Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
DSK INVEST, s.r.o.
Miesto práce
Martin
Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2021
01.07.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiacPlatové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore na základe pracovných skúseností kandidáta. Prehodnotenie platu po ukončení skúšobnej doby.
Od 800 EUR/mesiacPlatové podmienky budú upresnené na pracovnom pohovore na základe pracovných skúseností kandidáta. Prehodnotenie platu po ukončení skúšobnej doby.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do zabehnutého tímu hľadáme zodpovedného a spoľahlivého človeka na pozíciu office managera.
Náplň práce:
• poskytovanie administratívnej podpory pre obchodné a nákupné oddelenia spoločnosti
• telefonická a mailová komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a zamestnancami
• práca v ekonomickom softvéri /fakturácia, objednávkový systém, skladové hospodárstvo, vedenie a evidencia pokladne/
• administratívna podpora pri používaní a starostlivosti o služobné vozidlá /evidencia, diaľničné známky, cestovné príkazy a pod./
• spracovanie podkladov pre externú účtovnú spoločnosť
• aktívna účasť na poradách, zabezpečovanie zápisov
• práca v Microsoft Office 365
• hospodárska korešpondencia /vrátane spolupráce na tvorbe interných dokumentov, reportov, štatistík a pod. pre manažment a vedenie/
• spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• dokumentácia, archivácia a triedenie
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárií /drobné nákupy, objednávanie kancelárskych potrieb a pod./
• organizačné zabezpečenie návštev a obchodných porád /príjem návštev, občerstvenie, catering a pod./
• iné administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
Náplň práce:
• poskytovanie administratívnej podpory pre obchodné a nákupné oddelenia spoločnosti
• telefonická a mailová komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a zamestnancami
• práca v ekonomickom softvéri /fakturácia, objednávkový systém, skladové hospodárstvo, vedenie a evidencia pokladne/
• administratívna podpora pri používaní a starostlivosti o služobné vozidlá /evidencia, diaľničné známky, cestovné príkazy a pod./
• spracovanie podkladov pre externú účtovnú spoločnosť
• aktívna účasť na poradách, zabezpečovanie zápisov
• práca v Microsoft Office 365
• hospodárska korešpondencia /vrátane spolupráce na tvorbe interných dokumentov, reportov, štatistík a pod. pre manažment a vedenie/
• spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• dokumentácia, archivácia a triedenie
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárií /drobné nákupy, objednávanie kancelárskych potrieb a pod./
• organizačné zabezpečenie návštev a obchodných porád /príjem návštev, občerstvenie, catering a pod./
• iné administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
• zaškolenie
• bezplatné parkovanie
• zaujímavá, dynamická práca
• práca v malom tíme
• bezplatné parkovanie
• zaujímavá, dynamická práca
• práca v malom tíme
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
všeobecné, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Ekonomický softvér Omega/ Pohoda - Základy
Ekonomický softvér Omega/ Pohoda - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, systematickosť
• organizačné schopnosti, samostatnosť
• schopnosť aktívne reagovať aj na neplánované úlohy
• príjemné a profesionálne vystupovanie, komunikatívnosť
• aktívny prístup k práci a chuť pracovať
• ruský jazyk – základy - vítaný
• organizačné schopnosti, samostatnosť
• schopnosť aktívne reagovať aj na neplánované úlohy
• príjemné a profesionálne vystupovanie, komunikatívnosť
• aktívny prístup k práci a chuť pracovať
• ruský jazyk – základy - vítaný
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DSK INVEST, s.r.o. je stabilná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2005. Zameriavame sa predovšetkým na obchodnú činnosť v oblasti predaja stavebnej, komunálnej a lesnej techniky a s ňou súvisiacich náhradných dielov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4079558
Dátum zverejnenia: 12.5.2021
2021-05-12
lokalita: Martin Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: DSK INVEST, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac