Referent pre verejné obstarávanie a zákazky

DYNAMIK HOLDING, a.s.

Miesto práce
Štúrova 22, Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000,- EUR brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • denný monitoring Vestníka vedeného Úradom pre verejné obstarávanie a Elektronického kontraktačného systému
  • aktívne vyhľadávanie verejných a súkromných zákaziek
  • administrácia/správa zápisu v Zozname hospodárskych subjektov a v RPVS
  • príprava podkladov k ponukám vo verejnom obstarávaní v zmysle súťažných podkladov a zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
  • príprava podkladov k ponukám pre súkromný sektor
  • administratívna podpora a koordinácia celého procesu zadávania verejných a súkromných zákaziek - kompletizácia dokladovej časti ako aj sledovanie dodržiavania termínov odovzdávania ponúk
  • príprava prezentácie obchodnej ponuky pre súkromný sektor v Powerpointe
  • sledovanie vývoja zákazky
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami - cenová príprava, právne a ekonomické konzultácie a pod.
  • príprava marketingových materiálov k ponukám

Zamestnanecké výhody, benefity

  • stravné lístky
  • teambuildingové aktivity
  • moderné pracovné prostriedky a pomôcky
  • práca v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti
  • perspektíva dlhodobej spolupráce
  • možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • podieľanie sa na úspešných projektoch
  • služobný telefón, notebook
  • zľava na nákup stavebného materiálu

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právne alebo ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť zákona o verejnom obstarávaní
  • skúsenosti a znalosti v oblasti verejného obstarávania podmienkou
  • skúsenosti s prácou v grafických programoch výhodou
  • proaktívny prístup k riešeniu úloh
  • komunikačné a prezentačné zručnosti
  • samostatnosť
  • zodpovednosť
  • dôslednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Staňte sa súčasťou rodiny DYNAMIK HOLDING, a.s.!
V rodinnej atmosfére sme od roku 1990 vyrástli na jednu z najvýznamnejších stavebných spoločností na Slovensku. Za ten čas sme úspešne realizovali viac ako 400 projektov, od menších rezidenčných domov až po najväčšie slovenské priemyselné parky pre TOP hráčov na našom trhu. Vieme, že udržateľný rozvoj celej spoločnosti a spokojnosť klientov je predovšetkým výsledkom odbornej práce celého nášho tímu. Preto vytvárame podmienky na rozvoj zamestnancov a podporujeme ich odborný rast. Vďaka tomu patríme medzi TOP zamestnávateľov v stavebníctve na Slovensku.
A čo o nás hovoria naši kolegovia?
63 % zamestnancov je spokojných so všetkými firmou poskytnutými benefitmi
88 % zamestnancov oceňuje naše povestné firemné teambuildingy
82 % kolegov si užíva benefit pružnej pracovnej doby
63 % je spokojných s formou home office a radi ho využívajú
... a to je len časť benefitov pre našich zamestnancov.

DYNAMIK HOLDING, a.s., zabezpečuje obsadzovanie pracovných pozícií pre centrálu spoločnosti ako aj pre svoje jednotlivé divízie: stavebnú - DYNAMIK CONSTRUCTION, s.r.o., obchodnú - DYNAMIK TRADING, s.r.o., dopravnú - DYNAMIK TRANS, s.r.o. a divízia developmentu nehnuteľností – DYNAMIK REAL, s.r.o.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Szárazová
E-mail: poslať životopis
ID: 3511471  Dátum zverejnenia: 9.10.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000,- EUR brutto