Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office koordinátor
Edgar Baker s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, prípadne dohodou
ASAP, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 EUR/mes. Brutto. V závislostí od skúseností a znalostí kandidáta.
od 1000 EUR/mes. Brutto. V závislostí od skúseností a znalostí kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Miesto práce je v Bratislave .
Náplňou práce bude najmä :
• zodpovednosť za chod recepcie spoločnosti,
• prijímanie návštev, prvotný kontakt s klientom a s tým súvisiaca agenda
• telefonická a emailová komunikácia
• organizovanie stretnutí, porád, školení,
• uvádzanie návštev,
• administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu,
• spracovanie pošty,
• koordinácia pracovných ciest, prepravy a ubytovania zamestnancov,
• plnenie ad hoc úloh,
• starostlivosť o kancelárske potreby a vybavenie kancelárií,
Náplňou práce bude najmä :
• zodpovednosť za chod recepcie spoločnosti,
• prijímanie návštev, prvotný kontakt s klientom a s tým súvisiaca agenda
• telefonická a emailová komunikácia
• organizovanie stretnutí, porád, školení,
• uvádzanie návštev,
• administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu,
• spracovanie pošty,
• koordinácia pracovných ciest, prepravy a ubytovania zamestnancov,
• plnenie ad hoc úloh,
• starostlivosť o kancelárske potreby a vybavenie kancelárií,
Zamestnanecké výhody, benefity
• príjemné pracovné prostredie,
• práca pre úspešnú spoločnosť,
• možnosť osobnostného a kariérneho rastu,
• teambuildingy.
• práca pre úspešnú spoločnosť,
• možnosť osobnostného a kariérneho rastu,
• teambuildingy.
Informácie o výberovom konaní
Svoje materiály (životopis a motivačný list) posielajte v slovenskom alebo v anglickom jazyku.
Stručne budeme odpovedať všetkým uchádzačom.
Stručne budeme odpovedať všetkým uchádzačom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti
Našim klientom je medzinárodná úspešná developerská spoločnosť, pôsobiaca vo viacerých krajinách sveta, zaoberajúca predajom a prenájmom priemyselných, logistických parkov.
Našim klientom je medzinárodná úspešná developerská spoločnosť, pôsobiaca vo viacerých krajinách sveta, zaoberajúca predajom a prenájmom priemyselných, logistických parkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou,
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• veľmi dobrá komunikatívna znalosť anglického jazyka je podmienkou,
• znalosť ostatných jazykov je výhodou,
• pokročilé ovládanie softvérov - MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook,
• skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou,
• príjemné a profesionálne vystupovanie,
• dobré organizačné zručnosti,
• samostatnosť a zodpovednosť,
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• veľmi dobrá komunikatívna znalosť anglického jazyka je podmienkou,
• znalosť ostatných jazykov je výhodou,
• pokročilé ovládanie softvérov - MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook,
• skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou,
• príjemné a profesionálne vystupovanie,
• dobré organizačné zručnosti,
• samostatnosť a zodpovednosť,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
ID: 3718852
Dátum zverejnenia: 20.8.2019
2019-08-20
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Edgar Baker s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 EUR/mes. Brutto. V závislostí od skúseností a znalostí kandidáta.