Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent obchodu.
DTW, s.r.o.
Miesto práce
Gogoľova, Petržalka
Gogoľova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacZákladná mzda bude určená podľa odskúšaných schopností kandidáta + provízia zo zrealizovaného obratu obchodného prípadu
Od 1 000 EUR/mesiacZákladná mzda bude určená podľa odskúšaných schopností kandidáta + provízia zo zrealizovaného obratu obchodného prípadu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje dodávky a servis záložných zdrojov a batérií u zákazníkov,
- eviduje dopyty, vystavuje ponuky, spracováva objednávky,
- koordinuje priebeh dodávok nových zariadení a servisné činnosti inštalovanej základne,
- vystavuje faktúry.
- eviduje dopyty, vystavuje ponuky, spracováva objednávky,
- koordinuje priebeh dodávok nových zariadení a servisné činnosti inštalovanej základne,
- vystavuje faktúry.
Zamestnanecké výhody, benefity
Budú spresnené na pohovore
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Práca je zameraná na oblasti techniky, marketingu a obchodu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Ak ste osobou, ktorá má rada poriadok a dobrú organizáciu dokladov a prác, môžete sa prihlásiť.
Budeme od Vás požadovať správne vykonanú prácu bez chýb.
Požadujeme zdatnosť s prácou na počítači, veľmi dobré organizačné schopnosti, logické myslenie a základnú komunikačnú vybavenosť .
Samostatnosť pri riešení úloh, zodpovednosť, príjemné vystupovanie voči kolegom a zákazníkom.
Ak ste osobou, ktorá má rada poriadok a dobrú organizáciu dokladov a prác, môžete sa prihlásiť.
Budeme od Vás požadovať správne vykonanú prácu bez chýb.
Požadujeme zdatnosť s prácou na počítači, veľmi dobré organizačné schopnosti, logické myslenie a základnú komunikačnú vybavenosť .
Samostatnosť pri riešení úloh, zodpovednosť, príjemné vystupovanie voči kolegom a zákazníkom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno - servisná spoločnosť, dodávateľ zdrojov neprerušovaného napájania, batérii a riešení v oblasti elektrického napájania kritických aplikácií s prislúchajúcimi službami pre priemysel, stavebníctvo, zdravotníctvo... Nosnými činnosťami spoločnosti sú inštalácie, uvedenie do prevádzky, následný servis. Sme zameraní skôr na kvalitu ako na kvantitu.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3891110
Dátum zverejnenia: 12.3.2020
2020-03-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: DTW, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac