Logo Ekofarma Važec

Pracovná ponuka pre skúseného finančného a ekonomického riaditeľa

Ekofarma Važec

Miesto práce
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacmesačná mzda od 2 500 € podľa skúsenosti uchádzača + odmeny, bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného Finančného a ekonomického riaditeľa, ktorý bude kľúčovou súčasťou nášho tímu a prinesie strategické vedenie zamerané na finančnú stabilitu a rast našich 4 fariem.

Hlavné úlohy a zodpovednosti:

  • Tvorba a dohľad finančnej stratégie: Vytvárate a implementujete finančné stratégie, politiky a postupy s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti.
  • Reprezentácia organizácie: Budete reprezentovať naše spoločnosti na rokovaniach s obchodnými partnermi, audítormi, finančnými a daňovými orgánmi. Zabezpečíte účinnú komunikáciu s finančnými inštitúciami a partnermi.
  • Riadenie finančných cieľov: Zodpovedáte za dosiahnutie stanovených finančných cieľov a za riadenie činnosti finančného oddelenia.
  • Manažment tímu: Vediete finančný tím, zabezpečujete ich rozvoj a dosiahnutie cieľov.
  • Strategické finančné rozhodnutia: Rozhodujete o financovaní aktivít a nakladaní s finančnými prostriedkami, zabezpečujete riadenie finančných tokov.
  • Analýza a reportovanie: Analyzujete finančné ukazovatele, pripravujete rozpočty, kalkulácie a predajné plány. Zabezpečujete aktuálne správy o finančných zdrojoch a výsledkoch hospodárenia.
  • Analýzy KPI: Vykonávate analýzy KPI 
  • Spolupráca medzi oddeleniami: Efektívne spolupracujete s inými oddeleniami v rámci spoločností na dosiahnutie spoločných cieľov.
  • Riadenie ziskov a strát: Zodpovedáte za úplné riadenie ziskov, strát a za vysvetlenie výsledkov či odchýlok.
  • Optimalizácia nákladov: Zameriavate sa na znižovanie neproduktívnych nákladov a na riadenie nákladových akcií.
  • Uzatváracie a prognózovacie aktivity: Zabezpečujete mesačné výkazy ziskov a strát, súvahy a podrobné vysvetlenia hlavných KPI odchýlok.
  • Týždenné vykazovanie prognóz: Spájate prevádzkovú dynamiku s financiami prostredníctvom týždenných prognóz.
  • Manažovanie činnosti tímov v rámci 4 fariem
  • Komunikácia s top manažmentom spoločnosti
  • Tvorba finančného rozpočtu, kalkulácie, plánovanie predaja.
  • Výpočet návratnosti investícií

Zamestnanecké výhody, benefity

- Atraktívne platové ohodnotenie + stimuly

- Peňažný príspevok na auto/služobné auto

- Pružný pracovný čas

- Doplnkové dôchodkové pripoistenie

- Možnosť kariérneho rastu

V našej spoločnosti si vážime našich zamestnancov a ich príspevok k úspechu nášho podnikania. Aby sme ich odmenili a podporili ich profesionálny aj osobný rast, ponúkame nasledujúce výhody a benefity:

Veríme, že tieto výhody a benefity vytvárajú motivujúce pracovné prostredie a pomáhajú našim zamestnancom dosahovať ich profesionálne ciele, zatiaľ čo si udržiavajú zdravý work-life balance.

  1. Konkurenčné platové ohodnotenie: Naši zamestnanci sú odmeňovaní v súlade s ich skúsenosťami a prínosom pre spoločnosť.
  2. Bonusy za výkon: Poskytujeme ročné bonusy závislé od dosiahnutia stanovených cieľov a celkového výkonu spoločnosti.
  3. Flexibilný pracovný čas: Ponúkame možnosť pružnej pracovnej doby, aby sme podporili work-life balance našich zamestnancov.
  4. Možnosť práce z domu: Pre určité pozície a v závislosti od potrieb projektu umožňujeme prácu z domu.
  5. Vzdelávací program a rozvoj: Investujeme do odborného rozvoja našich zamestnancov prostredníctvom školení, kurzov a konferencií.
  6. Dôchodkové sporenie: Podporujeme našich zamestnancov v budovaní ich dôchodkového sporenia príspevkami na dôchodkové plány.
  7. Dovolenka navyše: Okrem štandardnej dovolenky poskytujeme aj dodatočné dni dovolenky na regeneráciu a odpočinok.
  8. Teambuildingové aktivity a firemné podujatia: Organizujeme pravidelné teambuildingové aktivity a firemné podujatia na podporu tímovej spolupráce a pozitívnej firemnej kultúry.
  9. Firemné benefity: Ponúkame rôzne firemné zľavy, vrátane zliav na fitness, wellness, kultúrne a rekreačné aktivity.
  10. Podpora rodinného života: Poskytujeme podporu pri materskej a rodičovskej dovolenke a flexibilitu pre zamestnancov, ktorí sa starajú o rodinných príslušníkov.
  11. Mentorský program: Noví zamestnanci sú zaradení do mentorského programu, kde sú podporovaní skúsenými kolegami v rámci ich adaptácie a rozvoja.

Informácie o výberovom konaní

Chceme sa poďakovať každému uchádzačovi za prejavený záujem o pozíciu Finančného riaditeľa v našej spoločnosti. Oceňujeme čas a úsilie vložené do vašich prihlášok.

Vzhľadom na očakávaný vysoký počet reakcií si dovoľujeme informovať, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie spĺňajú kritériá pre danú pozíciu a s ktorými budeme pokračovať v ďalšom výberovom konaní. Tento proces môže trvať určitý čas, preto vás prosíme o trpezlivosť.

Každá prihláška je pre nás dôležitá a bude starostlivo preskúmaná. Ak by ste neboli vybraní pre osobný pohovor v tomto kole, vaše údaje zostanú v našej databáze pre budúce príležitosti, pokiaľ nám nedáte inštrukcie na ich odstránenie.

Ešte raz ďakujeme za váš záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme vám veľa úspechov vo vašej ďalšej profesionálnej kariére.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 23 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, účtovníctva alebo v príbuznej oblasti.
  • Známe skúsenosti na pozícii Finančného riaditeľa alebo podobnej vedúcej finančnej pozícii.
  • Skúsenosti s finančným plánovaním, riadením ziskov a strát, analýzou finančných ukazovateľov a rozpočtovaním.
  • Vynikajúce komunikačné a medziľudské zručnosti.
  • Schopnosť viesť tím a efektívne spolupracovať s rôznymi oddeleniami a vonkajšími partnermi.
  • Silné analytické a rozhodovacie zručnosti.

Odborné znalosti:

  • Pokročilé znalosti finančného účtovníctva a riadenia: Kandidát by mal mať hlboké porozumenie účtovných princípov, finančnej analýzy, rozpočtovania, plánovania a prognózovania.
  • Znalosť daňových zákonov: Dôležité je mať aktuálne informácie o  daňových zákonoch a štandardoch, ktoré ovplyvňujú spoločnosť.
  • Strategické plánovanie a analýza: Schopnosť vyvíjať a implementovať finančné stratégie na podporu celkových obchodných cieľov.
  • Riadenie rizík: Znalosť metód a nástrojov pre identifikáciu, hodnotenie a riadenie finančných rizík.
Technické zručnosti a programy:
  • MS Excel a iné tabuľkové procesory: Pokročilé zručnosti v MS Excel sú nevyhnutné pre analýzu dát, finančné modelovanie a tvorbu reportov.
  • Finančné softvéry: Ovládanie špecifických finančných softvérových riešení na účtovníctvo, rozpočtovanie a finančné reportovanie.
  • CRM systémy: Základné pochopenie systémov pre správu vzťahov so zákazníkmi (CRM) môže byť užitočné pre komunikáciu s obchodnými partnermi a prepojenie finančných a obchodných údajov.
Mäkké zručnosti:
  • Líderské zručnosti: Schopnosť viesť tím, motivovať zamestnancov a riadiť zmeny.
  • Komunikačné schopnosti: Vynikajúca schopnosť komunikácie s manažmentom, zamestnancami a externými partnermi.
  • Rozhodovacie schopnosti: Rýchle a efektívne rozhodovanie na základe analýzy a dostupných informácií.
  • Analytické myslenie: Schopnosť analyzovať veľké množstvá dát a vytvárať zmysluplné závery a odporúčania.

Ak máte vášeň pre financie a ste pripravený na nové výzvy, pripojte sa k nám a staňte sa súčasťou nášho úspešného tímu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, ktorá má v portfóliu správu ekologických fariem (Važec, Mengusovce, Šuňava a Poprad). Predávame vysoko kvalitné a poctivé bio potraviny.
Hľadáme kolegu/kolegyňu, s ktorými nás bude práca baviť a s ktorými si navzájom budeme motiváciou. Tých z vás, čo vždy robia veci najlepšie ako vedia a zapadnú medzi nás. Hľadáme nadšencov do nášho profesionálneho tímu, ktorí vedia robiť svoju prácu dobre a s chuťou.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Petra Šavelová
Tel.: +421908995747
E-mail: poslať životopis
ID: 4798854  Dátum zverejnenia: 6.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac