Logo Ekofarma Važec

Pracovná ponuka pre skúseného finančného a ekonomického riaditeľa

Ekofarma Važec

Miesto práce
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2024
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacmesačná mzda od 2 500 € podľa skúsenosti uchádzača + odmeny, bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného Finančného a ekonomického riaditeľa, ktorý bude kľúčovou súčasťou nášho tímu a prinesie strategické vedenie zamerané na finančnú stabilitu a rast našich 4 fariem.

Hlavné úlohy a zodpovednosti:

  • Tvorba a dohľad finančnej stratégie: Vytvárate a implementujete finančné stratégie, politiky a postupy s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti.
  • Reprezentácia organizácie: Budete reprezentovať naše spoločnosti na rokovaniach s obchodnými partnermi, audítormi, finančnými a daňovými orgánmi. Zabezpečíte účinnú komunikáciu s finančnými inštitúciami a partnermi.
  • Riadenie finančných cieľov: Zodpovedáte za dosiahnutie stanovených finančných cieľov a za riadenie činnosti finančného oddelenia.
  • Manažment tímu: Vediete finančný tím, zabezpečujete ich rozvoj a dosiahnutie cieľov.
  • Strategické finančné rozhodnutia: Rozhodujete o financovaní aktivít a nakladaní s finančnými prostriedkami, zabezpečujete riadenie finančných tokov.
  • Analýza a reportovanie: Analyzujete finančné ukazovatele, pripravujete rozpočty, kalkulácie a predajné plány. Zabezpečujete aktuálne správy o finančných zdrojoch a výsledkoch hospodárenia.
  • Analýzy KPI: Vykonávate analýzy KPI 
  • Spolupráca medzi oddeleniami: Efektívne spolupracujete s inými oddeleniami v rámci spoločností na dosiahnutie spoločných cieľov.
  • Riadenie ziskov a strát: Zodpovedáte za úplné riadenie ziskov, strát a za vysvetlenie výsledkov či odchýlok.
  • Optimalizácia nákladov: Zameriavate sa na znižovanie neproduktívnych nákladov a na riadenie nákladových akcií.
  • Uzatváracie a prognózovacie aktivity: Zabezpečujete mesačné výkazy ziskov a strát, súvahy a podrobné vysvetlenia hlavných KPI odchýlok.
  • Týždenné vykazovanie prognóz: Spájate prevádzkovú dynamiku s financiami prostredníctvom týždenných prognóz.
  • Manažovanie činnosti tímov v rámci 4 fariem
  • Komunikácia s top manažmentom spoločnosti
  • Tvorba finančného rozpočtu, kalkulácie, plánovanie predaja.
  • Výpočet návratnosti investícií

Zamestnanecké výhody, benefity

- Atraktívne platové ohodnotenie + stimuly

- Peňažný príspevok na auto/služobné auto

- Pružný pracovný čas

- Doplnkové dôchodkové pripoistenie

- Možnosť kariérneho rastu

V našej spoločnosti si vážime našich zamestnancov a ich príspevok k úspechu nášho podnikania. Aby sme ich odmenili a podporili ich profesionálny aj osobný rast, ponúkame nasledujúce výhody a benefity:

Veríme, že tieto výhody a benefity vytvárajú motivujúce pracovné prostredie a pomáhajú našim zamestnancom dosahovať ich profesionálne ciele, zatiaľ čo si udržiavajú zdravý work-life balance.

  1. Konkurenčné platové ohodnotenie: Naši zamestnanci sú odmeňovaní v súlade s ich skúsenosťami a prínosom pre spoločnosť.
  2. Bonusy za výkon: Poskytujeme ročné bonusy závislé od dosiahnutia stanovených cieľov a celkového výkonu spoločnosti.
  3. Flexibilný pracovný čas: Ponúkame možnosť pružnej pracovnej doby, aby sme podporili work-life balance našich zamestnancov.
  4. Možnosť práce z domu: Pre určité pozície a v závislosti od potrieb projektu umožňujeme prácu z domu.
  5. Vzdelávací program a rozvoj: Investujeme do odborného rozvoja našich zamestnancov prostredníctvom školení, kurzov a konferencií.
  6. Dôchodkové sporenie: Podporujeme našich zamestnancov v budovaní ich dôchodkového sporenia príspevkami na dôchodkové plány.
  7. Dovolenka navyše: Okrem štandardnej dovolenky poskytujeme aj dodatočné dni dovolenky na regeneráciu a odpočinok.
  8. Teambuildingové aktivity a firemné podujatia: Organizujeme pravidelné teambuildingové aktivity a firemné podujatia na podporu tímovej spolupráce a pozitívnej firemnej kultúry.
  9. Firemné benefity: Ponúkame rôzne firemné zľavy, vrátane zliav na fitness, wellness, kultúrne a rekreačné aktivity.
  10. Podpora rodinného života: Poskytujeme podporu pri materskej a rodičovskej dovolenke a flexibilitu pre zamestnancov, ktorí sa starajú o rodinných príslušníkov.
  11. Mentorský program: Noví zamestnanci sú zaradení do mentorského programu, kde sú podporovaní skúsenými kolegami v rámci ich adaptácie a rozvoja.

Informácie o výberovom konaní

Chceme sa poďakovať každému uchádzačovi za prejavený záujem o pozíciu Finančného riaditeľa v našej spoločnosti. Oceňujeme čas a úsilie vložené do vašich prihlášok.

Vzhľadom na očakávaný vysoký počet reakcií si dovoľujeme informovať, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie spĺňajú kritériá pre danú pozíciu a s ktorými budeme pokračovať v ďalšom výberovom konaní. Tento proces môže trvať určitý čas, preto vás prosíme o trpezlivosť.

Každá prihláška je pre nás dôležitá a bude starostlivo preskúmaná. Ak by ste neboli vybraní pre osobný pohovor v tomto kole, vaše údaje zostanú v našej databáze pre budúce príležitosti, pokiaľ nám nedáte inštrukcie na ich odstránenie.

Ešte raz ďakujeme za váš záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme vám veľa úspechov vo vašej ďalšej profesionálnej kariére.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostáva ešte 1 deň)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, účtovníctva alebo v príbuznej oblasti.
  • Známe skúsenosti na pozícii Finančného riaditeľa alebo podobnej vedúcej finančnej pozícii.
  • Skúsenosti s finančným plánovaním, riadením ziskov a strát, analýzou finančných ukazovateľov a rozpočtovaním.
  • Vynikajúce komunikačné a medziľudské zručnosti.
  • Schopnosť viesť tím a efektívne spolupracovať s rôznymi oddeleniami a vonkajšími partnermi.
  • Silné analytické a rozhodovacie zručnosti.

Odborné znalosti:

  • Pokročilé znalosti finančného účtovníctva a riadenia: Kandidát by mal mať hlboké porozumenie účtovných princípov, finančnej analýzy, rozpočtovania, plánovania a prognózovania.
  • Znalosť daňových zákonov: Dôležité je mať aktuálne informácie o  daňových zákonoch a štandardoch, ktoré ovplyvňujú spoločnosť.
  • Strategické plánovanie a analýza: Schopnosť vyvíjať a implementovať finančné stratégie na podporu celkových obchodných cieľov.
  • Riadenie rizík: Znalosť metód a nástrojov pre identifikáciu, hodnotenie a riadenie finančných rizík.
Technické zručnosti a programy:
  • MS Excel a iné tabuľkové procesory: Pokročilé zručnosti v MS Excel sú nevyhnutné pre analýzu dát, finančné modelovanie a tvorbu reportov.
  • Finančné softvéry: Ovládanie špecifických finančných softvérových riešení na účtovníctvo, rozpočtovanie a finančné reportovanie.
  • CRM systémy: Základné pochopenie systémov pre správu vzťahov so zákazníkmi (CRM) môže byť užitočné pre komunikáciu s obchodnými partnermi a prepojenie finančných a obchodných údajov.
Mäkké zručnosti:
  • Líderské zručnosti: Schopnosť viesť tím, motivovať zamestnancov a riadiť zmeny.
  • Komunikačné schopnosti: Vynikajúca schopnosť komunikácie s manažmentom, zamestnancami a externými partnermi.
  • Rozhodovacie schopnosti: Rýchle a efektívne rozhodovanie na základe analýzy a dostupných informácií.
  • Analytické myslenie: Schopnosť analyzovať veľké množstvá dát a vytvárať zmysluplné závery a odporúčania.

Ak máte vášeň pre financie a ste pripravený na nové výzvy, pripojte sa k nám a staňte sa súčasťou nášho úspešného tímu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, ktorá má v portfóliu správu ekologických fariem (Važec, Mengusovce, Šuňava a Poprad). Predávame vysoko kvalitné a poctivé bio potraviny.
Hľadáme kolegu/kolegyňu, s ktorými nás bude práca baviť a s ktorými si navzájom budeme motiváciou. Tých z vás, čo vždy robia veci najlepšie ako vedia a zapadnú medzi nás. Hľadáme nadšencov do nášho profesionálneho tímu, ktorí vedia robiť svoju prácu dobre a s chuťou.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Petra Šavelová
Tel.: +421908995747
E-mail: poslať životopis
ID: 4798854  Dátum zverejnenia: 3.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac