Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/Asistent/ka
eD system a.s., organizačná zložka Slovensko
Miesto práce
Prievozská, Bratislava
Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacMesačný plat pozostáva: z fixnej zložky 1100 eur plus 200 eur variabilnej zložky. Konkrétna mzda bude dohodnutá na základe schopností a skúsenosti kandidáta.
1 100 EUR/mesiacMesačný plat pozostáva: z fixnej zložky 1100 eur plus 200 eur variabilnej zložky. Konkrétna mzda bude dohodnutá na základe schopností a skúsenosti kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho skvelého ed tímu, hľadáme kolegu/ňu, ktorá má príjemné a reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti.
Tvojou náplňou práce bude:
• zabezpečenie plynulého a bezproblémového chodu recepcie v priestoroch spoločností
• ústretová komunikácia s klientmi a návštevníkmi spoločnosti
• spracovanie a evidencia dát v internom systéme spoločnosti, do ktorého ťa radi zaškolíme
• evidencia, skenovanie a archivácia obchodných zmlúv, práca s tabuľkami
• spracovanie back office agendy - obchodnej, HR, eco
• plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného - HR manažér
• výpomoc pri organizácií firemných akcií a školení pre klientov
• objednávanie kancelárskych potrieb
• rezervácie ubytovania a služobných áut
• pracovná doba je od 8:30 - 17:00
Tvojou náplňou práce bude:
• zabezpečenie plynulého a bezproblémového chodu recepcie v priestoroch spoločností
• ústretová komunikácia s klientmi a návštevníkmi spoločnosti
• spracovanie a evidencia dát v internom systéme spoločnosti, do ktorého ťa radi zaškolíme
• evidencia, skenovanie a archivácia obchodných zmlúv, práca s tabuľkami
• spracovanie back office agendy - obchodnej, HR, eco
• plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného - HR manažér
• výpomoc pri organizácií firemných akcií a školení pre klientov
• objednávanie kancelárskych potrieb
• rezervácie ubytovania a služobných áut
• pracovná doba je od 8:30 - 17:00
Zamestnanecké výhody, benefity
eDečko považuje svojich zamestnancov za hlavný pilier na ktorom stavia svoj úspech a napredovanie. Kvalitným kolegom, ktorých motivuje pracovnať v jednej z popredných IT distribútorských spoločností na Slovensku ponúkame príležitosť rastu a rozvoja ich odborných znalostí.
* rôznorodé firemné a teambuildingové akcie
* možnosť odborného a profesijného rastu,
* 2 dni osobného voľna nad rámec bežnej dovolenky,
* podpora športových aktivít zamestnancov - Karta MultiSport alebo Relax Kupón
* B-day poukaz
* rôznorodé firemné a teambuildingové akcie
* možnosť odborného a profesijného rastu,
* 2 dni osobného voľna nad rámec bežnej dovolenky,
* podpora športových aktivít zamestnancov - Karta MultiSport alebo Relax Kupón
* B-day poukaz
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa pracovná pozícia zaujala, pošli nám svoj životopis prostredníctvom možnosti "Poslať spoločnosti životopis" spolu s motivačným listom alebo priamo na e-mailovú adresu [email protected].
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytneš starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky.
Za pochopenie ďakujeme.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytneš starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky.
Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- spoľahlivosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
- vynikajúci time manažment
- iniciatíva, empatia a pozitívny prístup k práci
- diskrétnosť a lojalita sú samozrejmosťou
- prax v oblasti administratívy
- znalosť MS Excel
- vynikajúci time manažment
- iniciatíva, empatia a pozitívny prístup k práci
- diskrétnosť a lojalita sú samozrejmosťou
- prax v oblasti administratívy
- znalosť MS Excel
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
eD system patrí medzi najväčších distribútorov IT a výpočtovej techniky na Slovensku. Materská spoločnosť eD system a.s. stála pri zrode IT distribúcie na českom trhu a následne vstúpila na trh slovenský, teraz sa spolu so sesterskými spoločnosťami výrazne uplatňuje v celom regióne strednej Európy. Portfólio ponúkaných produktov zahrňuje ucelený sortiment IT trhu, teda viac než 500 značiek najvýznamnejších svetových výrobcov ako sú HP, Dell, Lenovo, IBM, Canon, Samsung, WD, Microsoft, Asus, Xerox s viac než 135 000 produktov.
ID: 4593565
Dátum zverejnenia: 2.6.2023
2023-06-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: eD system a.s., organizačná zložka Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac