Logo EMEL Bratislava, s.r.o.

Konzultant pre modul Mzdy, Personalistika a Dochádzka

EMEL Bratislava, s.r.o.

Miesto práce
Švabinského 21, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacUvedená nástupná mzda závisí od vašich skúseností . Je predmetom našej vzájomnej dohody.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Ako Konzultant pre modul Mzdy, Personalistika a Dochádzka budete hrať kľúčovú úlohu pri implementácii a optimalizácii softvérového riešenia pre našich zákazníkov. Vašou úlohou bude zabezpečiť, aby riešenie plne vyhovovalo potrebám klienta a zároveň spĺňalo legislatívne požiadavky.

Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á doplní náš tím odborníkov v oblasti personalistiky a miezd. Aby si sa v tejto práci našiel/našla, nemal by Ti chýbať pozitívny vzťah k mzdovej problematike, matematike a vítaná je aj práca s databázami. S ostatným Ti veľmi radi pomôžu kolegovia, a to nielen počas úvodnej adaptácie.


Vaše hlavné zodpovednosti budú:


✅ Analýza požiadaviek klienta – zistenie potrieb zákazníka, pochopenie jeho firemných procesov v oblasti miezd, personalistiky a dochádzky.
✅ Implementácia a konfigurácia systému – nastavenie a prispôsobenie modulu podľa požiadaviek klienta.
✅ Školenie používateľov – organizovanie a vedenie školení pre koncových používateľov, HR oddelenia a mzdových účtovníkov.
✅ Testovanie a optimalizácia riešenia – zabezpečenie, že riešenie funguje správne a efektívne, testovanie nových funkcionalít a aktualizácií.
✅ Podpora a riešenie incidentov – poskytovanie technickej podpory a riešenie problémov zákazníkov.
✅ Spolupráca s vývojovým tímom – odovzdávanie spätnej väzby, návrhy na vylepšenia a účasť na vývoji nových funkcionalít.
✅ Monitorovanie legislatívnych zmien – zabezpečenie, že softvér spĺňa aktuálne požiadavky zákonov a nariadení v oblasti miezd a HR.

✅ Tvorba dokumentácie a metodických pokynov – príprava návodov, školení a aktualizácií metodických pokynov pre klientov.


Odborné znalosti a skúsenosti:

Táto pozícia nie je vhodná pre úplného začiatočníka, preto očakávame, že už máš skúsenosti v podobnej oblasti a základné princípy Ti nie sú cudzie. Nemusíš ovládať všetko do detailov, no je dôležité, aby si mal/a silné zázemie aspoň v niektorých kľúčových oblastiach tejto role.

  • Prax v oblasti miezd a personalistiky – skúsenosť so spracovaním miezd, HR procesmi alebo prácou s dochádzkovými systémami.
  • Skúsenosti s HR/mzdovými softvérmi – výhodou sú znalosti systémov ako SAP HR, Softip, Pohoda, KROS, Vema, Humanet alebo iných.
  • Znalosť legislatívy v oblasti miezd a pracovného práva – orientácia v zákonníku práce, zakone o verejnej službe, sociálnom a zdravotnom poistení je výhodou.
  • Technické znalosti

– znalosť práce s MS Word, Excel

– základnú skúsenosť s SQL, XML, API integráciami alebo podobnými technológiami výhodou, ale nie podmienkou, radi ťa naučíme ich využívať pri práci

  • Analytické schopnosti – schopnosť pochopiť a optimalizovať HR/mzdové procesy klienta.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Prácu v slovenskej firme, ktorá už 30 rokov patrí k popredným dodávateľom IT riešení, čo je dobrý predpoklad stability.
  • Atraktívne finančné ohodnotenie – podľa skúseností kandidáta s možnosťou bonusov.
  • Príležitosť na odborný rast – školenia a možnosť učiť sa nové technológie.
  • Flexibilný pracovný čas – možnosť home office a úprava pracovnej doby podľa potreby.
  • Moderné pracovné prostredie – dynamická firemná kultúra s inovatívnym prístupom.
  • Firemné benefity – finančný príspevok na stravu, teambuildingy a iné výhody.
  • Možnosť ovplyvniť vývoj softvéru – priama spolupráca s vývojovým tímom na zlepšovaní produktu.
  • Prácu na zaujímavých projektoch, pri ktorých môžeš získať cenné skúseností.
  • Prácu v kolektíve, s ktorým si môžeš zdieľať skúsenosti a spoločne sa rozvíjať.

Informácie o výberovom konaní

Ako sa prihlásiť?

Ak vás táto ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis a krátky motivačný list na e-mail kacaniova@emel.sk do 15.4.2025.

Tešíme sa na vašu prihlášku!

Vyhradzujeme si právo kontaktovať len záujemcov, ktorí spĺňajú požiadavky uvedené v inzercii.
Výberové konanie bude ukončené po obsadení pozície úspešným uchádzačom. Tvoje osobné údaje spracúvame v zmysle súhlasu, ktorý udeľuješ pre www.profesia.sk.

Informácie o spracúvaní osobných údajov určené dotknutým osobám v podmienkach spoločnosti EMEL Bratislava, s.r.o. https://www.emel.sk/sk-sk/tag/zasady-ochrany-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT , Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

2-3 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

✅ Výborné komunikačné schopnosti – schopnosť vysvetliť technické riešenia jednoduchým spôsobom.

✅ Orientácia na zákazníka – schopnosť pochopiť jeho potreby a priniesť efektívne riešenie.
✅ Schopnosť riešiť problémy – analytické a logické myslenie, rýchle hľadanie riešení.
✅ Samostatnosť a zodpovednosť – organizovanie práce a dodržiavanie termínov.
✅ Schopnosť pracovať v tíme – spolupráca s kolegami, vývojármi a klientmi.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

EMEL Bratislava, s.r.o. je spoločnosťou, ktorá už od roku 1990 pôsobí na trhu informačných technológií. Od roku 1996 sme vyvinuli niekoľko projektov, ktoré sú využívané vo sfére obchodu, služieb, v bankovom, poisťovacom, verejnom a štátnom sektore, v spoločnostiach zaoberajúcich sa problematikou dôchodkových fondov a v neposlednom rade aj vo faktoringových spoločnostiach. V rámci tejto činnosti sa intenzívne zaoberáme vývojom, dodávkou a implementáciou komplexného informačného systému a poskytovaním nadštandardných služieb v oblasti informačných technológií. Zameriavame sa na spoločnosti, ktoré vyžadujú maximálnu a presnú integráciu informačného systému do ich vnútropodnikových procesov s využitím najmodernejších technológií.

Naším najväčším projektom a srdcom je SRS® - Systém pre riadenie a správu podniku. Takýto obšírny názov pre systém už napovedá, že ide o aplikáciu rozsiahleho charakteru. Je na klientovi ako si vyskladá pre neho ten najoptimálnejší systém za pomoci našich kvalifikovaných pracovníkov. Okrem tejto možnosti a v snahe prispôsobiť funkcionalitu systému špecifikám tejto sféry ponúkame klientovi možnosti úprav štandardných modulov podľa jeho požiadaviek.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 5037626  Dátum zverejnenia: 18.3.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac