Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovná ponuka pre skúseného finančného a ekonomického riaditeľa
Ekofarma Važec
Poprad
plný úväzok
01.06.2024
2 500 EUR/mesiacmesačná mzda od 2 500 € podľa skúsenosti uchádzača + odmeny, bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného Finančného a ekonomického riaditeľa, ktorý bude kľúčovou súčasťou nášho tímu a prinesie strategické vedenie zamerané na finančnú stabilitu a rast našich 4 fariem.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Tvorba a dohľad finančnej stratégie: Vytvárate a implementujete finančné stratégie, politiky a postupy s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti.
- Reprezentácia organizácie: Budete reprezentovať naše spoločnosti na rokovaniach s obchodnými partnermi, audítormi, finančnými a daňovými orgánmi. Zabezpečíte účinnú komunikáciu s finančnými inštitúciami a partnermi.
- Riadenie finančných cieľov: Zodpovedáte za dosiahnutie stanovených finančných cieľov a za riadenie činnosti finančného oddelenia.
- Manažment tímu: Vediete finančný tím, zabezpečujete ich rozvoj a dosiahnutie cieľov.
- Strategické finančné rozhodnutia: Rozhodujete o financovaní aktivít a nakladaní s finančnými prostriedkami, zabezpečujete riadenie finančných tokov.
- Analýza a reportovanie: Analyzujete finančné ukazovatele, pripravujete rozpočty, kalkulácie a predajné plány. Zabezpečujete aktuálne správy o finančných zdrojoch a výsledkoch hospodárenia.
- Analýzy KPI: Vykonávate analýzy KPI
- Spolupráca medzi oddeleniami: Efektívne spolupracujete s inými oddeleniami v rámci spoločností na dosiahnutie spoločných cieľov.
- Riadenie ziskov a strát: Zodpovedáte za úplné riadenie ziskov, strát a za vysvetlenie výsledkov či odchýlok.
- Optimalizácia nákladov: Zameriavate sa na znižovanie neproduktívnych nákladov a na riadenie nákladových akcií.
- Uzatváracie a prognózovacie aktivity: Zabezpečujete mesačné výkazy ziskov a strát, súvahy a podrobné vysvetlenia hlavných KPI odchýlok.
- Týždenné vykazovanie prognóz: Spájate prevádzkovú dynamiku s financiami prostredníctvom týždenných prognóz.
- Manažovanie činnosti tímov v rámci 4 fariem
- Komunikácia s top manažmentom spoločnosti
- Tvorba finančného rozpočtu, kalkulácie, plánovanie predaja.
- Výpočet návratnosti investícií
Zamestnanecké výhody, benefity
- Atraktívne platové ohodnotenie + stimuly
- Peňažný príspevok na auto/služobné auto
- Pružný pracovný čas
- Doplnkové dôchodkové pripoistenie
- Možnosť kariérneho rastu
V našej spoločnosti si vážime našich zamestnancov a ich príspevok k úspechu nášho podnikania. Aby sme ich odmenili a podporili ich profesionálny aj osobný rast, ponúkame nasledujúce výhody a benefity:
Veríme, že tieto výhody a benefity vytvárajú motivujúce pracovné prostredie a pomáhajú našim zamestnancom dosahovať ich profesionálne ciele, zatiaľ čo si udržiavajú zdravý work-life balance.
- Konkurenčné platové ohodnotenie: Naši zamestnanci sú odmeňovaní v súlade s ich skúsenosťami a prínosom pre spoločnosť.
- Bonusy za výkon: Poskytujeme ročné bonusy závislé od dosiahnutia stanovených cieľov a celkového výkonu spoločnosti.
- Flexibilný pracovný čas: Ponúkame možnosť pružnej pracovnej doby, aby sme podporili work-life balance našich zamestnancov.
- Možnosť práce z domu: Pre určité pozície a v závislosti od potrieb projektu umožňujeme prácu z domu.
- Vzdelávací program a rozvoj: Investujeme do odborného rozvoja našich zamestnancov prostredníctvom školení, kurzov a konferencií.
- Dôchodkové sporenie: Podporujeme našich zamestnancov v budovaní ich dôchodkového sporenia príspevkami na dôchodkové plány.
- Dovolenka navyše: Okrem štandardnej dovolenky poskytujeme aj dodatočné dni dovolenky na regeneráciu a odpočinok.
- Teambuildingové aktivity a firemné podujatia: Organizujeme pravidelné teambuildingové aktivity a firemné podujatia na podporu tímovej spolupráce a pozitívnej firemnej kultúry.
- Firemné benefity: Ponúkame rôzne firemné zľavy, vrátane zliav na fitness, wellness, kultúrne a rekreačné aktivity.
- Podpora rodinného života: Poskytujeme podporu pri materskej a rodičovskej dovolenke a flexibilitu pre zamestnancov, ktorí sa starajú o rodinných príslušníkov.
- Mentorský program: Noví zamestnanci sú zaradení do mentorského programu, kde sú podporovaní skúsenými kolegami v rámci ich adaptácie a rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
Vzhľadom na očakávaný vysoký počet reakcií si dovoľujeme informovať, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie spĺňajú kritériá pre danú pozíciu a s ktorými budeme pokračovať v ďalšom výberovom konaní. Tento proces môže trvať určitý čas, preto vás prosíme o trpezlivosť.
Každá prihláška je pre nás dôležitá a bude starostlivo preskúmaná. Ak by ste neboli vybraní pre osobný pohovor v tomto kole, vaše údaje zostanú v našej databáze pre budúce príležitosti, pokiaľ nám nedáte inštrukcie na ich odstránenie.
Ešte raz ďakujeme za váš záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme vám veľa úspechov vo vašej ďalšej profesionálnej kariére.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, účtovníctva alebo v príbuznej oblasti.
- Známe skúsenosti na pozícii Finančného riaditeľa alebo podobnej vedúcej finančnej pozícii.
- Skúsenosti s finančným plánovaním, riadením ziskov a strát, analýzou finančných ukazovateľov a rozpočtovaním.
- Vynikajúce komunikačné a medziľudské zručnosti.
- Schopnosť viesť tím a efektívne spolupracovať s rôznymi oddeleniami a vonkajšími partnermi.
- Silné analytické a rozhodovacie zručnosti.
Odborné znalosti:
- Pokročilé znalosti finančného účtovníctva a riadenia: Kandidát by mal mať hlboké porozumenie účtovných princípov, finančnej analýzy, rozpočtovania, plánovania a prognózovania.
- Znalosť daňových zákonov: Dôležité je mať aktuálne informácie o daňových zákonoch a štandardoch, ktoré ovplyvňujú spoločnosť.
- Strategické plánovanie a analýza: Schopnosť vyvíjať a implementovať finančné stratégie na podporu celkových obchodných cieľov.
- Riadenie rizík: Znalosť metód a nástrojov pre identifikáciu, hodnotenie a riadenie finančných rizík.
- MS Excel a iné tabuľkové procesory: Pokročilé zručnosti v MS Excel sú nevyhnutné pre analýzu dát, finančné modelovanie a tvorbu reportov.
- Finančné softvéry: Ovládanie špecifických finančných softvérových riešení na účtovníctvo, rozpočtovanie a finančné reportovanie.
- CRM systémy: Základné pochopenie systémov pre správu vzťahov so zákazníkmi (CRM) môže byť užitočné pre komunikáciu s obchodnými partnermi a prepojenie finančných a obchodných údajov.
- Líderské zručnosti: Schopnosť viesť tím, motivovať zamestnancov a riadiť zmeny.
- Komunikačné schopnosti: Vynikajúca schopnosť komunikácie s manažmentom, zamestnancami a externými partnermi.
- Rozhodovacie schopnosti: Rýchle a efektívne rozhodovanie na základe analýzy a dostupných informácií.
- Analytické myslenie: Schopnosť analyzovať veľké množstvá dát a vytvárať zmysluplné závery a odporúčania.
Ak máte vášeň pre financie a ste pripravený na nové výzvy, pripojte sa k nám a staňte sa súčasťou nášho úspešného tímu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hľadáme kolegu/kolegyňu, s ktorými nás bude práca baviť a s ktorými si navzájom budeme motiváciou. Tých z vás, čo vždy robia veci najlepšie ako vedia a zapadnú medzi nás. Hľadáme nadšencov do nášho profesionálneho tímu, ktorí vedia robiť svoju prácu dobre a s chuťou.