Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér/ka call centra
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac+ osobné ohodotenie
1 700 EUR/mesiac+ osobné ohodotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za celkový chod zákazníckeho centra a dodržiavanie štandardov úrovne poskytovaných služieb.
Budovanie a vedenie tímu pracovníkov infoservisu.
Zodpovednosť za dodržiavanie štandardov pri vybavovaní klientov.
Implementácia procesov, postupov, ktoré vedú ku zlepšeniu poskytovaných služieb.
Adaptácia nových členov tímu, školenia pre novo nastúpených zamestnancov.
Rozvoj tímu v oblasti komunikačných zručností a produktových znalostí.
Monitoring a kontrola pracovnej výkonnosti členov tímu.
Zodpovednosť za plnenie KPI´s.
Reporting, práca so štatistikami.
Vedenie porád a podpora tímu.
Aktívna účasť na firemných vzdelávacích a rozvojových školeniach.
Budovanie a vedenie tímu pracovníkov infoservisu.
Zodpovednosť za dodržiavanie štandardov pri vybavovaní klientov.
Implementácia procesov, postupov, ktoré vedú ku zlepšeniu poskytovaných služieb.
Adaptácia nových členov tímu, školenia pre novo nastúpených zamestnancov.
Rozvoj tímu v oblasti komunikačných zručností a produktových znalostí.
Monitoring a kontrola pracovnej výkonnosti členov tímu.
Zodpovednosť za plnenie KPI´s.
Reporting, práca so štatistikami.
Vedenie porád a podpora tímu.
Aktívna účasť na firemných vzdelávacích a rozvojových školeniach.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavá práca v stabilnej spoločnosti.
Perspektívne zamestnanie s možnosťou sebarealizácie, osobného a profesionálneho rastu.
Teambuildingové aktivity.
Bohatý systém vzdelávania.
Práca v mladom a dynamickom kolektíve.
Perspektívne zamestnanie s možnosťou sebarealizácie, osobného a profesionálneho rastu.
Teambuildingové aktivity.
Bohatý systém vzdelávania.
Práca v mladom a dynamickom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Životopisy zasielajte e-mailom na uvedenú adresu.
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov. Vopred ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov. Vopred ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
call centrum
Ostatné znalosti
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
vedúci pracovník call centra, zákazníckeho centra
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme zodpovedného a skúseného kandidáta, ktorý má praktické skúsenosti s vedením tímu zákazníckeho centra.
Prax min. 3 roky na pozícii vedúceho resp. manažéra call centra.
Skúsenosť s vedením tímu.
Preukázateľná znalosť procesov a postupov v call centre.
Schopnosť riešiť problémové situácie a robiť dôležité rozhodnutia.
Schopnosť pracovať pod stresom.
Komunikatívnosť, profesionalita, flexibilita
Príjemný hlas, spisovná výslovnosť.
Prax min. 3 roky na pozícii vedúceho resp. manažéra call centra.
Skúsenosť s vedením tímu.
Preukázateľná znalosť procesov a postupov v call centre.
Schopnosť riešiť problémové situácie a robiť dôležité rozhodnutia.
Schopnosť pracovať pod stresom.
Komunikatívnosť, profesionalita, flexibilita
Príjemný hlas, spisovná výslovnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Fpoho prináša firmám a ich zamestnancom celý svet zamestnaneckých benefitov a výhod. Tvoríme produkty, služby a prinášame riešenia, ktoré pomáhajú byť fpoho. U nás veríme, že budúcnosť každej úspešnej spoločnosti je postavená na kvalite a spokojnosti zamestnancov. O kvalitu sa stará vzdelávanie a spolupráca dobrého tímu, o spokojnosť, pohodu a odmeňovanie sa stará naše „fpoho“. Aj Ty môžeš byť súčasťou nášho sveta a meniť svet zamestnancov k lepšiemu.
Spoločnosť "fpoho" (bývalá DOXX Stravné lístky) je súčasťou skupiny FSM Group, v minulosti Skupina DOXX. Firmy skupiny FSM Group tvoria dynamické a moderné zoskupenie firiem.
Spoločnosť "fpoho" (bývalá DOXX Stravné lístky) je súčasťou skupiny FSM Group, v minulosti Skupina DOXX. Firmy skupiny FSM Group tvoria dynamické a moderné zoskupenie firiem.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1451989
Dátum zverejnenia: 14.1.2020
2020-01-14
lokalita: Žilina Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac