Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér klientského centra v Galante
EDYMAX Facility Management SE
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1400,- EUR - základná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy až do 3000,- EUR
1400,- EUR - základná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy až do 3000,- EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Je Vašou silnou stránkou komunikácia s ľuďmi a schopnosť niesť zodpovednosť?
Viete riadiť malý kolektív, ste tímový hráč, kreatívny a baví Vás marketing ?
Máte šiesty zmysel pri výbere správnych ľudí?
Pristupujete k práci s úprimným záujmom a nadšením?
Budujete si vzťahy na základe úcty a rešpektu?
Ochotne zdieľate spoločné hodnoty a vzájomne sa dokážete podporovať?
Ak ste sa v tom našli príďte a buď jedným z nás!
Čo buduje MANAŽÉR klientského centra ?
• Vyhľadáva a identifikuje nové zdroje a možnosti náboru ľudských zdrojov
• Analyzuje pracovný trh, identifikuje cieľovú skupinu
• Organizuje, plánuje a deleguje úlohy
• Sleduje nové trendy a vývoj trhu práce a nastavuje marketingovú komunikáciu
• Koordinuje aktivity spoločnosti zamerané na oblasť náboru
pracovnej silly
• Zodpovedá za plnenie cieľov a stanovených plánov vo zverenej oblasti
• Rieši požiadavky zamestnancov a dožaduje sa spätnej väzby na spokojnosť
• Monitoruje a zaznamenáva výsledky výkonov svojho TÍMU a hľadá riešenie na zvýšenie efektivity
Viete riadiť malý kolektív, ste tímový hráč, kreatívny a baví Vás marketing ?
Máte šiesty zmysel pri výbere správnych ľudí?
Pristupujete k práci s úprimným záujmom a nadšením?
Budujete si vzťahy na základe úcty a rešpektu?
Ochotne zdieľate spoločné hodnoty a vzájomne sa dokážete podporovať?
Ak ste sa v tom našli príďte a buď jedným z nás!
Čo buduje MANAŽÉR klientského centra ?
• Vyhľadáva a identifikuje nové zdroje a možnosti náboru ľudských zdrojov
• Analyzuje pracovný trh, identifikuje cieľovú skupinu
• Organizuje, plánuje a deleguje úlohy
• Sleduje nové trendy a vývoj trhu práce a nastavuje marketingovú komunikáciu
• Koordinuje aktivity spoločnosti zamerané na oblasť náboru
pracovnej silly
• Zodpovedá za plnenie cieľov a stanovených plánov vo zverenej oblasti
• Rieši požiadavky zamestnancov a dožaduje sa spätnej väzby na spokojnosť
• Monitoruje a zaznamenáva výsledky výkonov svojho TÍMU a hľadá riešenie na zvýšenie efektivity
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo získaš u nás?
- tím úžasných kolegov
- kompletné zaškolenie
- služobný telefón
- služobný notebook
- služobný automobil
- motivačnú odmenu za výkon
- možnosť kariérneho rastu
- veľký priestor pre sebarealizáciu
- zázemie personálnej agentúry s 14-ročnou tradíciou
- tím úžasných kolegov
- kompletné zaškolenie
- služobný telefón
- služobný notebook
- služobný automobil
- motivačnú odmenu za výkon
- možnosť kariérneho rastu
- veľký priestor pre sebarealizáciu
- zázemie personálnej agentúry s 14-ročnou tradíciou
Informácie o výberovom konaní
Prijaté životopisy starostlivo posúdime vzhľadom na požiadavky a nároky na pozíciu o ktorú máte záujem. Budeme kontaktovať iba kandidátov, ktorí najviac spĺňajú kritériá výberu do 2 týždňov od ukončenia termínu výberového konania.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Edymax SE
Edymax SE
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ukrajinský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame od nových kolegýň/ kolegov ?
- rád sa učí novým veciam a zároveň vie naučiť niečo nové
- radosť zo sebarealizácie
- pomáhať ľudom nájsť si prácu
- tímového ducha
- kreatívne a analytické myslenie
- proaktívnosť
- rád sa učí novým veciam a zároveň vie naučiť niečo nové
- radosť zo sebarealizácie
- pomáhať ľudom nájsť si prácu
- tímového ducha
- kreatívne a analytické myslenie
- proaktívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EDYMAX Facility Management SE ako súčasť skupiny EDYMAX Group a.s je rodinná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2002, kde v oblasti služieb, energetiky a developmentu tvoríme flexibilne, efektívne a udržateľne hodnoty pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3461357
Dátum zverejnenia: 1.8.2018
2018-08-01
lokalita: Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: HR generalist, Manažér call centra, Produktový manažér, Recruiter, špecialista výberov, Riaditeľ call centra Spoločnosť: EDYMAX Facility Management SE
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1400,- EUR - základná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy až do 3000,- EUR