Accounting & Control Team Leader

DRILL B.S. spol. s r.o.

Miesto práce
Brno, Česko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacvýška platového ohodnotenia závidí od skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

PRÁCA JE FORMOU 80% HOMEOFFICE A 20% DOCHÁDZANIA DO SÍDLA SPOLOČNOSTI
Pracovná ponuka je vhodnejšia pre kandidátov s ochotou relokovať sa do ČR.

- Hodnotenie výkonnosti tímu v porovnaní s dohodnutými zmluvami o úrovni poskytovaných služieb a kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti,
- Účasť na pravidelných stretnutiach / konferenčných hovoroch s kolegami zo Spojeného kráľovstva zameraných na hodnotenie výkonnosti
predsedať stretnutiam o preskúmaní obdobia a pravidelným stretnutiam tímu,
- zapájanie sa do ďalších projektov a vývoja systému podľa dohody
vykonávania pravidelného hodnotenia výkonnosti a rozvoja (PDR) s každým členom tímu a vytvárať plány osobného rozvoja (PDP)
zabezpečovať kontroly a postupy spoločnosti s cieľom vytvoriť bezpečné, spoľahlivé a príjemné pracovné prostredie,
- Zabezpečovanie všetkych požiadaviek na audit týkajúcich sa tímu aby boli predložené včas a v najlepšej kvalite,
- Zúčastňovanie sa reportov v sídle spoločnosti (Brno, Česká Republika) raz do týždňa osobne

Zamestnanecké výhody, benefity

- Home office, (80-90% po zaškolení)
- Sick days,
- Rozsiahla ponuka školení realizovaných na pracovisku,
- Príspevok do systému dôchodkového alebo životného poistenia,
- Firemná knižnica - môžete si požičať zo širokej ponuky kníh o profesionálnom rozvoji, vedení, podnikaní, marketingu, verejnom vystupovaní atď.
- Pravidelné firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám prosím zašlite emailom Váš životopis prostredníctvom doleuvedeného linku. Každý uchádzač bude informovaný o možnostiach osobného pohovoru i v prípade negatívnej spätnej väzby.
Poprosím Vás o priloženie tohto textu k Váš emailu/listu:
Zaslaním životopisu dáva uchádzač výslovný súhlas spoločnosti DRILL B.S., spol. s r.o., so spracovaním svojich osobných údajov, pre účely zaradenia do databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
V prípade Vašich otázok ma môžete kontaktovať telefonicky (nižšie) alebo mailom: [email protected]

V prípade, že pozícia nie je relevantná Vašim skúsenostiam alebo predstavám, napriek tomu nám dovoľte asistovať pri hľadaní vhodnej práce.
Možnosti:
- Ak chcete byť kontaktovaný/á s relevantnými voľnými pozíciami našou spoločnosťou DRILL B.S., zašlite nám Váš životopis, so súhlasom so spracovaním osobných údajov. Váš životopis zaradíme do databázy, prípadne budete obratom oslovený/á s vhodnou pracovnou ponukou
- Prezrite si pozície, obsadzované našou spoločnosťou DRILL B.S., na www.drill.sk

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Náš klient je silným hráčom v oblasti maloobchodu a služieb v oblasti elektroniky. V prevádzke má sieť predajní s pevným zázemím v Anglicku a Írsku, ako aj v severských krajinách v Nórsku alebo Dánsku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

účtovníctvo

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- požadovaná dobrá znalosť finančných systémov,
- dobrú znalosť procesov GL, AP a AR,
- schopnosť riadiť a ovplyvňovať ostatných v tímovom prostredí
- skúsenosť na finančnom oddelení so znalosťou kontrolného rámca a finančných systémov veľkou výhodou,
- schopnosť analytického myslenia,
- multitasking je vašim druhým životom,
- tímový duch, samostatne motivovaný človek, schopný pracovať z vlastnej iniciatívy,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DRILL GROUP (DRILL B.S., spol. s r.o., Pro-Temp spol. s r.o., Quicksource spol. s r.o.) ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4219037  Dátum zverejnenia: 8.12.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac