Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa/Back office manager
ECE Projektmanagement Bratislava s. r. o.
Miesto práce
Metodova 6, Bratislava
Metodova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2018
01.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečenie chodu kancelárie - komunikácia s hosťami (aj zahraničnými), vybavovanie emailov, spracovanie došlej pošty a faktúr, starostlivosť o zásobovanie kuchynky
• Podpora center managera – reportovanie, príprava prezentácií v AJ, plánovanie schôdzok, spracovanie podkladov na služobnú cestu, rezervácia leteniek a pod.
• Podpora oddelenia – zápisy z porád, účasť na stretnutiach, konferenčných hovoroch s materskou spoločnosťou
• Personálny manažment – príprava podkladov ku mzdám, sledovanie dovoleniek, PNky, zodpovednosť za vydávanie stravných lístkov
• Agenda darčekových poukážok – práca so softvérom na správu poukážok, pravidelné reporty
• Komunikácia s nájomcami – príprava newslettera pre nájomcov, obežníka s informáciami.
• Podpora center managera – reportovanie, príprava prezentácií v AJ, plánovanie schôdzok, spracovanie podkladov na služobnú cestu, rezervácia leteniek a pod.
• Podpora oddelenia – zápisy z porád, účasť na stretnutiach, konferenčných hovoroch s materskou spoločnosťou
• Personálny manažment – príprava podkladov ku mzdám, sledovanie dovoleniek, PNky, zodpovednosť za vydávanie stravných lístkov
• Agenda darčekových poukážok – práca so softvérom na správu poukážok, pravidelné reporty
• Komunikácia s nájomcami – príprava newslettera pre nájomcov, obežníka s informáciami.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilný mesačný príjem – záruka stabilnej spoločnosti
• Firemné akcie, zahraničné školenia, teambuildingy
• Možnosť kariérneho rastu
• Firemné akcie, zahraničné školenia, teambuildingy
• Možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Svoje ŽIVOTOPISY s fotkou a MOTIVAČNÝM LISTOM posielajte na mailovú adresu: [email protected]
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti ECE Projektmanagement Bratislava s.r.o. so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 428/2002 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti ECE Projektmanagement Bratislava s.r.o. so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 428/2002 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• pozitívne naladenú osobu
• ochotnú spolupracovať s všetkými článkami oddelenia – s nájomcami, návštevníkmi, dodávateľmi, kolegami
• rezistentnú na stres a časovú tieseň – pretože aj také sa stáva
• univerzálne orientovanú – pretože bude dôležitým článkom celého tímu
• kreatívnu – pretože bude aj súčasťou marketingového tímu
• šikovnú a samostatnú – pretože bude musieť ustrážiť sama seba
• ochotnú učiť sa nové veci
• cudzí jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou – pretože bude súčasťou medzinárodného tímu
• analyticky, prezentačne a komunikačne zručnú – pretože jej náplň práce je skutočne všestranná
• prozákaznícky orientovanú
• zodpovednú
• orientovanú v slovenskej gramatike
• pozitívne naladenú osobu
• ochotnú spolupracovať s všetkými článkami oddelenia – s nájomcami, návštevníkmi, dodávateľmi, kolegami
• rezistentnú na stres a časovú tieseň – pretože aj také sa stáva
• univerzálne orientovanú – pretože bude dôležitým článkom celého tímu
• kreatívnu – pretože bude aj súčasťou marketingového tímu
• šikovnú a samostatnú – pretože bude musieť ustrážiť sama seba
• ochotnú učiť sa nové veci
• cudzí jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou – pretože bude súčasťou medzinárodného tímu
• analyticky, prezentačne a komunikačne zručnú – pretože jej náplň práce je skutočne všestranná
• prozákaznícky orientovanú
• zodpovednú
• orientovanú v slovenskej gramatike
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ECE so sídlom v Hamburgu už vyše štyri desaťročia plánuje, stavia a prevádzkuje mestské nákupné centrá. V Bratislave prevádzkuje nákupno-spoločenské centrum CENTRAL. Už deväť rokov ponúka toto v srdci mesta situované nákupné centrum komfortné nákupy a služby v 150 obchodoch a poskytuje svojim návštevníkom atraktívne prostredie parku na streche, oddych a šport v plaveckom bazéne či stretnutia pri dobrom jedle v gastronomických prevádzkach. Viac informácií nájdete na www.central.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3223092
Dátum zverejnenia: 22.2.2018
2018-02-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: ECE Projektmanagement Bratislava s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou