Staráme sa o vaše zdravie aj kariéru.
U nás dostanete aj výhody nad rámec zákona.

Asistent regionálnych riaditeľov Zvolen

Miesto práce
Zvolen
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiacMzda môže byť aj vyššia, závisí od Vašich skúseností. K základnej mzde patrí pohyblivá zložka mzdy (od 50 EUR mesačne, ktorá je vyplácaná kvartálne) a tiež máte nárok na ročný bonus v závislosti od firemných výsledkov.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Nový svet, o ktorý sa snažíme už 25 rokov, je transparentné a kvalitné zdravotníctvo. Robíme všetko preto, aby sme boli najlepšia zdravotná poisťovňa na slovenskom trhu a mali čoraz viac spokojných poistencov. Naše aktivity sú orientované na to, ako poistencov u nás udržať, získať a presvedčiť, aby zverili svoje zdravie do rúk DÔVERY.

Čo vás v práci čaká?


Chcete mať zaujímavú prácu v úspešnej spoločnosti, ktorá je špičkou vo svojom odbore? Každý deň riešiť nové situácie a zároveň zvládnuť administratívnu rutinu? Staňte sa súčasťou nášho tímu asistentiek v spoločnosti, ktorá je najväčšou súkromnou zdravotnou poisťovňou na Slovensku. Vaša úloha v ňom bude obzvlášť dôležitá.
  • budete zodpovedať za dennú agendu riaditeľov regionálneho riaditeľstva Zvolen,
  • organizačne zabezpečovať termíny stretnutí, rokovaní a porád, pracovné kontakty riaditeľov,
  • organizačne zabezpečovať porady a rokovania zvolávané regionálnymi riaditeľmi, plánovať služobné cesty riaditeľov a zamestnancov pobočky,
  • podieľať sa na organizácií a zúčastňovať sa podujatí zdravotno-preventívneho a marketingového charakteru,
  • podpora personálnej agendy pobočky (dochádzka, stravné lístky),
  • zabezpečovať materiálno – technické prostriedky pre fungovanie regionálneho riaditeľstva,
  • preberanie zásielok Slovenskej pošty, podaní od klientov a vytvárať záznamy od zamestnancov poisťovne; otváranie zásielok, označovanie záznamov, vytváranie a odosielanie zásielok adresátom podľa stanovených postupov, skenovanie príslušných dokumentov,
  • viesť agendu významných dokumentov a listín regionálneho riaditeľstva a vnútorných organizačných aktov zamestnávateľa,
  • spravovať príručné registratúrne stredisko,
  • zastupovať klientskych pracovníkov a poskytovať servis a poradenstvo pre poistencov a platiteľov zdravotného poistenia (prijímanie prihlášok, nehlasovanie zmien, registrácia platiteľov, registrácia kategórií poistenca, vydávanie preukazov),
  • zabezpečovať komunikáciu s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti,
  • spracovávať register lekárov; administrácia, expedovanie a archivácia zmlúv s poskytovateľmi.

Čoho sa nemusíte obávať?


  • stresujúceho nástupu do novej práce, kde nie je dostatok času na úvodné zaškolenie; sme veľká spoločnosť, zoznámite sa s úlohami postupne a bez zbytočného stresu,
  • pracovnú pozíciu obsadzujeme na dobu určitú počas materskej a rodičovskej dovolenky našej kolegyne, ale mnoho našich súčasných zamestnancov pôvodne nastúpilo na zastupovanie.

Prečo je to dobré rozhodnutie?


  • okrem pracovných úloh Vás čaká aj mnoho zábavy na rôznych akciách spoločnosti,
  • ponúkame zaujímavý balík benefitov, v ktorom si každý nájde to svoje,
  • pomôžeme Vám zorientovať sa v poisťovni a zoznámiť sa s našou kultúrou,
  • záleží nám na spokojnosti poistencov a takisto aj zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním


  • stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti


  • Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti


  • Microsoft Excel - základy
  • Microsoft Word - základy
  • Microsoft Outlook - základy

Vodičský preukaz

  • B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. úplné stredoškolské vzdelanie
  • bežná užívateľská znalosť práce s PC
  • rozvinuté komunikačné a organizačné schopnosti
  • samostatnosť, flexibilitu
  • prax na pozícií asistenta
  • vodičský preukaz skup. B - aktívny vodič výhodou

Informácie o výberovom konaní

Pracovnú pozíciu obsadzujeme na dobu určitú počas materskej a rodičovskej dovolenky zamestnankyne.
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.

Informácie ohľadom spracúvania osobných údajov predovšetkým práva dotknutej osoby, v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) sú prístupné na www.dôvera.sk. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať najmä zaslaním písomného odvolania na adresu sídla zdravotnej poisťovne, e-mailom na [email protected], alebo odovzdaním písomného odvolania na ktorejkoľvek pobočke zdravotnej poisťovne.

Kontakt

Ing. Lenka Pellerová
Kontaktná osoba:
Ing. Lenka Pellerová

Adresa spoločnosti

DÔVERA zdravotná poisťovňa, a.s.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
http://www.dovera.sk

Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 4027352  Dátum zverejnenia: 30.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac