Finančný riaditeľ / Finančná riaditeľka

ECO PRODUKT s. r. o.

Miesto práce
ECO PRODUKT, Priemyselná, Prievidza-Priemyselný obvod, Slovensko, Bojnice (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiacKonečná výška mzdy sa bude odvíjať od skúseností kandidáta / kandidátky a bude predmetom individuálnej ponuky pozostávajúcej z fixnej a variabilnej zložky.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Do nášho tímu v centrále v Prievidzi hľadáme kolegu / kolegyňu, ktorý/ktorá sa zhostí finančného vedenia našej spoločnosti. 

Ako by sme si predstavovali našu spoluprácu a aké úlohy vás čakajú: ​

  • úzka spolupráca s výkonným riaditeľom a ďalšími členmi vedenia spoločnosti pri formulovaní a dosahovaní finančných a strategických cieľov
  • riadenie celkového finančného plánovania, vrátane vytvárania rozpočtov, predpovedí a stratégií na optimalizáciu výkonnosti a zabezpečenie finančnej udržateľnosti
  • zabezpečenie efektívneho riadenia cash flow, investičných rozhodnutí a dlhodobej finančnej stratégie spoločnosti
  • riadenie vzťahov s externými finančnými inštitúciami, vrátane bankových partnerov, investorov a auditorov s cieľom zabezpečiť maximálnu transparentnosti a dôveryhodnosť našej spoločnosti
  • zabezpečenie dodržiavania všetkých relevantných právnych predpisov a regulácií v oblasti financií a účtovníctva 
  • kontinuálne zlepšovanie a optimalizácia interných procesov a kontrolných mechanizmov s cieľom zabezpečiť maximálnu efektivitu a transparentnosť finančných operácii.
  • zodpovednosť za včasné a presné vyhotovenie všetkých finančných správ a hlásení v súlade s medzinárodnými štandardmi (IFRS) a ďalšími relevantnými reguláciami
  • metodické vedenie tímu finančných profesionálov, podpora a pomoc pri odborných otázkach
  • aktívne zapájanie sa do strategických rozhodnutí spoločnosti a poskytovanie finančných analýz a odporúčaní na základe dát a trendov

Sme partia namotivovaných nadšencov, ktorí neustále hľadajú nové možnosti v oblasti solárnych technológii a chceme byť aj lídrom v oblasti vzdelávania v tejto oblasti. Pozrite si viac o tom, čo robíme na: https://ecoprodukt.sk/.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • ​zľavy na produkty z portfólia
  • ​flexibilný pracovný čas a možnosť home office
  • príležitosť a možnosť ovplyvniť strategické rozhodnutia spoločnosti
  • príjemný, priateľský a zároveň profesionálny tím kolegov, ktorí sa vzájomne pomáhajú a podporujú sa 
  • ​priestor pre realizáciu vlastných nápadov
  • ​školenia, ktoré podporia váš profesijný i osobný rozvoj
  • ​práca v perspektívnej oblasti - solárne technológie, šetrenie energie a životného prostredia, sebestačnosť, udržateľnosť, a zelený životný štýl
  • ​firemné akcie, káva zdarma a príležitostné "chuťovky" pre zdravie a osvieženie

Informácie o výberovom konaní

Budeme sa tešiť na Vaše podklady, prosíme o zaslanie vášho životopisu a sprievodného listu, kde by sme Vás poprosili bližšie opísať Vašu motiváciu pracovať pre našu spoločnosť.

Všetky žiadosti dôkladne posúdime a následne sa s Vami spojíme ohľadom ďalšieho postupu.
Pozícia je vhodná pre muža aj ženu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

vzdelanie ekonomického smeru (v oblastí financií, účtovníctva a pod.)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Finančné účtovníctvo - Pokročilý
Finančná analýza - Pokročilý
Forecasting - Pokročilý
Rozpočtové plánovanie - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • dokončené vzdelanie v oblasti ekonómie, financií alebo podobného odboru na najmenej II. stupni
  • minimálne 5 rokov skúseností v riadiacej pozícii v oblasti financií, preferovane v rýchlorastúcej spoločnosti (typu start-up)
  • vynikajúce analytické a komunikačné schopnosti
  • schopnosť pracovať pod tlakom a riešiť komplexné problémy v dynamickom prostredí
  • výborné znalosti MS Office, najmä Excelu, a skúsenosti s používaním moderných informačných systémov a softvérov pre finančné riadenie 
  • znalosť anglického jazyka je výhodou
  • možnosť pracovať fyzicky v našej centrále v Prievidzi väčšiu časť týždňa (home office možný príležitostne, ale vzhľadom na kontakt so širším tímom preferujeme osobné stretávanie sa na firme)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť pôsobiaca v oblasti obnovitelných zdrojov od roku 2010. Zaoberáme sa projektovaním, návrhom a realizáciou a servisom fotovoltických systémov na chaty, domy, firmy a iné aplikácie.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4785343  Dátum zverejnenia: 19.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac