Customer Support Team Lead
Edgar Baker s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac- koncoročný bonus vo výške 100% platu, - 2 x ročne odmena podľa hodnotenia vedúceho, - Multisport karta, - príspevok do 3. piliera (DDS), - dodatočná dovolenka
1 500 EUR/mesiac- koncoročný bonus vo výške 100% platu, - 2 x ročne odmena podľa hodnotenia vedúceho, - Multisport karta, - príspevok do 3. piliera (DDS), - dodatočná dovolenka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta pôsobiaceho v oblasti výroby káblov hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Customer Support Team Lead.
Náplň práce zahŕňa:
- zodpovednosť za komunikáciu s výrobnými, logistickými a inými centrami v iných krajinách v rámci skupiny pri zabezpečovaní objednávok
- návrhy na zlepšenie fungovania procesov
- zodpovednosť za aktivity SAP ako kľúčový užívateľ
- vedenie menšieho kolektívu
Zamestnanecké výhody, benefity
- koncoročný bonus vo výške 100% platu
- 2 x ročne odmena podľa hodnotenia vedúceho
- finančný príspevok na dovolenku
- 5 dní dovolenky navyše
- finančný príspevok na stravu
- pohyblivá pracovná doba
- 2 x ročne odmena podľa hodnotenia vedúceho
- finančný príspevok na dovolenku
- 5 dní dovolenky navyše
- finančný príspevok na stravu
- pohyblivá pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Prosím uchádzačov o zaslanie kompletného životopisu v SJ vrátane kontaktných údajov(telef.číslo a e-mail) spolu s krátkym úvodným listom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je medzinárodný koncern pôsobiaci v oblasti výroby káblov.
Naším klientom je medzinárodný koncern pôsobiaci v oblasti výroby káblov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
SAP systém - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť na podobnej pozícii v oblasti zákazníckeho servisu nutnosť
- komunikatívna znalosť angličtiny slovom aj písmom min. úroveň B1
- pokročilé počítačové a komunikačné zručnosti
- znalosť SAPu veľkou výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
Kontakt
ID: 4605148
Dátum zverejnenia: 14.5.2024
2024-05-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Logistik, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Spoločnosť: Edgar Baker s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac