho dopĺňanie.

  • Blokovanie nákupov v pokladni, prijímanie hotovostných a bezhotovostných platieb: Práca s pokladničným systémom Pohoda, spracovanie platieb od zákazníkov, vrátane hotovostných aj bezhotovostných transakcií.

  • Kontrola cenoviek: Zabezpečenie správnych a aktuálnych cenoviek na tovare, kontrola správnosti označenia cien.

  • Poradenstvo a pomoc zákazníkom: Aktívna pomoc zákazníkom pri výbere tovaru, poskytovanie informácií o produktoch, riešenie prípadných problémov a reklamácií.

  • Udržiavanie čistoty na predajni: Zabezpečenie čistoty a poriadku na predajnej ploche, pravidelné upratovanie a údržba predajne.

  • Účasť na inventarizáciách: Spolupráca pri inventúrach tovaru, zaznamenávanie stavu zásob a pomoc pri kontrole inventára.

Vybavovanie reklamácií: Prijímanie a spracovanie reklamácií od zákazníkov, riešenie reklamácií v súlade s internými postupmi a legislatívou, komunikácia so zákazníkmi ohľadom stavu reklamácií.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zamestnanecké zľavy na bytový textil a doplnky
  • Možnosť kariérneho rastu a vzdelávania
  • Obedy za 1 € v našej firemnej reštaurácii
  • Zaujímavá práca v príjemnom kolektíve
  • Školenia a podpora pri výkone práce

Informácie o výberovom konaní

Prosím zašlite životopis na mail [email protected] Budeme Vás kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Komunikatívnosť: Schopnosť efektívne komunikovať so zákazníkmi, počúvať ich potreby a poskytovať im užitočné informácie.

  • Príjemné vystupovanie: Byť zdvorilá, priateľská a ochotná, aby zákazníci mali pozitívny zážitok z nákupu.

  • Profesionalita: Udržiavanie profesionálneho správania a vzhľadu, schopnosť riešiť sťažnosti a reklamácie s rozvahou a bez konfliktov.

  • Zákaznícky orientovaný prístup: Schopnosť vždy uprednostniť potreby zákazníka a zamerať sa na poskytovanie výnimočných služieb.

  • Tímová práca: Spolupráca s kolegami a schopnosť pracovať ako súčasť tímu na dosiahnutie spoločných cieľov.

  • Flexibilita a prispôsobivosť: Schopnosť prispôsobiť sa rôznym situáciám a potrebám predajne, vrátane riešenia nečakaných problémov.

  • Spoľahlivosť a dochvíľnosť: Byť spoľahlivá v plnení svojich povinností a dochvíľna, aby bola vždy pripravená začať pracovnú smenu načas.

  • Organizačné schopnosti: Schopnosť efektívne organizovať svoje pracovné úlohy a udržiavať poriadok v predajni.

  • Znalosť produktov: Dôkladná znalosť sortimentu predajne, aby mohla efektívne poradiť zákazníkom a odpovedať na ich otázky.

  • Zručnosť s technológiami: Schopnosť pracovať s pokladničným systémom Pohoda a základnými počítačovými programami, vrátane vybavovania reklamácií.

  • Pozornosť k detailom: Precíznosť pri kontrole cenoviek, udržiavaní čistoty predajne a zabezpečovaní správnej prezentácie tovaru.

Schopnosť zvládať stres: Zvládanie pracovného tlaku, najmä počas rušných období a pri riešení náročných zákazníckych požiadaviek.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Výrobný podnik, veľkoobchod, maloobchod, internetový obchod s komplexným bytovým textilom.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4835816  Dátum zverejnenia: 21.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac