Office Assistant (originálna spoločnosť)

DRILL B.S. spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, dynamicky sa rozvíjajúcu farmaceutickú spoločnosť hľadáme Office Asistentku.
Náplňou práce bude:
Contract management 40% (eshop, fakturácie, ...)
Office organization 15% (asistentka je predĺženou rukou generálneho manažéra, ktorý je v zahraničí; zabezpečuje plynulý chod kancelárie na Slovensku)
HR Support 5% (napr. príprava zamestnaneckých zmlúv )
Customer Service Support 40% (napr. spracovanie objednávok, podpora logistiky, komunikácia s dodávateľmi)

Pozícia je obsadzovaná primárne na plný úväzok, ale je možná dohoda aj na skrátený (6-7h) úväzok.

Zamestnanecké výhody, benefity

Dynamická stabilná spoločnosť (jedna z top farmaceutických firiem), ktorá ponúka kreatívnu a samostatnú prácu, možnosť kariérneho rastu a vzdelávania, motivujúce finančné ohodnotenie a širokú paletu benefitov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Farmaceutická spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vyžaduje sa komunikatívna úroveň angličtiny (komunikácia so zahraničím),
aspoň 2-3 roky skúseností na podobnej pozícii,
samostatnosť, dôslednosť a zodpovednosť (komunikácia so senior manažmentom),
veľmi dobrá užívateľská znalosť MS Office.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DRILL GROUP (DRILL B.S., spol. s r.o., Pro-Temp spol. s r.o., Quicksource spol. s r.o.) ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3205971  Dátum zverejnenia: 4.10.2017