Office koordinátor

Edgar Baker s. r. o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 EUR/mes. Brutto. V závislostí od skúseností a znalostí kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Miesto práce je v Bratislave .
Náplňou práce bude najmä :
• zodpovednosť za chod recepcie spoločnosti,
• prijímanie návštev, prvotný kontakt s klientom a s tým súvisiaca agenda
• telefonická a emailová komunikácia
• organizovanie stretnutí, porád, školení,
• uvádzanie návštev,
• administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu,
• spracovanie pošty,
• koordinácia pracovných ciest, prepravy a ubytovania zamestnancov,
• plnenie ad hoc úloh,
• starostlivosť o kancelárske potreby a vybavenie kancelárií,

Zamestnanecké výhody, benefity

• príjemné pracovné prostredie,
• práca pre úspešnú spoločnosť,
• možnosť osobnostného a kariérneho rastu,
• teambuildingy.

Informácie o výberovom konaní

Svoje materiály (životopis a motivačný list) posielajte v slovenskom alebo v anglickom jazyku.
Stručne budeme odpovedať všetkým uchádzačom.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Našim klientom je medzinárodná úspešná developerská spoločnosť, pôsobiaca vo viacerých krajinách sveta, zaoberajúca predajom a prenájmom priemyselných, logistických parkov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou,
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• veľmi dobrá komunikatívna znalosť anglického jazyka je podmienkou,
• znalosť ostatných jazykov je výhodou,
• pokročilé ovládanie softvérov - MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook,
• skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou,
• príjemné a profesionálne vystupovanie,
• dobré organizačné zručnosti,
• samostatnosť a zodpovednosť,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
ID: 3718852  Dátum zverejnenia: 20.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 EUR/mes. Brutto. V závislostí od skúseností a znalostí kandidáta.