Manažér/ka call centra

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac+ osobné ohodotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovednosť za celkový chod zákazníckeho centra a dodržiavanie štandardov úrovne poskytovaných služieb.
Budovanie a vedenie tímu pracovníkov infoservisu.
Zodpovednosť za dodržiavanie štandardov pri vybavovaní klientov.
Implementácia procesov, postupov, ktoré vedú ku zlepšeniu poskytovaných služieb.
Adaptácia nových členov tímu, školenia pre novo nastúpených zamestnancov.
Rozvoj tímu v oblasti komunikačných zručností a produktových znalostí.
Monitoring a kontrola pracovnej výkonnosti členov tímu.
Zodpovednosť za plnenie KPI´s.
Reporting, práca so štatistikami.
Vedenie porád a podpora tímu.
Aktívna účasť na firemných vzdelávacích a rozvojových školeniach.

Zamestnanecké výhody, benefity

Zaujímavá práca v stabilnej spoločnosti.
Perspektívne zamestnanie s možnosťou sebarealizácie, osobného a profesionálneho rastu.
Teambuildingové aktivity.
Bohatý systém vzdelávania.
Práca v mladom a dynamickom kolektíve.

Informácie o výberovom konaní

Životopisy zasielajte e-mailom na uvedenú adresu.
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov. Vopred ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

call centrum

Ostatné znalosti

Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

vedúci pracovník call centra, zákazníckeho centra

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme zodpovedného a skúseného kandidáta, ktorý má praktické skúsenosti s vedením tímu zákazníckeho centra.
Prax min. 3 roky na pozícii vedúceho resp. manažéra call centra.
Skúsenosť s vedením tímu.
Preukázateľná znalosť procesov a postupov v call centre.
Schopnosť riešiť problémové situácie a robiť dôležité rozhodnutia.
Schopnosť pracovať pod stresom.
Komunikatívnosť, profesionalita, flexibilita
Príjemný hlas, spisovná výslovnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Fpoho prináša firmám a ich zamestnancom celý svet zamestnaneckých benefitov a výhod. Tvoríme produkty, služby a prinášame riešenia, ktoré pomáhajú byť fpoho. U nás veríme, že budúcnosť každej úspešnej spoločnosti je postavená na kvalite a spokojnosti zamestnancov. O kvalitu sa stará vzdelávanie a spolupráca dobrého tímu, o spokojnosť, pohodu a odmeňovanie sa stará naše „fpoho“. Aj Ty môžeš byť súčasťou nášho sveta a meniť svet zamestnancov k lepšiemu.

Spoločnosť "fpoho" (bývalá DOXX Stravné lístky) je súčasťou skupiny FSM Group, v minulosti Skupina DOXX. Firmy skupiny FSM Group tvoria dynamické a moderné zoskupenie firiem.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 1451989  Dátum zverejnenia: 14.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac