Back office špecialista

DYNAMIK HOLDING, a.s.

Miesto práce
Štúrova 22, 949 01 Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac+ konečná mzda bude stanovená v závislosti od skúsenosti kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti hľadáme Back office špecialistu!

V novozrekonštruovaných priestoroch sa budete denne stretávať s kolektívom skúsených kolegov a kolegýň. V modernej kuchynke si môžete v pokoji vychutnať kávu a doplniť vitamíny čerstvým ovocím.

Popritom očakávame plnenie nasledovných úloh:
  • spolupráca s kolegami pri kompletizácii účtovných dokumentov pri mesačných a ročných závierkach
  • spolupráca s nadriadenými pri poistnej agende: komunikácia s poisťovňami, poistné udalosti, spracovanie podkladov na poistenie
  • spolupráca s nadriadenými pri agende bankových záruk: komunikácia s bankami, spracovanie podkladov, žiadostí
  • rôzne administratívne práce pre dcérske spoločnosti: správa a evidencia rôznych druhov zmlúv, e-mailová komunikácia s partnermi aj v anglickom jazyku, archivácia dokumentov, spracovanie podkladov pre fakturáciu, iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilná pracovná doba
  • možnosť čiastočne pracovať formou Homeoffice
  • výborná káva, čaj, filtrovaná voda
  • čerstvé ovocie každý deň
  • teambuildingové aktivity
  • zľava na nákup stavebného materiálu
  • referral program (bonus za odporučenie svojho známeho)
  • moderné pracovné prostredie
  • práca v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti
  • perspektíva dlhodobej spolupráce

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • analytické a logické myslenie
  • ochota pracovať
  • schopnosť dodržiavať stanovené termíny
  • zodpovedný prístup k práci
  • schopnosť tímovej spolupráce (podpora ostatných oddelení v rámci firmy a skupiny)
  • samostatnosť
  • flexibilita
  • ekonomické vzdelanie je podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Staňte sa súčasťou rodiny DYNAMIK HOLDING, a.s.!
V rodinnej atmosfére sme od roku 1990 vyrástli na jednu z najvýznamnejších stavebných spoločností na Slovensku. Za ten čas sme úspešne realizovali viac ako 400 projektov, od menších rezidenčných domov až po najväčšie slovenské priemyselné parky pre TOP hráčov na našom trhu. Vieme, že udržateľný rozvoj celej spoločnosti a spokojnosť klientov je predovšetkým výsledkom odbornej práce celého nášho tímu. Preto vytvárame podmienky na rozvoj zamestnancov a podporujeme ich odborný rast. Vďaka tomu patríme medzi TOP zamestnávateľov v stavebníctve na Slovensku.
A čo o nás hovoria naši kolegovia?
63 % zamestnancov je spokojných so všetkými firmou poskytnutými benefitmi
88 % zamestnancov oceňuje naše povestné firemné teambuildingy
82 % kolegov si užíva benefit pružnej pracovnej doby
63 % je spokojných s formou home office a radi ho využívajú
... a to je len časť benefitov pre našich zamestnancov.

DYNAMIK HOLDING, a.s., zabezpečuje obsadzovanie pracovných pozícií pre centrálu spoločnosti ako aj pre svoje jednotlivé divízie: stavebnú - DYNAMIK CONSTRUCTION, s.r.o., obchodnú - DYNAMIK TRADING, s.r.o., dopravnú - DYNAMIK TRANS, s.r.o. a divízia developmentu nehnuteľností – DYNAMIK REAL, s.r.o.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Szárazová
E-mail: poslať životopis
ID: 4306219  Dátum zverejnenia: 4.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac