Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Asistent/tka
DRILL B.S. spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Minimálna garantovaná mzda je 520 € (minimálna mzda). Reálne finančné ohodnotenie závisí od skúseností kandidáta.
Minimálna garantovaná mzda je 520 € (minimálna mzda). Reálne finančné ohodnotenie závisí od skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, významnú bankovú skupinu, hľadáme šikovných kandidátov na pozíciu Office Asistenta/tky pre ich pobočku v Bratislave.
Hlavnou náplňou práce bude:
- obchodná a administratívna podpora spoločnosti
- komunikácia s externými a internými klientmi skupiny
- zhromažďovanie, overovanie a posielanie dokumentov a informácií
- organizácia stretnutí, udalostí, zabezpečenie ubytovania
- príprava objednávok a zahraničných platieb podľa podmienok zmluvy
- príprava, úprava a zverejnenie dokumntov, reportov alebo zmlúv
- komunikácia s bankami, právnikmi a inými autoritami
- komunikácia s účtovníkmi
- zodpovednosť za pokladňu a iné administratívne úlohy
Hlavnou náplňou práce bude:
- obchodná a administratívna podpora spoločnosti
- komunikácia s externými a internými klientmi skupiny
- zhromažďovanie, overovanie a posielanie dokumentov a informácií
- organizácia stretnutí, udalostí, zabezpečenie ubytovania
- príprava objednávok a zahraničných platieb podľa podmienok zmluvy
- príprava, úprava a zverejnenie dokumntov, reportov alebo zmlúv
- komunikácia s bankami, právnikmi a inými autoritami
- komunikácia s účtovníkmi
- zodpovednosť za pokladňu a iné administratívne úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná práca na trvalý pracovný pomer
- práca v medzinárodnom prostredí pre spoločnosť si silným menom na trhu
- profesionálny rozvoj a možnosť prinášať kreatívne nápady na zlepšenie
- atraktívne zamestnanecké podmienky
- práca v medzinárodnom prostredí pre spoločnosť si silným menom na trhu
- profesionálny rozvoj a možnosť prinášať kreatívne nápady na zlepšenie
- atraktívne zamestnanecké podmienky
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Medzinárodná banková skupina.
Medzinárodná banková skupina.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálny kandidát by mal spĺňať nasledujúce podmienky:
- aspoň 1 rok skúseností v administratíve
- skúsenosť s prípravou podkladov pre účtovníka
- výborné komunikačné schopnosti
- komunikatívny anglický jazyk
- znalosť produktov Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- dobré organizačné schopnosti a zvládanie stresu
- aspoň 1 rok skúseností v administratíve
- skúsenosť s prípravou podkladov pre účtovníka
- výborné komunikačné schopnosti
- komunikatívny anglický jazyk
- znalosť produktov Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- dobré organizačné schopnosti a zvládanie stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DRILL GROUP (DRILL B.S., spol. s r.o., Pro-Temp spol. s r.o., Quicksource spol. s r.o.) ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3623665
Dátum zverejnenia: 18.3.2019
2019-03-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Spoločnosť: DRILL B.S. spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Minimálna garantovaná mzda je 520 € (minimálna mzda). Reálne finančné ohodnotenie závisí od skúseností kandidáta.