Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Country Manager / Branch Manager
DRILL B.S. spol. s r.o.
Miesto práce
Jakubovo námestie, Bratislava
Jakubovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiac+ motivujúca variabilná zložka mzdy. Finálna výška mzdy môže byť upravená individuálne podľa schopností uchádzača.
Od 1 700 EUR/mesiac+ motivujúca variabilná zložka mzdy. Finálna výška mzdy môže byť upravená individuálne podľa schopností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako Country/Branch Manager budete najvyšším predstaviteľom spoločnosti/pobočky a budete niesť zodpovednosť za riadenie a rozvoj spoločnosti/pobočky, za plnenie finančných a obchodných cieľov a vedenie tímu zamestnancov. V tejto pozícii budete zodpovedať vlastníkom spoločnosti.
Medzi Vaše úlohy bude patriť najmä:
• Implementácia stratégie skupiny/spoločnosti na slovenskom trhu.
• Plánovanie obchodných cieľov spoločnosti/pobočky
• Monitorovanie trhu, identifikácia a získavanie nových obchodných príležitostí pre produkty a služby poskytované spoločnosťou (najmä poskytovanie služieb Recruitmentu a dočasného prideľovania zamestnancov, vzdelávania a profesného rozvoja a personálne poradenských služieb).
• Rozvoj spolupráce a obchodných vzťahov s doterajšími zákazníkmi spoločnosti.
• Vedenie obchodných jednaní, príprava cenových ponúk do výberových konaní a uzatváranie zmlúv.
• Riadenie, podpora, koordinácia, motivácia a kontrola výsledkov práce tímu zamestnancov spoločnosti/pobočky.
• Podiel na poskytovaní vybraných služieb (napr. obsadzovaní pozícií vrcholového managementu).
• Nastavovanie a kontrolu vnútorných procesov spoločnosti/pobočky.
• Komunikácia s odbornou verejnosťou, so štátnymi inštitúciami a ďalšími subjektmi.
• Pravidelný reporting vlastníkom spoločnosti.
Medzi Vaše úlohy bude patriť najmä:
• Implementácia stratégie skupiny/spoločnosti na slovenskom trhu.
• Plánovanie obchodných cieľov spoločnosti/pobočky
• Monitorovanie trhu, identifikácia a získavanie nových obchodných príležitostí pre produkty a služby poskytované spoločnosťou (najmä poskytovanie služieb Recruitmentu a dočasného prideľovania zamestnancov, vzdelávania a profesného rozvoja a personálne poradenských služieb).
• Rozvoj spolupráce a obchodných vzťahov s doterajšími zákazníkmi spoločnosti.
• Vedenie obchodných jednaní, príprava cenových ponúk do výberových konaní a uzatváranie zmlúv.
• Riadenie, podpora, koordinácia, motivácia a kontrola výsledkov práce tímu zamestnancov spoločnosti/pobočky.
• Podiel na poskytovaní vybraných služieb (napr. obsadzovaní pozícií vrcholového managementu).
• Nastavovanie a kontrolu vnútorných procesov spoločnosti/pobočky.
• Komunikácia s odbornou verejnosťou, so štátnymi inštitúciami a ďalšími subjektmi.
• Pravidelný reporting vlastníkom spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame:
• Možnosť kariérneho rastu.
• Dlhodobú spoluprácu.
• Zodpovedajúcu fixnú odmenu + výkonnostné bonusy viazané na výsledky spoločnosti/pobočky bez obmedzenia.
• Služobný automobil aj na súkromné účely.
• Možnosť kariérneho rastu.
• Dlhodobú spoluprácu.
• Zodpovedajúcu fixnú odmenu + výkonnostné bonusy viazané na výsledky spoločnosti/pobočky bez obmedzenia.
• Služobný automobil aj na súkromné účely.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Personálno - poradenská spoločnosť
Personálno - poradenská spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Budeme od Vás požadovať:
• Relevantné skúsenosti na podobnej pozícii (min. 3 roky), ideálne z prostredia poskytovateľa personálne poradenských služieb, prípadne z príbuzných odborov (služby firemným zákazníkom).
• Orientácia na trhu práce.
• Skúsenosť s vedením a riadením tímu.
• Preukázateľné obchodné schopnosti (akvizícia a riadenie vzťahu so zákazníkmi).
• Vysokú mieru samostatnosti a iniciatívy a schopnosť rozhodovať v obchodných a personálnych záležitostiach.
• Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
• Znalosť anglického jazyka (B2).
• Relevantné skúsenosti na podobnej pozícii (min. 3 roky), ideálne z prostredia poskytovateľa personálne poradenských služieb, prípadne z príbuzných odborov (služby firemným zákazníkom).
• Orientácia na trhu práce.
• Skúsenosť s vedením a riadením tímu.
• Preukázateľné obchodné schopnosti (akvizícia a riadenie vzťahu so zákazníkmi).
• Vysokú mieru samostatnosti a iniciatívy a schopnosť rozhodovať v obchodných a personálnych záležitostiach.
• Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
• Znalosť anglického jazyka (B2).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DRILL GROUP (DRILL B.S., spol. s r.o., Pro-Temp spol. s r.o., Quicksource spol. s r.o.) ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4458363
Dátum zverejnenia: 20.12.2022
2022-12-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Country manager/director, Personálny riaditeľ, Riaditeľ pobočky Spoločnosť: DRILL B.S. spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac