Pracovník optimalizácie predaja

DUKE s.r.o.

Miesto práce
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 000 EUR/mesiac900 EUR základná zložka + 100 EUR výkonnostný bonus. Mzda sa môže líšiť v závislosti od praxe a skúseností kandidáta. Prirodzenou súčasťou bude osobná spoluzodpovednosť za plnenie plánovaných finančných ukazovateľov spoločnosti, od ktorej sa bude odvíjať odmena.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Vytvorenie a zavedenie opatrení na zvýšenie predaja a výroby tovaru,
• Koordinácia dodania tovaru,
• Monitorovanie vývoja cien súvisiacich s materiálmi, tovarom a súvisiacimi produktami,
• Zodpovednosť za vzťahy so zákazníkmi, zamestnancami, odberateľmi, dodávateľmi,
• Správa a tvorba cenovej stratégie,
• Identifikácia nedostatkov predaja spolu s akčným plánom na ich odstránenie,
• Vedenie a zodpovednosť za podriadených pracovníkov – stanovenie ich cieľov, plánov, projektov, aktivít,
• Sledovanie, podpora a kontrola plnenia obchodných plánov,
• Analýza trhu, sledovanie trendov predaja,
• Monitoring aktivít konkurencie,
• Vedenie obchodných rokovaní,
• Udržiavanie obchodných vzťahov,
• Implementácia obchodných rozhodnutí, nasadenie zmien do produkčného prostredia,
• Reportovanie, prezentácia výsledkov a trendov vedeniu spoločnosti,
• Spolupráca medzi oddeleniami spoločnosti,
• Analýza a spolupodieľanie sa na inovatívnych procesoch,
• Identifikácia, hodnotenie a riadenie rizík a príležitostí,
• Zaisťovanie dodržiavania zavedených pravidiel, hygienických predpisov, postupov a pracovnej disciplíny,
• Asistencia pri auditoch,
• Zodpovednosť za predajné výsledky podľa stanovených predajných cieľov,
• Príprava zmluvnej dokumentácie,
• Príprava a prezentácia reportov,
• Ostatné súvisiace pracovné úlohy podľa pokynov nadriadených pracovníkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca pre silnú, stabilnú spoločnosť;
• Príležitosť naplniť svoj vlastný potenciál a nápady;
• Motivujúci systém finančného ohodnotenia;
• Školenia a tréningy;
• Odmeny.

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme mladého ambiciózneho človeka pre novovzniknutú pozíciu, ktorého zodpovednosťou bude najmä kontrola a dohľad nad činnosťou divízie predaja za účelom analyzovania nedostatkov v procesoch spoločnosti a navrhovania optimálnych riešení. Pracovník optimalizácie predaja najmä

• Sa podieľa na vytváraní plánov a cieľov predaja tovaru,
• Implementuje stratégiu predaja tovaru spoločnosti,
• Zodpovedá za plnenie plánov, vykonáva kontrolu výsledkov a plnenia plánov,
• Rozvíja vzťahy so zákazníkmi, dodávateľmi, odberateľmi a zameriava na nich svoje úsilie,
• Aktívne monitoruje situáciu na relevantných trhoch,
• Aktívne spolupracuje s obchodným, výrobným aj distribučným tímom spoločnosti,
• Analyzuje, vyhodnocuje, spracováva a reportuje dáta,
• Komunikuje s externými kontrolami ( RUVZ, SOI... )

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické,manažment,marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 3 ročná v oblasti obchodu a služieb na
vedúcej pozícii;
• Znalosť potravinárskeho priemyslu najmä na lokálnej
úrovni;
• SŠ alebo VŠ v oblasti marketingu, obchodu a
manažmentu;
• Anglický jazyk na pokročilej úrovni;
• Otvorený a priamy typ človeka;
• Tímovo orientovaný, komunikatívny priateľský a zodpovedný človek, ktorý ma chuť robiť skvelý obchod;
• Vynikajúce manažérske, organizačné a komunikačné schopnosti, zmysel pre poriadok;
• Silné logické a analytické schopnosti, orientácia na výsledky;
• Zodpovedný, na cieľ orientovaný prístup, avšak so zreteľom na ľudskosť v prístupe k zamestnancom;
• Schopnosť zvládať stresové a záťažové situácie;
• Aktívny a inovatívny prístup k práci;
• Dôslednosť pri práci a overovanie detailov navrhovaných riešení;
• Profesionálne vystupovanie pri komunikácii
• Znalosť zákonníka práce
• práca v programe OMEGA, OLYMP- výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa najmä výrobou a predajom pekárenských a cukrárskych výrobkov prostredníctvom vlastnej siete špecializovaných predajní.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3727587  Dátum zverejnenia: 11.11.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 000 EUR/mesiac900 EUR základná zložka + 100 EUR výkonnostný bonus. Mzda sa môže líšiť v závislosti od praxe a skúseností kandidáta. Prirodzenou súčasťou bude osobná spoluzodpovednosť za plnenie plánovaných finančných ukazovateľov spoločnosti, od ktorej sa bude odvíjať odmena.