Poradíme Vám?
Staráme sa o vaše zdravie aj kariéru.
U nás dostanete aj výhody nad rámec zákona.

Recepčná - zastupovanie počas MD/RD

Miesto práce
Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacMzda môže byť aj vyššia, závisí od tvojich skúseností a navyše máš nárok aj na ročný bonus v závislosti od firemných výsledkov.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo ťa v práci čaká?


Vieš v správny čas rozpoznať kedy sa usmiať a kedy zostať vážna? Komunikácia je tvoje druhé meno a máš správnu dávku asertivity? Si spoľahlivá a dokážeš každý deň riešiť nové situácie a zároveň zvládnuť administratívnu rutinu? Chceš mať pestrú prácu v úspešnej, rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti, ktorá je špičkou vo svojom odbore? Pridaj sa do nášho tímu recepčných.
Budeš:

  • Zabezpečovať plynulý chod recepcie (uvítanie a usádzanie návštev, zodpovedať za čistotu v zasadačkách a občerstvenie pre návštevy).
  • Prijímať a prepájať telefonické hovory.
  • Podávať všeobecné informácie klientom.
  • Spolupracovať pri registrácii, preberaní a distribúcii pošty.
  • Pripravovať podklady pre spracovanie dochádzky.
  • Prijímať prihlášky na verejné zdravotné poistenie, registrovať do informačného systému poisťovne, vydávať a evidovať preukazy poistenca.
  • Zastupovať činnosti sekretariátu v prípade neprítomnosti asistentiek.
  • Podporovať kolegov pri administratívnych činnostiach.


Prečo je to dobré rozhodnutie?


  • Každý deň stretneš nových ľudí.
  • Získaš príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej spoločnosti.
  • Okrem pracovných úloh ťa čaká aj kopec zábavy na firemných akciách.
  • Niekoľkokrát do mesiaca budeš pracovať do 18:00 hod., a preto si môžeš pospať dlhšie.
  • Dostaneš 2 dni voľna navyše (sick days), ktoré môžeš využiť podľa potreby.


Čoho sa nemusíš obávať?


  • Chceme, aby si sa u nás cítila príjemne, takže ti pomôžeme „naskočiť na vlnu“ a vytvoriť si pozitívne vzťahy s kolegami. S úlohami sa zoznámiš postupne a bez zbytočného stresu.
  • Pracovnú pozíciu obsadzujeme na dobu určitú počas materskej a rodičovskej dovolenky našej kolegyne, ale nemusíš sa toho obávať, veľa našich súčasných kolegýň pôvodne nastúpilo na zastupovanie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním


  • stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti


  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

  • B

Požadovaná prax


  • 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie.
  • Pracovná precíznosť.
  • Vedieť sa usmievať aj do telefónu.
  • Empatia a trpezlivosť.
  • Dobré organizačné schopnosti.
  • Zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam.
  • Spoľahlivosť.
  • Schopnosť učiť sa nové veci, samostatne a proaktívne riešiť zadané úlohy.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov. Informácie ohľadom spracúvania osobných údajov predovšetkým práva dotknutej osoby, v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) sú prístupné na www.dôvera.sk. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať najmä zaslaním písomného odvolania na adresu sídla zdravotnej poisťovne, e-mailom na [email protected], alebo odovzdaním písomného odvolania na ktorejkoľvek pobočke zdravotnej poisťovne.

Kontakt

Ing. Romana Kojnoková
Kontaktná osoba:
Ing. Romana Kojnoková

Adresa spoločnosti

DÔVERA zdravotná poisťovňa, a.s.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
http://www.dovera.sk

Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 4159296  Dátum zverejnenia: 10.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac