Poradíme Vám?
Staráme sa o vaše zdravie aj kariéru.
U nás dostanete aj výhody nad rámec zákona.

Asistentka vedenia spoločnosti

Miesto práce
Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacMzda môže byť aj vyššia, závisí od tvojich skúseností a navyše máš nárok aj na ročný bonus v závislosti od firemných výsledkov.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo ťa v práci čaká?



Vieš povedať jasné áno aj diplomatické nie? Vieš rozpoznať kedy sa usmiať a kedy zostať vážna? Si spoľahlivá a dokážeš každý deň riešiť nové situácie a zároveň zvládnuť administratívnu rutinu? Chceš mať pestrú prácu v úspešnej, rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti, ktorá je špičkou vo svojom odbore?

Staň sa súčasťou nášho tímu asistentiek !

Čo od teba očakávame?



  • Administratívnu a organizačnú podporu top manažmentu našej spoločnosti, a to organizovanie ich pracovného kalendára a stretnutí, príprava potrebných podkladov a technická podpora na stretnutiach.
  • Kompletné zastrešenie organizácie pracovných ciest, porád alebo teambuildingov pre našich kolegov.
  • E-mailovú a telefonickú komunikáciu nie len v slovenskom, ale aj anglickom jazyku.
  • Zabezpečenie plynulého chodu sekretariátu.
  • Privítanie a usádzanie návštev top manažmentu a zabezpečenie občerstvenia pre návštevy.

Čo môžeš čakať ty od nás?



  • Chceme, aby si sa u nás cítila príjemne, preto ti pomôžeme „naskočiť na vlnu“ a vytvoriť si pozitívne vzťahy s kolegami.
  • Okrem pracovných úloh ťa čaká aj kopec zábavy na firemných akciách.
  • Získaš príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej spoločnosti.
  • Dostaneš 2 až 4 dni voľna navyše (sick days), ktoré môžeš využiť podľa potreby.
  • Niekoľkokrát do mesiaca budeš pracovať do 18:00 hod., a preto si môžeš pospať dlhšie.
  • Pracovnú pozíciu síce obsadzujeme na dobu určitú počas materskej a rodičovskej dovolenky našej kolegyne, ale nemusíš sa toho obávať, veľa našich súčasných kolegýň pôvodne nastúpilo na zastupovanie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním


  • stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti


  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti


  • Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
  • Microsoft Excel - Základy
  • Microsoft Word - Základy

Vodičský preukaz

  • B

Požadovaná prax


  • 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie.
  • Pracovná precíznosť a spoľahlivosť
  • Vedieť sa usmievať aj do telefónu.
  • Empatia a trpezlivosť.
  • Dobré organizačné schopnosti.
  • Zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam.
  • Schopnosť učiť sa nové veci, samostatne a proaktívne riešiť zadané úlohy.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.

Informácie ohľadom spracúvania osobných údajov predovšetkým práva dotknutej osoby, v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) sú prístupné na www.dôvera.sk. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať najmä zaslaním písomného odvolania na adresu sídla zdravotnej poisťovne, e-mailom na [email protected], alebo odovzdaním písomného odvolania na ktorejkoľvek pobočke zdravotnej poisťovne.

Kontakt

Ing. Romana Kojnoková
Kontaktná osoba:
Ing. Romana Kojnoková

Adresa spoločnosti


Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 4205780  Dátum zverejnenia: 16.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac