Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka nákupu
Miesto práce
Stará Vajnorská 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 250 EUR/mesiaczákladná mzdy 1000€ + osobné a výkonnostné odmeny do 250€
Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
Baví Ťa práca s číslami a chceš byť v centre diania? Je presnosť Tvojou prednosťou? Tak na nič neváhaj a pridaj sa do nášho nákupného tímu.
Čo bude Tvojou dennou rutinou?:
Samozrejmosťou je, že Ťa na danej pozícií čo najlepšie zaškolíme a tvojou veľkou výhodou bude, že budeš mať vedľa seba kolegu - seniora od ktorého budeš môcť čerpať informácie a skúsenosti.
Čo bude Tvojou dennou rutinou?:
- Evidencia príjmových dokladov (najmä faktúry za tovar, nákupné faktúry, tovarové dobropisy, tovarové príjemky, skladové príjemky)
- Vytváranie predpríjmov - vytvorenie nákupnej príjemky v súlade s nákupnou objednávkou, riešenie rozdielov medzi príjemkou a nákupnou objednávkou
- Účtovanie zaskladnenia - účtovanie nákupnej príjemky
- Starostlivosť o pridelené dodávateľské kontá (údržba dodávateľských kariet, potvrdzovanie a odsúhlasovanie zostatkov, riešenie chýbajúcich dokladov)
- Vedenie pridelenej príjmovej agendy - aj v zastupiteľnosti
- Vypĺňanie pomocných tabuliek a analýz z údajov o príjme
- Komunikácia s centrálnym skladom
Samozrejmosťou je, že Ťa na danej pozícií čo najlepšie zaškolíme a tvojou veľkou výhodou bude, že budeš mať vedľa seba kolegu - seniora od ktorého budeš môcť čerpať informácie a skúsenosti.
ČO OD TEBA OČAKÁVAME:
Aby si k nám zapadol/dla a práca Ti išla od ruky požadujme:
- SŠ/VŠ vzdelanie
- Komunikatívnu znalosť angličtiny – must have
- MS OFFICE – na požadovanej úrovni podmienkou
- Prax na podobnej pozícii výhodou, nie podmienkou
- Vysoko motivovanú a stabilnú osobnosť
- Analytické a logické myslenie
- Zodpovednosť, orientáciu na výsledky
- Tímovosť s vysokou mierou samostatnosti
ČO TI VIEME PONÚKNUŤ:
ELIT SLOVAKIA je všetko len nie obrovská korporácia, kde by si nemohol/a nič zmeniť alebo sa aktívne podieľať na rozvoji spoločnosti a odbore, v ktorom patríme k jedným z lídrov. Každý zamestnanec má u nás meno, tvár a podporu nielen od kolegov ale aj od vedenia spoločnosti.
Čo Ti za tvoju skvelo odvedenú prácu ponúkame?:
Čo Ti za tvoju skvelo odvedenú prácu ponúkame?:
- Zaujímavú prácu v zázemí veľkej medzinárodnej spoločnosti
- Fixný plat plus veľmi motivujúce finančné ohodnotenie v prípade dobrých výsledkov
- Priateľský kolektív, pre ktorý je cieľom perfektne odvedená práca
- Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu
- Zamestnanecké zľavy
- MultiSport kartu
- Kávový servis a pitný režim na pracovisku (nie si kávičkár/ka? Nevadí máme v ponuke aj široký výber čajov)
Tak čo? Je to pre teba výzva?
Tak na nič nečakaj a pošli nám svoj životopis. Radi Ťa privítame na pohovore aby sme Ťa čím skôr spoznali.
Tak na nič nečakaj a pošli nám svoj životopis. Radi Ťa privítame na pohovore aby sme Ťa čím skôr spoznali.
Naše hodnoty
Development
Rozvoj
Excellence
Excelentnosť
Leadership
Vedenie
Intergrity & Trust
Integrita a dôvera
Value added
Pridaná hodnota
Embracing change
Prijímanie zmien
Resourceful
Vynaliezavosť
Sustainability
Udržateľnosť
ID: 4030215
Dátum zverejnenia: 5.2.2021
2021-02-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: LKQ SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac