Можливість для людей з України
Logo Effective hotel management s.r.o.; skrátený názov: EHM s.r.o.

Back office partner

Effective hotel management s.r.o.; skrátený názov: EHM s.r.o.

Miesto práce
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Back office partner bude pre nás dôležitou súčasťou nášho tímu. Dostane na starosť zastrešiť všetky organizačné a podporné aktivity tak, aby to bolo čo najjednoduchšie pre všetkých, spoľahlivé a systémové. Konkrétne sú to nateraz tieto oblasti (ktoré sa ale určite budú v čase rozširovať :) na ďalšie):

  • správa systému so štatistikami o projektoch a klientoch, jeho nastavovanie, vyhodnocovanie reportov
  • podpora revenue manažérom pri projektoch formou prípravy reportov a iných činností podľa zadania
  • systém evidencie dokladov, komunikácia s dodávateľmi
  • všetky admin úkony a komunikácia interne aj externe v súvislosti s nastavovaním chodu kancelárie

Výhodou vie byť pre uchádzača prax z hotelového segmentu alebo skúsenosti s marketingom. Ak by sa chcel realizovať v niektorej z týchto oblastí, jeho činnosť sa s tým dá krásne prepojiť. 

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme mladá a malá firma, kde najväčším benefitom je flexibilita, dôvera, férovosť a priateľská atmosféra. Pracujeme v krásnom businesse hoteliérstva, pomáhame našim klientom a prinášame im reálnu hodnotu. Ako benefit ponúkame možnosť práce z domu po zaškolení. Hodnotenie závislé od výsledku a od reálnej snahy prispieť k celkovému chodu a výsledku firmy. 

Informácie o výberovom konaní

Budeme reagovať uchádzačom, ktorí spĺňajú kritériá prvého výberu spomedzi kandidátov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatnosť

Zodpovednosť a zmysel pre poriadok

Ochota učiť sa a prinášať aj nové spôsoby riešení

Byť snaživý a ochotný pomôcť ostatným, mať prirodzenú potrebu byť vo firme užitoćný.

Zvládať aj technické oblasti ako je práca s PC, alebo učiť sa so systémami. 


Výhodou je skúsenosť v administratíve, resp. s organizovaním systémov. Výhodou je tiež práca v hoteliérstve, alebo v marketingu. 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

EHM s.r.o. je mladá spoločnosť zložená z profesne skúsených odborníkov v hotelovom businesse, v oblasti stratégie obchodu a marketingu, revenue managementu a procesného riadenia businessu na ubytovacích prevádzkach - hoteloch, rezortoch, apartmánových komplexoch - v cestovnom ruchu. Spolu máme viac ako 30 rokov praxe v tomto segmente, ktoré využívame pre zlepšovanie výsledkov u našich klientov.
Sídlime v POPRADE a v BRATISLAVE.
Takže aj každé rozšírenie tímu je možné na obe miesta nášho pôsobenia.
@ Účelom našej spoločnosti je nastavovať v hoteloch systém predaja a vyťažovania kapacít, ktorý zlepší výsledky, spôsobí rast a tým prispeje ku kvalitnejšiemu fungovaniu prevádzky a podstatne vyššej spokojnosti majiteľov a vedúcich manažérov na hoteloch.
Pomáhame vyberať vhodné systémy, nastavujeme ich tak, aby sa dokázala uplatňovať správna obchodná stratégia, tvoríme obchodnú politiku s dôrazom na najmodernejšiu metodiku revenue manažmentu a automatizácie.
Vzdelávame pracovníkov v nových trendoch vyťažovania kapacít, prinášame know-how z rôznych segmentov a predajných kanálov, učíme hoteliérov, ako si nastaviť obchodnú stratégiu s najlepším konečným výsledkom pre seba nie len vo výnosoch ale aj z pohľadu profitu.
@ Pôsobíme tam, kde chcú hoteliéri dosahovať lepšie výsledky a potrebujú naštartovať business a hľadajú zmenu v prístupe a v miere využitia svojho potenciálu alebo tam, kde sa pripravujú nové prevádzky, ktoré však trpia nedostatočným know-how alebo kapacitou v svojom aktuálnom tíme.
@ Pomáhame v oblasti people manažmentu a procesného manažmentu.
@ Nehovoríme, ako veci treba robiť, sme externou súčasťou tímov našich klientov a pracujeme za nich, u nich a pre nich, aby sa im darilo lepšie.
@ Sme nezávislým partnerom, ktorý spolupracuje so všetkými relevantnými providermi hotelových rezervačných systémov a iných technických nástrojov na Slovenskom trhu a vyberáme spomedzi nich vždy to najlepšie riešenie pre nášho klienta podľa jeho individuálnych špecifík.
@ Na trhu pôsobíme štyri roky a za tento čas sme aj napriek nepriaznivej dobe v CR nadobudli portfólio klientov, ktorých kapacity spravujeme, alebo pomáhame spravovať, pričom spolu to je do 1000 ubytovacích jednotiek (izieb, chát, či apartmánov) od Ždiaru po Bratislavu.
@ Našim cieľom je zvyšovať profesionalitu a odbornosť v hotelovom businesse, prinášať a zavádzať novinky v oblasti automatizácie, revenue manažmentu a celkovej obchodnej stratégie a jej implementácie v praxi. Veríme, že zdravím zvyšovaním kvality v procesoch a systémoch konkurenčného prostredia sa celému businessu pomôže využívať svoj potenciál, dosahovať lepšie výsledky a prosperovať.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Lukáčová
Tel.: +421911698801
E-mail: poslať životopis
ID: 4802391  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac