Administratívny referent SD/DPH oddelenia

EASYTRIP SERVICES B.V.

Place of work
Bratislava
Contract type
full-time
Start date
01.11.2018
Basic wage component (gross) and other rewards
Od 750 € (hrubá mzda).objasní sa počas osobného rozhovoru. Stravné lístky. Káva a čaj v kancelárii.

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

-spracovanie a kontrola žiadostí o vrátenie spotrebnej dane (SD) v internej databáze
-skenovanie faktúr,
-registrovanie technických preukazov, lízingových zmlúv
- žiadanie dokumentov a príprava zmlúv k SD od klientov
- príprava a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
- evidencia údajov v internej databáze
-ďalšie administratívne a pomocné práce

Information about the selection process

Životopis v SK a v EN jazyku nám prosím zasielajte na: nathalie.dongmo@egis.fr
Do predmetu e-mailu uvádzať "administratívny referent DPH oddelenia".
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.

Expected date of completion of the selection process

14 October 2018 (there are still 18 more days)

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination

Educational Specialization

ekonomické

The position is suitable for a fresh graduate

Yes

Personality requirements and skills

-znalosť maďarského jazyka výhodou
bezúhonnosť, zodpovednosť, zmysel pre tímovú prácu, samostatnosť a flexibilita

Advertiser

Brief description of the company

Easytrip is one of the widest range of services to transport and logistic truck companies in Europe, with more than 16000 clients and 80000 km of tolled networks, including Ferry Crossings, Fuel Services, VAT Recovery and Excise Duty.

Number of employees

50-99 employees

Company address

EASYTRIP SERVICES B.V.
Rybnicna 40
831 06 Bratislava
http://www.easytrip.eu

Contact

ID: 3486992   Dátum zverejnenia: 10.9.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Od 750 € (hrubá mzda).objasní sa počas osobného rozhovoru. Stravné lístky. Káva a čaj v kancelárii.