Logo eD system a.s., organizačná zložka Slovensko

Obchodný asistent/tka

eD system a.s., organizačná zložka Slovensko

Miesto práce
Prievozská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/hod.Základná zložka mzdy: od 1 200 eur brutto/mesačne + 200eur variabilná zložka vyplácaná na mesačnej báze na základe plnenia KPI. Na základe skúsenosti, znalostí a seniority kandidáta bude mzda prehodnotená.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho skvelého tímu edečkárov, hľadáme kolegyňu či kolegu zodpovedného za podporu predaja na pozíciu obchodný asistent. Budete mať na starosti:

  • Aktívna a pravidelná komunikácia so zverenými zákazníkmi, za účelom zvýšenia obratu a marže spoločnosti, zaistenia spokojnosti zvereného setu zákazníkov
  • Získavanie nových obchodných príležitostí a rozvoj spolupráce s existujúcimi zákazníkmi
  • Back office podpora nadriadeného a plnenie pracovných úloh definovaných nadriadeným
  • Fakturácia objednávok
  • Zalistovanie nových produktov do tabuľky a dopĺňanie informácií o produktoch
  • Príprava reportov
  • Intenzívna spolupráca so všetkými oddeleniami spoločnosti

Ďalšie typické náplne práce na pozíciu Obchodný asistent/tka:

  • Pripravovanie obchodných ponúk pre zákazníkov
  • Koordinácia dodávok a reklamácií
  • Plánovanie a organizácia podujatí pre zákazníkov

Na pozícii Obchodný asistent/tka budete pracovať typicky 8 hodín denne, od pondelka do piatku. Pracovný deň začína o 8:30 a končí o 17:00, s jednou hodinovou prestávkou na obed. V prípade potreby môže byť pracovný čas pružný.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Užívajte si príspevok na stravovanie nad rámec zákona a nechajte sa rozmaznávať našimi výbornými jedlami.
  • Priateľské a príjemné pracovné prostredie Vám umožní cítiť sa u nás ako doma.
  • Sme presvedčení, že Vaša odborná a profesionálna kariéra je pre nás dôležitá a preto Vám ponúkame možnosti na jej rozvoj.
  • Pravidelne organizujeme rôzne akcie pre našich zamestnancov, aby sme mohli tráviť čas spolu aj mimo pracovného prostredia.
  • Okrem bežnej dovolenky máte nárok na 2 dni osobného voľna, ktoré môžete využiť podľa potreby.
  • Ak si chcete užiť pohodlie domova, máte možnosť pracovať z domu niekoľkokrát počas mesiaca.
  • Venujeme sa aj podpore športových aktivít našich zamestnancov. S MultiSport kartou alebo RELAX poukážkami si môžete vybrať, ako sa chcete zrelaxovať.
  • Odmeny sú pre nás samozrejmosťou. Pri pracovnom výročí a narodeninách dostanete z našej strany pekný darček.
  • Pre každé oddelenie máme pripravený príspevok na firemné aktivity, aby si mohli oddychovať a spoznávať sa aj mimo pracovného prostredia.
  • Ak poznáte niekoho, kto by sa k nám hodil, odporučte ho a získajte motivačnú odmenu. Ak ho ešte aj zaškolíte, získate ďalšiu odmenu.
  • A to nie je všetko! Ďalšie benefity Vám radi poskytneme na osobnej schôdzke.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás pracovná pozícia zaujala, pošlite nám svoj životopis prostredníctvom možnosti "Poslať spoločnosti životopis" alebo priamo na e-mailovú adresu [email protected].

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky.

Za pochopenie ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 27 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, obchodné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Obchodu, nákupu alebo distribúcie, back office

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Nutnosť ovládania MS EXCEL
  • Minimálne 1 rok skúseností ako asistent obchodu
  • Skúsenosti v oblasti back office
  • Prehľad v oblasti IT
  • Technické myslenie
  • Komunikatívnosť a schopnosť tímovej spolupráce
  • Proklientský prístup
  • Aktívny a iniciatívny prístup k riešeniu pracovných úloh, kreativita
  • Spoľahlivosť, diskrétnosť a zodpovednosť za zverené projekty
  • Orientácia na cieľ
  • Časová flexibilita
  • Vodičský preukaz 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

eD system patrí medzi najväčších distribútorov IT a výpočtovej techniky na Slovensku. Materská spoločnosť eD system a.s. stála pri zrode IT distribúcie na českom trhu a následne vstúpila na trh slovenský, teraz sa spolu so sesterskými spoločnosťami výrazne uplatňuje v celom regióne strednej Európy. Portfólio ponúkaných produktov zahrňuje ucelený sortiment IT trhu, teda viac než 500 značiek najvýznamnejších svetových výrobcov ako sú HP, Dell, Lenovo, IBM, Canon, Samsung, WD, Microsoft, Asus, Xerox s viac než 135 000 produktov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Kristína Šabo
Tel.: +421918379940
E-mail: poslať životopis
ID: 4815452  Dátum zverejnenia: 24.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/hod.