Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Pokladník
DOVE, s.r.o.
Poprad
plný úväzok
ihneď
1 100 EUR/mesiac1100,- € brutto - počas skúšobnej doby
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v pokladni s registračnou pokladňou. Zodpovednosť za finančnú hotovosť.
Pomocné účtovné práce pre ekonomický úsek – účtovanie vydaných faktúr, výdavkových pokladničných dokladov, cestovných príkazov, vykonávanie dennej uzávierky pokladne, vystavovanie faktúr pre nájomníkov
Komunikácia so zákazníkmi – prvý kontakt so zákazníkmi, starostlivosť o zákazníkov, uvítanie, informovanie a nasmerovanie zákazníkov, príprava nápojov, vybavovanie telefonických požiadaviek zákazníkov
Sekretárske práce – starostlivosť o recepciu, administratívna činnosť, vybavovanie firemnej korešpondencie a elektronickej pošty, zabezpečenie včasného odoslania pošty, zabezpečovanie kancelárskych a hygienických potrieb, kopírovanie, obsluha telefónu
Vykonávanie ďalších požiadaviek podľa potrieb konateľov spoločnosti a vedúceho servisu.
Pracovná doba po-pia 7:30 - 17:00 resp. 7:30 - 15:00 hod.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Podpora vzdelávania a účasť na rôznych školeniach
- Množstvo zliav a výhod v autorizovanom servise a predaji
- Voľné dni pracovného pokoja
- Vianočné odmeny
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Práca v mladom a príjemnom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí na základe životopisu spĺňajú nami požadované kritériá a budú zaradení do ďalšieho výberového procesu.
Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní vopred ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne spoločnosti DOVE, s.r.o. súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. O ochrane osobných údajov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania.
Za Váš záujem a porozumenie Vám ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné vystupovanie vo vzťahu k zákazníkom
- Komunikatívnosť a ochota pomôcť
- Samostatné riešenie problémov
- Schopnosť učiť sa nové veci
- Zodpovednosť, samostatnosť a dôslednosť pri plnení úloh
- Skúsenosti s registračnou pokladňou a prácou s hotovosťou – výhodou