Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR administrátor/ka (spracovateľ/ka dochádzky)
Eissmann Automotive Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Holíč
Holíč
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovanie dochádzky zamestnancov v elektronickom dochádzkovom systéme spoločnosti tak, aby boli rešpektované interné smernice spoločnosti ako aj platné pracovnoprávne predpisy
Schvaľovanie výnimiek z pracovného času na základe platného dokladu podpísaného vedúcim zamestnancom
Zodpovednosť za konsolidáciu všetkých podkladov o neprítomnostiach zamestnancov v práci tak, aby boli správne a včas zdokladované
Zodpovednosť za archiváciu všetkých podkladov súvisiacich so spracovaním dochádzky
Vystavovanie elektronických požiadaviek na úpravu parametrov dochádzkového systému
Príprava podkladov o dochádzke pre externé spoločnosti, kontrola odpracovaných hodín externých spolupracovníkov
Pravidelné audity manuálnych úprav v systéme tak, aby boli s súlade s doručenou dokumentáciu a aby boli eliminované všetky nedovolené ručné úpravy dochádzkových údajov
Reporting – príprava potrebných výstupov pre vedúcich zamestnancov
Tlač a distribúcia papierových výplatných pások a ďalších pracovnoprávnych dokumentov zamestnancom
Príprava dokumentácie pre zaslanie poštou
Príprava prezenčných listín z interných a externých školení a zabezpečenie ich úplnosti a správnosti
Pravidelná údržba násteniek v priestoroch spoločnosti
Iné podľa požiadaviek priameho nadriadeného
Schvaľovanie výnimiek z pracovného času na základe platného dokladu podpísaného vedúcim zamestnancom
Zodpovednosť za konsolidáciu všetkých podkladov o neprítomnostiach zamestnancov v práci tak, aby boli správne a včas zdokladované
Zodpovednosť za archiváciu všetkých podkladov súvisiacich so spracovaním dochádzky
Vystavovanie elektronických požiadaviek na úpravu parametrov dochádzkového systému
Príprava podkladov o dochádzke pre externé spoločnosti, kontrola odpracovaných hodín externých spolupracovníkov
Pravidelné audity manuálnych úprav v systéme tak, aby boli s súlade s doručenou dokumentáciu a aby boli eliminované všetky nedovolené ručné úpravy dochádzkových údajov
Reporting – príprava potrebných výstupov pre vedúcich zamestnancov
Tlač a distribúcia papierových výplatných pások a ďalších pracovnoprávnych dokumentov zamestnancom
Príprava dokumentácie pre zaslanie poštou
Príprava prezenčných listín z interných a externých školení a zabezpečenie ich úplnosti a správnosti
Pravidelná údržba násteniek v priestoroch spoločnosti
Iné podľa požiadaviek priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
pružný pracovný čas
cena obeda len 0,49 EUR
možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania v oblasti personalistiky
sociálny program
cena obeda len 0,49 EUR
možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania v oblasti personalistiky
sociálny program
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom o zamestnanie v našej spoločnosti, kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
SOFTIP HAPPY HR - Základy
Wega - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SOFTIP HAPPY HR - Základy
Wega - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
personalistika
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Máte detailnú znalosť pracovnoprávnej legislatívy, predovšetkým Zákonníka práce
Poznáte všetky špecifiká pracovného času, zmenovej prevádzky, konta pracovného času, nadčasovej práce a riadenia neprítomností
Máte predchádzajúcu skúsenosť so spracovaním dochádzky (Wega alebo iný softvér)
Viete používať Excel (grafy, filtre, kontingenčné tabuľky a pod.)
Máte zodpovedný prístup k práci, logické myslenie a príjemné vystupovanie, aby ste mohli zamestnancom zodpovedať všetky ich otázky súvisiace so spracovaním dochádzky a pracovným časom
Poznáte všetky špecifiká pracovného času, zmenovej prevádzky, konta pracovného času, nadčasovej práce a riadenia neprítomností
Máte predchádzajúcu skúsenosť so spracovaním dochádzky (Wega alebo iný softvér)
Viete používať Excel (grafy, filtre, kontingenčné tabuľky a pod.)
Máte zodpovedný prístup k práci, logické myslenie a príjemné vystupovanie, aby ste mohli zamestnancom zodpovedať všetky ich otázky súvisiace so spracovaním dochádzky a pracovným časom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Eissmann Automotive Slovensko bola založená v roku 2000 ako 100% dcérska spoločnosť spoločnosti Eissmann GmbH so sídlom v Bad Urach, Nemecko
Sídlime v meste Holíč a naším výrobným programom je produkcia interiérových doplnkov pre automobilový priemysel z prírodnej a syntetickej kože.
Sortiment výroby:
- stredové konzoly
- palubové dosky
- lakťové opierky
- výplne dverí
Našimi zákazníkmi sú spoločnosti z Nemecka, Francúzska, Rakúska, ako aj výrobné závody v Slovenskej republike.
Sídlime v meste Holíč a naším výrobným programom je produkcia interiérových doplnkov pre automobilový priemysel z prírodnej a syntetickej kože.
Sortiment výroby:
- stredové konzoly
- palubové dosky
- lakťové opierky
- výplne dverí
Našimi zákazníkmi sú spoločnosti z Nemecka, Francúzska, Rakúska, ako aj výrobné závody v Slovenskej republike.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3978127
Dátum zverejnenia: 29.9.2020
2020-09-29
lokalita: Holíč Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR Business Partner, HR Koordinátor Spoločnosť: Eissmann Automotive Slovensko s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac