Do nášho tímu hľadáme vysoko organizovaného a aktívneho človeka na pozíciu Office koordinátora od 1200€

DRAFTCOM s.r.o.

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacFix 1200€+100€ flexibilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Táto pozícia slúži ako kontaktný bod pre pracovníkov organizácie a návštevy

• Podieľa sa na  školeniach zamestnancov

• Administratívna podpora: Poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci rôznym oddeleniam.

• Zabezpečuje, aby bola prevádzka dobre udržiavaná a organizovaná. Koordinuje požiadavky organizácie s dodávateľmi materiálu a služieb.

• Správa údajov: Vedenie presných a aktuálnych záznamov, súborov a databáz. Dôverné informácie spracúva s maximálnou diskrétnosťou.
• Komunikácia: Uľahčujte internú komunikáciu rozosielaním správ, oznámení a iných dôležitých informácií pracovníkom. Emailová komunikácia s dodávateľmi, inštitúciami a so zákazníkom.
• Kultúra a morálka v kancelárii: Organizujte a koordinujte aktivity zamerané na zapojenie zamestnancov, oslavy a iniciatívy na budovanie tímu s cieľom podporiť pozitívne pracovné prostredie.
• Vedenie dokumentácie a záznamov: Tvorba, riadenie a archivácia záznamov a súborov, príprava podkladov, súborov dát a korešpondencie
• Zabezpečovanie reportingu vyžadovaného v rámci svojej kompetencie a zverených úloh
• Plnenie úloh spojených s odosielaním dielov pre analýzu zahraničným dodávateľom cez medzinárodné kuriérske spoločnosti
• Ad hoc úlohy: Buďte pripravení riešiť ad hoc úlohy a projekty, ktoré vám pridelia nadriadení alebo vedenie, a preukážte flexibilitu a schopnosť pracovať


Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti a príjemnom prostredí

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Ťa naša ponuka zaujala a spĺňaš uvedené požiadavky, zašli nám svoje CV. Budeme radi, ak nám napíšete do životopisu aj pár riadkov o tom, čo Ťa na tejto pozícii zaujalo, aký je Tvoj cieľ, v čom si výnimočný. Každý životopis dôkladne zvážime.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Firma Q&L Industrial Services je medzinárodným poskytovateľom služieb v oblasti manažmentu internej logistiky a kvality pre globálnych klientov. Našim cieľom je poskytovať logistické služby s vysokou pridanou hodnotou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Pokročilá práca s PC a softvérovým vybavením balíka MS Office (hlavne MS Excel a MS Word)
• Anglický jazyk – mierne pokročilý 
• Vyžaduje sa minimálne stredoškolské vzdelanie; bakalársky titul alebo príslušné certifikáty sú výhodou.
• Výhodou je preukázateľná prax na pozícii koordinátora kancelárie, administratívneho asistenta alebo na podobnej pozícii.
• Vynikajúce komunikačné zručnosti, verbálne aj písomné, so zdvorilým a profesionálnym vystupovaním.
• Silné organizačné schopnosti, schopnosť stanoviť priority úloh a efektívne zvládnuť viacero povinností.
• Pozornosť k detailom a schopnosť riešiť problémy pri riešení každodenných kancelárskych problémov.
• Orientácia na služby zákazníkom, schopnosť pozitívne a ústretovo komunikovať so zamestnancami, klientmi a návštevníkmi.
• Prispôsobivosť a flexibilita pri prispôsobovaní sa meniacim sa potrebám a prioritám kancelárie.
• Schopnosť pracovať samostatne a zároveň dobre spolupracovať v tíme.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra Draftcom s. r. o. je stabilná spoločnosť, ktorá od svojho vzniku v roku 2014 pomáha ľudom zamestnať a uplatniť sa u najväčších a najsilnejších hráčov, prevažne na trhu automobilového priemyslu, logistiky, potravinárstva a výroby.

Náš tím skúsených HR konzultantov má za sebou množstvo projektov, v ktorých úspešne pomohol ako našim zákazníkom v oblasti personálnych služieb, tak aj uchádzačom v hľadaní si správneho pracovného miesta v lokalitách po celom Slovensku aj v zahraničí.

Kladieme veľký dôraz na budovanie dlhodobých partnerstiev a práve preto je pre nás dôležité aby si aj Ty, nový uchádzač o zamestnanie dostal vždy kvalitné zaškolenie a bol si pripravení na Tvoju novú prácu od prvého dňa a takisto sme tu pre Teba aj počas celého trvania Tvojho nasledujúceho pracovného pomeru prostredníctvom bezplatných konzultácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Silvia Miklášová
Tel.: +421918742556
E-mail: poslať životopis
ID: 4810436  Dátum zverejnenia: 17.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac