Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdový účtovník/HR manažér
DUKE s.r.o.
Miesto práce
Prievidza
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacMzda sa môže líšiť v závislosti od praxe a skúseností kandidáta
900 EUR/mesiacMzda sa môže líšiť v závislosti od praxe a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletná personálna a mzdová agenda spoločnosti /program OLYMP/
- Spracovanie štatistických výkazov
- Znalosť vedenia podvojného účtovníctva vítaná
- Kontrola a udržiavanie platných certifikátov, potvrdení, licencií, výpisov, poistení a
pod., ktoré vyplývajú z legislatívy alebo trhových podmienok
- Asistentská činnosť (plánovanie a organizovanie stretnutí, zápisy zo stretnutí,
vytváranie rezervácií, vyzdvihnutie dokumentácie z úradov)
- Sledovanie legislatívnych zmien a zapracovávanie platnej legislatívy do procesov a
internej dokumentácie
- Zavádzanie korporátnych štandardov
- Správa spojená s plynulým chodom kancelárie
- Prijímanie návštev
- Udržiavanie konferenčnej miestností, usádzanie návštev a následné upratanie
konferenčnej miestnosti
- Telefonická a e-mailová komunikácia s interným personálom a externými dodávateľmi
a klientmi spoločnosti
- Registrácia a distribúcia pošty a zásielok, komunikácia s kuriérskou službou
- Objednávanie a vedenie zásob kancelárskych potrieb, kuchynky, občerstvenia, iného
tovaru a iných potrieb
- Kopírovanie, skenovanie, kontrola a aktualizovanie dokumentácie
- Administratívna podpora ostatných oddelení
- Ďalšie úlohy v rámci svojho pracovného zaradenia podľa potrieb zamestnávateľa
- Spracovanie štatistických výkazov
- Znalosť vedenia podvojného účtovníctva vítaná
- Kontrola a udržiavanie platných certifikátov, potvrdení, licencií, výpisov, poistení a
pod., ktoré vyplývajú z legislatívy alebo trhových podmienok
- Asistentská činnosť (plánovanie a organizovanie stretnutí, zápisy zo stretnutí,
vytváranie rezervácií, vyzdvihnutie dokumentácie z úradov)
- Sledovanie legislatívnych zmien a zapracovávanie platnej legislatívy do procesov a
internej dokumentácie
- Zavádzanie korporátnych štandardov
- Správa spojená s plynulým chodom kancelárie
- Prijímanie návštev
- Udržiavanie konferenčnej miestností, usádzanie návštev a následné upratanie
konferenčnej miestnosti
- Telefonická a e-mailová komunikácia s interným personálom a externými dodávateľmi
a klientmi spoločnosti
- Registrácia a distribúcia pošty a zásielok, komunikácia s kuriérskou službou
- Objednávanie a vedenie zásob kancelárskych potrieb, kuchynky, občerstvenia, iného
tovaru a iných potrieb
- Kopírovanie, skenovanie, kontrola a aktualizovanie dokumentácie
- Administratívna podpora ostatných oddelení
- Ďalšie úlohy v rámci svojho pracovného zaradenia podľa potrieb zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
- Pracovať v príjemnom prostredí, kde vládne tímovosť a neformálna atmosféra
- Práca pre silnú, stabilnú spoločnosť
- Príležitosť naplniť svoj vlastný potenciál a nápady
- Motivujúci systém finančného ohodnotenia
- Školenia a tréningy
- Odmeny
- Práca pre silnú, stabilnú spoločnosť
- Príležitosť naplniť svoj vlastný potenciál a nápady
- Motivujúci systém finančného ohodnotenia
- Školenia a tréningy
- Odmeny
Informácie o výberovom konaní
Do tímu hľadáme spoľahlivého a priateľského kolegu/kolegyňu, ktorý bude aktívne prispievať svojimi nápadmi a skúsenosťami k rozvoju a napredovaniu spoločnosti. Ponúkame prácu v spoločnosti, kde sú veľké výzvy a dynamika ich riešenia každodennou realitou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ekonomické vzdelanie
- Silné logické a analytické schopnosti, orientácia na výsledky
- Dvojročné skúsenosti s mzdovým účtovníctvom a personalistikou
- Výborné ovládanie a orientácia v mzdových, pracovnoprávnych a daňových predpisoch
- Precíznosť, presnosť a zodpovednosť
- Schopnosť zvládať stresové a záťažové situácie
- Ochota a túžba učiť sa
- Aktívny a inovatívny prístup k práci
- Silné logické a analytické schopnosti, orientácia na výsledky
- Dvojročné skúsenosti s mzdovým účtovníctvom a personalistikou
- Výborné ovládanie a orientácia v mzdových, pracovnoprávnych a daňových predpisoch
- Precíznosť, presnosť a zodpovednosť
- Schopnosť zvládať stresové a záťažové situácie
- Ochota a túžba učiť sa
- Aktívny a inovatívny prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa najmä výrobou a predajom pekárenských a cukrárskych výrobkov prostredníctvom vlastnej siete špecializovaných predajní.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4105862
Dátum zverejnenia: 2.11.2021
2021-11-02
lokalita: Prievidza Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Mzdový účtovník, Personalista Spoločnosť: DUKE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac