Staráme sa o vaše zdravie aj kariéru.
U nás dostanete výhody aj nad rámec zákona.

Strategický nákupca pre IT

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacUvedená nástupná mzda je len garantované minimum. Je predmetom našej vzájomnej dohody a závisí od vašich odborných znalostí a skúseností. Navyše máte nárok na ročný bonus v závislosti od firemných výsledkov.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Kto sme

Nový svet, o ktorý sa v Dôvere snažíme už vyše 25 rokov, je transparentné a kvalitné zdravotníctvo. Dobrý pocit z toho, že spolu aktívne, systematicky a zmysluplne meníme nielen našu poisťovňu, ale aj celé zdravotníctvo, budete mať každý deň. Robíme všetko pre to, aby sme boli v očiach verejnosti najlepšia zdravotná poisťovňa na slovenskom trhu a mali čoraz viac spokojných zamestnancov a poistencov. Ak chcete byť aj vy súčasťou modernej a stabilnej spoločnosti, ktorej oblasť inovácií a benefitov pre poistencov ako aj pre lekárov prináša pridanú hodnotu pre celý systém, pridajte sa k nám do Dôvery.

Do akého tímu budete patriť?


Náš tím Odbor technického zabezpečenia tvorí 17 kolegov/-ýň, ktorý dohliada na to, aby naši Dôveráci mali všetko potrebné pre svoju prácu – zariadenú a bezpečnú kanceláriu, kľúč, počítač, telefón, prípadne služobné auto. Staráme sa o priestory pre všetky naše pracoviská v jednotlivých regiónoch – uzatvárame zmluvy o nájme a udržiavame aktuálne nájomné zmluvy a zmluvy na dodávku služieb a médií. Taktiež sa staráme o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, požiarnu ochranu, ochranné pracovné pomôcky. Rokujeme s dodávateľmi a vystavujeme objednávky na dodanie tovarov a služieb. Aktuálne hľadáme ďalšieho skúseného obchodníka, s technickým myslením a negociačnými zručnosťami, ktorý bude hlavne zodpovedný/-á za spoluprácu pri technickej špecifikácií požiadavky, rokovanie s dodávateľmi, vyhodnocovanie, uzatváranie zmlúv, objednávok a tiež za pravidelný reporting. Ak ste sa našli pri obstarávaní tovarov a služieb, baví vás organizovať výberové konania a viesť obchodné rokovania, ste na správnom mieste.

Čo vás u nás čaká?


  • Svojou prácou pomôžete kolegom obstarať tovary alebo služby, ktoré k svojej práci bezpodmienečne potrebujú.
  • Analyzujete relevantné trhy a vyhľadávate dodávateľov jednotlivých komodít.
  • Vediete obchodné rokovania s dodávateľmi z pohľadu dosiahnutia najlepších podmienok pre našu spoločnosť (cena, kvalita, dodávka).
  • Sumarizujete ponuky a následne ich vyhodnocujete.
  • Vyjednávate a podporujete kolegov pri finalizácii zmlúv v súlade s ich požiadavkami.
  • Spolupracujete s ostatnými útvarmi spoločnosti, najmä však s odborom kontrolingu a právnym odborom.
  • Pravidelne robíte reporting za zverenú oblasť, realizáciu analýz a hodnotenie dodávateľov s cieľom dosiahnutia optimálneho vplyvu na rozpočet.
  • Optimalizujete procesy obstarávania ako aj celkových vynaložených nákladov.
  • Pomôžeme vám zorientovať sa v práci a vytvoriť si pozitívne vzťahy s kolektívom.

Čo by ste mali ovládať?


  • Máte VŠ vzdelanie technického alebo ekonomického smeru.
  • Aktívne ovládate anglický jazyk.
  • Máte aspoň 3-ročnú skúsenosť s organizovaním a vyhodnocovaním výberových konaní, ideálne v oblasti IT a skúsenosť s vedením obchodných rokovaní s dodávateľmi.
  • Veľkou výhodou je prax v oblasti verejného obstarávania, s využitím elektronických nákupných systémov a e-aukcií.

Čo sa našim kolegom u nás páči?


  • Predĺžené letné víkendy. Kedy je lepšie podporiť work-life balance ako v lete? Každému zamestnancovi darujeme každý piatok v júli a auguste 2 hodiny voľna, ktorými krátime pracovný čas.
  • Prácu zvládneme odkiaľkoľvek. Každý zamestnanec si môže zvoliť, či chce pracovať v štandardnom režime 60 % home office a 40 % office. Ak niektorý z kolegov uprednostňuje pracovať viac z home officu, povaha práce mu to dovoľuje a jeho nadriadený mu to schváli, môže pracovať aj v režime 70/30 alebo 80/20 alebo dokonca aj 100 % home office.
  • Nie sme korporát a ani malá firma – sme niečo medzi :-). Máme tu rozbehnutých veľa dlhodobých projektov, ktoré naši kolegovia úspešne zastrešujú na svojich komplexných pozíciách. Väčšina našich projektov vzniká na „zelenej lúke“ a sami sa môžete presvedčiť, akí sme v nich úspešní. Stereotyp a nuda vám zaručene nehrozí.
  • Adaptačný proces u nás neznamená hodiť vás do vody a plávať, ale je to obdobie, počas ktorého vás postupne oboznámime so všetkým, čo budete potrebovať, aby ste boli plnohodnotným členom nášho tímu a aby ste sa na pozícií cítili komfortne.
  • Šikovnosť a proaktivita sa u nás cení. A to odmenami za individuálny výkon a navyše, ak sa nám bude dariť, máte možnosť získať aj finančný bonus vo výške 3-násobku hrubej mesačnej mzdy.
  • V Dôvere podporujeme kolegov, ktorí sa chcú vzdelávať. Kedykoľvek môžu absolvovať rôzne kurzy a odborné školenia, zúčastniť sa odborných konferencií alebo inšpiratívnych prednášok, webinárov či prezentácií o zaujímavých projektoch, na ktorých pracujú naši kolegovia.
  • Na zdraví našich kolegov nám záleží, a preto radi realizujeme programy na podporu zdravého životného štýlu ako Rozhýbme sa s Dôverou, podporujeme bežecké podujatia, preplácame masáže na pracovisku, prispievame na MultiSport kartu a psychickú pohodu sa snažíme podporiť aj našou Linkou Dôvery, na ktorú sa môžeme nonstop a anonymne obrátiť pre prípadnú radu od psychológov a odborníkov na financie a právo.
  • Radi občas vypneme a zregenerujeme svoje sily na našich spoločných akciách ako sú športové hry, vianočné večierky, grilovačky, husaciny, alebo odborové teambuildingy.

Čo by vás ešte mohlo zaujímať?


  • Miesto výkonu práce: v Bratislave na Einsteinovej v Digital parku, odkiaľ máte blízko do Auparku, centra a rovno aj na diaľnicu, von z mesta.
  • Spolupráca: hľadáme kolegu/-yňu na TPP na plný úväzok, so skúšobnou dobou 3 mesiace. Zmluvu s vami uzatvárame zatiaľ na 1 rok, a keď nám to spolu pôjde s radosťou vám zmluvu predĺžime.
  • Onboarding: Začína od momentu, kedy zareagujete na inzerát. A ja Vás budem sprevádzať vaším pôsobením v Dôvere od prvého kontaktu. Kedykoľvek sa môžete na mňa obrátiť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním


  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore


  • Technické, Ekonomické

Jazykové znalosti


  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax


  • 3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Máte technické myslenie a negociačné zručnosti.
  • Vážime si samostatnosť, zvedavosť, empatiu.
  • Ste trpezlivý a máte cit pre detail.
  • Záleží vám na spätnej väzbe.

Informácie o výberovom konaní

Informácie ohľadom spracúvania osobných údajov predovšetkým práva dotknutej osoby, v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) sú prístupné na www.dôvera.sk. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať najmä zaslaním písomného odvolania na adresu sídla zdravotnej poisťovne, e-mailom na [email protected], alebo odovzdaním písomného odvolania na ktorejkoľvek pobočke zdravotnej poisťovne.

Kontakt

Ing.  Adriana Štefíková
Kontaktná osoba:
Ing. Adriana Štefíková

Adresa spoločnosti


Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 4587996  Dátum zverejnenia: 11.10.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac