Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Account manager/ Sales hunter
Edgar Baker s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2019
01.03.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1600, príp. vyšsie platové ohodnotenie na základe seniority kandidáta
1600, príp. vyšsie platové ohodnotenie na základe seniority kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Príprava strategického obchodného plánu
• Príprava ročného akvizičného plánu v spolupráci s obchodným a marketingovým odd.
• Aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí a potrieb prospektov a klientov
• Sledovať vývoj trhu( vrátane zmeny zákonov, predpisov a pravidiel hospodárskej súťaže)
• Napomáhať a efektívne implementovať nové príležitosti do existujúcich a nových produktov /služieb/ a pracovných postupov
• Dosahovanie stanovených KPIs (počet stretnutí, objednávky, fleet plan, ROE, CSS, DSS)
• Udržiavať kontakty a aktívne spolupracovať s ostatnými kolegami v rámci obchodného tímu
• Práca a správa CRM systému
Akvizícia
• Práca s potenciálnymi klientmi = prospektami a ich konvertovanie zo statusu Prospekt do statusu Klient.
• Realizácia a plánovanie návštev v spolupráci so Sales Špecialistami a reportovanie realizácie (písať visit reporty )
• Príprava /spracovanie/ a písanie dokumentácie k tendrom a ich aktívne vedenie
• Koordinácia prípravy tendrov
• Iniciovať kampane k udržaniu akvizičných činností na stanovenej úrovni
• Zodpovednosť za kontakty a kvalitu realizovaných stretnutí
• Plánovanie efektívnej obchodnej stratégie a jej implementácia
Manažment vzťahu s existujúcimi klientmi
• Vedenie rokovaní a vyjednávania s klientmi
• Vystupovať ako expert pri poskytovaní odborného poradenstva klientom
• Poskytovať poradenstvo v oblasti optimálneho riadenia vozového parku klientom
• Zabezpečovať maximálnu penetráciu dostupných produktov a služieb
• Realizovať maximálny objem obchodov s optimálnou výnosnosťou v rámci portfólia zverených klientov
• Stanovenie efektívnej obchodnej stratégie
• Príprava ročného akvizičného plánu v spolupráci s obchodným a marketingovým odd.
• Aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí a potrieb prospektov a klientov
• Sledovať vývoj trhu( vrátane zmeny zákonov, predpisov a pravidiel hospodárskej súťaže)
• Napomáhať a efektívne implementovať nové príležitosti do existujúcich a nových produktov /služieb/ a pracovných postupov
• Dosahovanie stanovených KPIs (počet stretnutí, objednávky, fleet plan, ROE, CSS, DSS)
• Udržiavať kontakty a aktívne spolupracovať s ostatnými kolegami v rámci obchodného tímu
• Práca a správa CRM systému
Akvizícia
• Práca s potenciálnymi klientmi = prospektami a ich konvertovanie zo statusu Prospekt do statusu Klient.
• Realizácia a plánovanie návštev v spolupráci so Sales Špecialistami a reportovanie realizácie (písať visit reporty )
• Príprava /spracovanie/ a písanie dokumentácie k tendrom a ich aktívne vedenie
• Koordinácia prípravy tendrov
• Iniciovať kampane k udržaniu akvizičných činností na stanovenej úrovni
• Zodpovednosť za kontakty a kvalitu realizovaných stretnutí
• Plánovanie efektívnej obchodnej stratégie a jej implementácia
Manažment vzťahu s existujúcimi klientmi
• Vedenie rokovaní a vyjednávania s klientmi
• Vystupovať ako expert pri poskytovaní odborného poradenstva klientom
• Poskytovať poradenstvo v oblasti optimálneho riadenia vozového parku klientom
• Zabezpečovať maximálnu penetráciu dostupných produktov a služieb
• Realizovať maximálny objem obchodov s optimálnou výnosnosťou v rámci portfólia zverených klientov
• Stanovenie efektívnej obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- mesačné odmeny na základe stanovených KPI
- ročný bonus vo výške mesačného platu na základe KPI
- firemné auto ( aj na súkromné účely)
- individuálny tréningový a koučingový program
- 5 dní dovolenky naviac
- kurzy angličtiny
- možnosť homeofficu (vybrané pozície)
- 20€ príspevok na dopravu alebo firemné auto (vybrané pozície)
- príspevok na DDS
- Multisport karta
- ovocný deň
- plne hradené stravné lístky
-Teambuildigs
- ročný bonus vo výške mesačného platu na základe KPI
- firemné auto ( aj na súkromné účely)
- individuálny tréningový a koučingový program
- 5 dní dovolenky naviac
- kurzy angličtiny
- možnosť homeofficu (vybrané pozície)
- 20€ príspevok na dopravu alebo firemné auto (vybrané pozície)
- príspevok na DDS
- Multisport karta
- ovocný deň
- plne hradené stravné lístky
-Teambuildigs
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti operatívneho lízingu áut.
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti operatívneho lízingu áut.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť v obchode na pozícií akvizítora (práca je z 80% hunter, 20% farmer)
- vzťah k autám +technický background
- skúsenosť v oblasti lízingu je výhodou
- obchodný duch/drive
- tímový hráč
- ovládanie MS Word, Outlook, Excel, PowerPoint na pokročilej úrovni
-3-7 rokov relevantnej praxe
- anglický jazyk - pokročilá úroveň (slovom/písmom)
- vzťah k autám +technický background
- skúsenosť v oblasti lízingu je výhodou
- obchodný duch/drive
- tímový hráč
- ovládanie MS Word, Outlook, Excel, PowerPoint na pokročilej úrovni
-3-7 rokov relevantnej praxe
- anglický jazyk - pokročilá úroveň (slovom/písmom)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
ID: 3581620
Dátum zverejnenia: 18.1.2019
2019-01-18
lokalita: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: Edgar Baker s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1600, príp. vyšsie platové ohodnotenie na základe seniority kandidáta