Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník/Office manager
DUKE s.r.o.
Miesto práce
Prievidza
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacCelková mzda minimálne 1000 EUR (900 EUR základná zložka + 100 EUR variabilná zložka). Mzda sa môže líšiť v závislosti od praxe a skúseností kandidáta
900 EUR/mesiacCelková mzda minimálne 1000 EUR (900 EUR základná zložka + 100 EUR variabilná zložka). Mzda sa môže líšiť v závislosti od praxe a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexné vedenie účtovníctva (účtovanie faktúr, banky, pokladne, interné doklady);
• Spracovanie účtovnej agendy spoločnosti podľa definovaných firemných postupov,
účtovných princípov a platných zákonov;
• Spracovať účtovné závierky, štatistické výkazy;
• Samostatne spracovať daňové priznania ku všetkých daniam;
• Zabezpečiť inventarizáciu majetku a záväzkov;
• Pripravovať podklady pre účely auditu ročnej závierky;
• Administratívne práce súvisiace s firemnou korešpondenciou;
• Spracovávanie vnútorných predpisov, aktívna spolupráca s inými oddeleniami;
• Vykonávať všetky administratívne práce, ktoré súvisia so zabezpečením a výkonom
práce účtovníka;
• Zúčastňovať sa na fyzických inventúrach skladu;
• Spravovanie internej dokumentácie;
• Spravovanie dokumentácie pre výkon činnosti spoločnosti;
• Kontrola a udržiavanie platných certifikátov, potvrdení, licencií, výpisov, poistení a
pod., ktoré vyplývajú z legislatívy alebo trhových podmienok;
• Asistentská činnosť (plánovanie a organizovanie stretnutí, zápisy zo stretnutí,
vytváranie rezervácií, vyzdvihnutie dokumentácie z úradov);
• Sledovanie legislatívnych zmien a zapracovávanie platnej legislatívy do procesov a
internej dokumentácie;
• Zavádzanie korporátnych štandardov;
• Ďalšie úlohy v rámci svojho pracovného zaradenia podľa potrieb zamestnávateľa;
• Správa spojená s plynulým chodom kancelárie;
• Prijímanie návštev;
• Udržiavanie konferenčnej miestností, usádzanie návštev a následné upratanie
konferenčnej miestnosti;
• Telefonická a e-mailová komunikácia s interným personálom a externými dodávateľmi
a klientmi spoločnosti;
• Registrácia a distribúcia pošty a zásielok, komunikácia s kuriérskou službou;
• Objednávanie a vedenie zásob kancelárskych potrieb, kuchynky, občerstvenia, iného
tovaru a iných potrieb;
• Kopírovanie, skenovanie, kontrola a aktualizovanie dokumentácie;
• Administratívna podpora ostatných oddelení;
• Spracovanie účtovnej agendy spoločnosti podľa definovaných firemných postupov,
účtovných princípov a platných zákonov;
• Spracovať účtovné závierky, štatistické výkazy;
• Samostatne spracovať daňové priznania ku všetkých daniam;
• Zabezpečiť inventarizáciu majetku a záväzkov;
• Pripravovať podklady pre účely auditu ročnej závierky;
• Administratívne práce súvisiace s firemnou korešpondenciou;
• Spracovávanie vnútorných predpisov, aktívna spolupráca s inými oddeleniami;
• Vykonávať všetky administratívne práce, ktoré súvisia so zabezpečením a výkonom
práce účtovníka;
• Zúčastňovať sa na fyzických inventúrach skladu;
• Spravovanie internej dokumentácie;
• Spravovanie dokumentácie pre výkon činnosti spoločnosti;
• Kontrola a udržiavanie platných certifikátov, potvrdení, licencií, výpisov, poistení a
pod., ktoré vyplývajú z legislatívy alebo trhových podmienok;
• Asistentská činnosť (plánovanie a organizovanie stretnutí, zápisy zo stretnutí,
vytváranie rezervácií, vyzdvihnutie dokumentácie z úradov);
• Sledovanie legislatívnych zmien a zapracovávanie platnej legislatívy do procesov a
internej dokumentácie;
• Zavádzanie korporátnych štandardov;
• Ďalšie úlohy v rámci svojho pracovného zaradenia podľa potrieb zamestnávateľa;
• Správa spojená s plynulým chodom kancelárie;
• Prijímanie návštev;
• Udržiavanie konferenčnej miestností, usádzanie návštev a následné upratanie
konferenčnej miestnosti;
• Telefonická a e-mailová komunikácia s interným personálom a externými dodávateľmi
a klientmi spoločnosti;
• Registrácia a distribúcia pošty a zásielok, komunikácia s kuriérskou službou;
• Objednávanie a vedenie zásob kancelárskych potrieb, kuchynky, občerstvenia, iného
tovaru a iných potrieb;
• Kopírovanie, skenovanie, kontrola a aktualizovanie dokumentácie;
• Administratívna podpora ostatných oddelení;
Zamestnanecké výhody, benefity
• Pracovať v príjemnom prostredí, kde vládne tímovosť a neformálna atmosféra;
• Práca pre silnú, stabilnú spoločnosť;
• Príležitosť naplniť svoj vlastný potenciál a nápady;
• Motivujúci systém finančného ohodnotenia;
• Školenia a tréningy;
• Odmeny.
• Práca pre silnú, stabilnú spoločnosť;
• Príležitosť naplniť svoj vlastný potenciál a nápady;
• Motivujúci systém finančného ohodnotenia;
• Školenia a tréningy;
• Odmeny.
Informácie o výberovom konaní
Do tímu hľadáme spoľahlivého a priateľského kolegu/kolegyňu, ktorý bude viesť podvojné účtovníctvo, spracovávať finančno-ekonomické analýzy, podnikateľské plány, spracovávať výkazy, daňové priznania, spolupracovať a komunikovať s daňovými a inými úradmi, spracovávať štatistické výkazy, zostavovať účtovné závierky atď. Samozrejmosťou je zodpovednosť za správne vedenie podvojného účtovníctva, účtovanie odberateľských a dodávateľských faktúr, interných dokladov, bankových výpisov a pokladní, zúčtovanie cestovných príkazov, sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia v praxi. Ponúkame prácu v spoločnosti, kde sú veľké výzvy a dynamika ich riešenia každodennou realitou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Ekonomické vzdelanie;
• Silné logické a analytické schopnosti, orientácia na
výsledky;
• Dvojročné skúsenosti s podvojným účtovníctvom a
vedením pokladne;
• Výborné ovládanie a orientácia v účtovných a
daňových predpisoch;
• Práca s MS Office;
• Precíznosť, presnosť a zodpovednosť;
• Schopnosť zvládať stresové a záťažové situácie;
• Ochota a túžba učiť sa;
• Sledovanie a dodržiavanie termínov, dôslednosť s
dôrazom na detail;
• Aktívny a inovatívny prístup k práci.
• Silné logické a analytické schopnosti, orientácia na
výsledky;
• Dvojročné skúsenosti s podvojným účtovníctvom a
vedením pokladne;
• Výborné ovládanie a orientácia v účtovných a
daňových predpisoch;
• Práca s MS Office;
• Precíznosť, presnosť a zodpovednosť;
• Schopnosť zvládať stresové a záťažové situácie;
• Ochota a túžba učiť sa;
• Sledovanie a dodržiavanie termínov, dôslednosť s
dôrazom na detail;
• Aktívny a inovatívny prístup k práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa najmä výrobou a predajom pekárenských a cukrárskych výrobkov prostredníctvom vlastnej siete špecializovaných predajní.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3841599
Dátum zverejnenia: 7.1.2020
2020-01-07
lokalita: Prievidza Pozícia: Office manager, Účtovník Spoločnosť: DUKE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac