Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior kampaňový manažér
Miesto práce
Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacFinálna suma závisí od skúseností kandidáta.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Kto sme
Hľadáme skúseného človeka, ktorý nám pomôže posunúť marketingovú automatizáciu, priame kampane a celkovo komunikáciu na klientov Dôvery na modernejšiu a profesionálnejšiu úroveň. Stojíme pred zásadným krokom – vybudovať komplexný kampaňový nástroj pre CDP a MA, vyskladať interný tím šikovných kampaniarov a nastaviť interné procesy. Či už je to podpora digitalizácie, online akvizícia, zákaznícka skúsenosť, retencia či manažment správania pacientov, lekárov a platiteľov poistenia, každú túto oblasť vedia kampane silne podporiť.
Kľúčové zodpovednosti:
Aktívne sa spolupodieľať na:
Popri práci si môžete plánovať voľný čas a pracovať aj z domu.
Ponúkame zaujímavý balík benefitov, ktorý pravidelne aktualizujeme tak, aby bol atraktívny.
Stanete sa súčasťou mimoriadne podnetného kolektívu.
Získate možnosť pracovať s najnovšími technológiami a procesmi a tiež doslova meniť firmu.
Kľúčové zodpovednosti:
- Zastrešiť po funkčnej a biznisovej stránke vývoj, resp. integráciu komplexného kampaňového nástroja pre CDP a MA
- Byť strategickým partnerom pre IT a dátový tím pri vylepšovaní existujúcich schopností, infraštruktúry a dát na realizáciu priamych kampaní
- Byť strategickým aj exekučným partnerom pre biznis pri plánovaní, priorizácii, exekúcii aj vyhodnocovaní priamych kampaní
- Manažovať obsahovú implementáciu a neskôr utilizáciu nástrojov marketingovej automatizácie, aby sa stali efektívnymi nástrojmi každodenného života v Dôvere
- Vytvorenie kľúčových metrík úspechu implementácie, dosahovanie cieľov v procese nasadenia ako aj v exekúcii kampaní a ciest
- Vystavať interný tím realizátorov kampaní a nastaviť súvisiace procesy a súčinnosti s ostatnými tímami v Dôvere
- Objavovať, identifikovať a implementovať nové prístupy a myšlienky v digitálnych zákazníckych cestách/multi-channel prístupe
Aktívne sa spolupodieľať na:
- zlepšovaní digitálnej zákazníckej cesty poistencov Dôvera, ako aj transformovanie produktov a služieb použitím novej technológie
- vylepšovaní poisteneckej online engagement stratégie na optimalizáciu a zlepšenie bodov digitálneho prepojenia
- digitalizácii poisteneckej bázy ako aj akvizičnej a retenčnej stratégie
- používanie prieskumných metód a dát zákazníckej skúsenosti na pochopenie aktuálnych výziev a implementáciu súvisiacich zmien
Prečo je to dobré rozhodnutie
Popri práci si môžete plánovať voľný čas a pracovať aj z domu.
Ponúkame zaujímavý balík benefitov, ktorý pravidelne aktualizujeme tak, aby bol atraktívny.
Stanete sa súčasťou mimoriadne podnetného kolektívu.
Získate možnosť pracovať s najnovšími technológiami a procesmi a tiež doslova meniť firmu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
- Ekonomické, marketing
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
- 5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť s manažovaním aj exekúciou priamych kampaní a marketingovou automatizáciou, výhodou je aj technická, nielen obsahová skúsenosť s nástrojom marketingovej automatizácie (napr. od Oracle, Salesforce, Exponea, Microsoft a inými)
- Znalosť a skúsenosť s integrovanou omnichannel komunikáciou, úlohou jednotlivých digitálnych kanálov v komunikačnom mixe - dobrá znalosť ako vie byť obsah použitý v rozličných kanáloch, je dôležitá.
- Znalosť zákaznícky orientovaných digitálnych nástrojov a schopnosť využiť ich na dosahovanie podnikateľských cieľov Dôvera zdravotná poisťovňa.
- Znalosť segmentácie, zákazníckej analytiky a priama skúsenosť s webovým meraním/analytikou (napr. Google Analytics)
- Manažérske skúsenosti pri vedení tímu/tímov výhodou
- Skúsenosť práce s agilnou/scrum metodológiou výhodou
- Samostatnosť, strategické myslenie, zodpovednosť, expertíza v danej oblasti a orientácie v trendoch, vizionárstvo a schopnosť získať pre svoju víziu ostatných kolegov, charizma a schopnosť viesť a učiť kolegov nové veci
Informácie o výberovom konaní
Prečo je to dobré rozhodnutie?
Popri práci si môžete plánovať voľný čas a pracovať aj z domu.
Ponúkame zaujímavý balík benefitov, ktorý pravidelne aktualizujeme tak, aby bol atraktívny.
Stanete sa súčasťou mimoriadne podnetného kolektívu.
Získate možnosť pracovať s najnovšími technológiami a procesmi a tiež doslova meniť firmu.
Popri práci si môžete plánovať voľný čas a pracovať aj z domu.
Ponúkame zaujímavý balík benefitov, ktorý pravidelne aktualizujeme tak, aby bol atraktívny.
Stanete sa súčasťou mimoriadne podnetného kolektívu.
Získate možnosť pracovať s najnovšími technológiami a procesmi a tiež doslova meniť firmu.
Kontakt
Kontaktná osoba:
Mgr. Monika Bakaľárová
Mgr. Monika Bakaľárová
Adresa spoločnosti
Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 4159099
Dátum zverejnenia: 13.9.2021
2021-09-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Marketingový špecialista Spoločnosť: DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac