Koordinátor personálnych a administratívnych činností pre spoločnosť Dajana Rodriguez
DR s. r. o.
Miesto práce
Víťazná 181/42, Partizánske-Veľké Bielice
Víťazná 181/42, Partizánske-Veľké Bielice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7. 2024
1.7. 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 700 EUR/mesiac+ bonusy v závislosti od individuálneho výkonu (finálna úroveň mzdy je závislá od skúseností a schopností uchádzača)
1 200 - 1 700 EUR/mesiac+ bonusy v závislosti od individuálneho výkonu (finálna úroveň mzdy je závislá od skúseností a schopností uchádzača)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša spoločnosť Dajana Rodriguez hľadá dynamického a skúseného HR manažéra, ktorý bude mať na zodpovednosti okrem iného aj administratívne činnosti. Hľadáme kandidáta s dobrými organizačnými schopnosťami a schopnosťami efektívne riadiť ľudské zdroje v rámci našej spoločnosti, ktorá je zameraná na výrobu kožených produktov.
Ak hľadáte prácu, ktorá dokáže naplno využiť vaše doterajšie nadobudnuté skúsenosti, radi vás privítame v našom kolektíve.
Náplň práce zahŕňa predovšetkým:
Operatívne činnosti:
- Príprava pracovných a iných personálnych dokumentov pri vzniku, zmene a zániku pracovného pomeru zamestnancov
- Plánovanie a implementácia stratégií náboru a výberu zamestnancov
- Zodpovednosť za úplnosť a aktuálnosť personálnych zložiek zamestnancov
- Spolupráca pri spracovaní miezd, príprava podkladov (dochádzka, mzdy, odmeny)
- Riešenie výkonového hodnotenia a rozvoja zamestnancov
- Kvartálne odovzdávanie podkladov k chránenej dielni a iných výkazov spoločnosti o zamestnancoch
- Spracovanie a organizácia dokumentov a faktúr
- Všeobecné administratívne a kancelárske úkony
Konzultačné činnosti:
- Priebežné pracovno-právne poradenstvo a podpora zamestnancov
- Podpora medziľudských pracovných vzťahov v pracovnom prostredí
- Zaisťovanie zaškoľovania do firemných systémov a poskytovanie potrebných operatívnych konzultácií a poradenstva
Podpora managementu:
- Spolupráca pri vytváraní mzdového plánu
- Priebežná kontrola a analýza plnenia mzdového plánu a spracovanie mzdového reportu na mesačnej báze
- Spolupráca pri plánovaní a realizácii nových projektov v oblasti ľudských zdrojov v spolupráci s ÚPSVaR
Zamestnanecké výhody, benefity
- Konkurencieschopná mzda a možnosť kariérneho rastu
- Flexibilný pracovný čas (možnosť z časti aj home office)
- Stabilná pracovná pozícia
- Mesačné mzdové odmeny podľa výkonnosti a kvality práce (ohodnocovací systém)
- Zamestnanecké zľavy na nákup našich produktov
- Príspevok na stravovanie/stravovanie zabezpečované firmou
- Spoločenské a športové firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Ak vás ponuka zaujala, pošlite nám váš životopis s aktuálnou fotografiou a s motivačným listom na email [email protected]. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.7.2024 (ostáva ešte 46 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
personalista, ekonóm, administratívny pracovník, sociálna práca
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Slack - Mierne pokročilý
Profesia (Pracovný portál) - Expert
SuperFaktúra - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Slack - Mierne pokročilý
Profesia (Pracovný portál) - Expert
SuperFaktúra - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Personalista
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prehľad v personálnych oblastiach (nábor, príslušná legislatíva, vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, hodnotenie, odmeňovanie, motivácia zamestnancov, HR marketing)
- Znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve
- Silný time-manažment, organizačné zručnosti
- Zodpovednosť, samostatnosť, rozvaha, vysoká angažovanosť, vnútorná motivácia a empatia
- Pracovné skúsenosti v personalistike, administratíve podmienkou - minimum 1 rok
- Výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná, dynamicky rastúca spoločnosť, ktorá pod značkou Dajana Rodriguez vyrába luxusné kožené kabelky a doplnky. Pôsobíme v niekdajších Baťovanoch, kde si stále ctíme odkaz poctivej remeselnej práce, no do výrobného i organizačného procesu neustále zavádzame inovatívne postupy. Za desať rokov v módnom priemysle máme svoju stálu klientelu doma i v zahraničí a neustále plánujeme expanziu na nové trhy. Ak Vás láka práca v kreatívnom prostredí módneho priemyslu, máte ambície neustále napredovať a chcete byť súčasťou mladého tímu, ktorý v slovenskom prostredí buduje silnú medzinárodnú značku, hľadáme práve Vás.
Pre bližšie informácie o našich produktoch neváhajte navštíviť stránku www.dajanarodriguez.sk
Pre bližšie informácie o našich produktoch neváhajte navštíviť stránku www.dajanarodriguez.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4830589
Dátum zverejnenia: 20.5.2024
2024-05-20
lokalita: Partizánske Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Personalista Spoločnosť: DR s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac