Asistentka riaditeľa/Back office manager

ECE Projektmanagement Bratislava s. r. o.

Miesto práce
Metodova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zabezpečenie chodu kancelárie - komunikácia s hosťami (aj zahraničnými), vybavovanie emailov, spracovanie došlej pošty a faktúr, starostlivosť o zásobovanie kuchynky
• Podpora center managera – reportovanie, príprava prezentácií v AJ, plánovanie schôdzok, spracovanie podkladov na služobnú cestu, rezervácia leteniek a pod.
• Podpora oddelenia – zápisy z porád, účasť na stretnutiach, konferenčných hovoroch s materskou spoločnosťou
• Personálny manažment – príprava podkladov ku mzdám, sledovanie dovoleniek, PNky, zodpovednosť za vydávanie stravných lístkov
• Agenda darčekových poukážok – práca so softvérom na správu poukážok, pravidelné reporty
• Komunikácia s nájomcami – príprava newslettera pre nájomcov, obežníka s informáciami.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Stabilný mesačný príjem – záruka stabilnej spoločnosti
• Firemné akcie, zahraničné školenia, teambuildingy
• Možnosť kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Svoje ŽIVOTOPISY s fotkou a MOTIVAČNÝM LISTOM posielajte na mailovú adresu: [email protected]

Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti ECE Projektmanagement Bratislava s.r.o. so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 428/2002 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
• pozitívne naladenú osobu
• ochotnú spolupracovať s všetkými článkami oddelenia – s nájomcami, návštevníkmi, dodávateľmi, kolegami
• rezistentnú na stres a časovú tieseň – pretože aj také sa stáva
• univerzálne orientovanú – pretože bude dôležitým článkom celého tímu
• kreatívnu – pretože bude aj súčasťou marketingového tímu
• šikovnú a samostatnú – pretože bude musieť ustrážiť sama seba
• ochotnú učiť sa nové veci
• cudzí jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou – pretože bude súčasťou medzinárodného tímu
• analyticky, prezentačne a komunikačne zručnú – pretože jej náplň práce je skutočne všestranná
• prozákaznícky orientovanú
• zodpovednú
• orientovanú v slovenskej gramatike

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť ECE so sídlom v Hamburgu už vyše štyri desaťročia plánuje, stavia a prevádzkuje mestské nákupné centrá. V Bratislave prevádzkuje nákupno-spoločenské centrum CENTRAL. Už deväť rokov ponúka toto v srdci mesta situované nákupné centrum komfortné nákupy a služby v 150 obchodoch a poskytuje svojim návštevníkom atraktívne prostredie parku na streche, oddych a šport v plaveckom bazéne či stretnutia pri dobrom jedle v gastronomických prevádzkach. Viac informácií nájdete na www.central.sk

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3223092  Dátum zverejnenia: 22.2.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou