Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka generálneho riaditeľa/Office manager
Doprastav, a.s.
Miesto práce
Drieňová, Bratislava
Drieňová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2019
1.5.2019
Mzdové podmienky (brutto)
900 € + mesačné prémie + ročná prémia. S úspešným uchádzačom je možné dohodnúť aj vyššie mzdové podmienky v závislosti od predošlých skúseností a osobnostných predpokladov na danú pozíciu.
900 € + mesačné prémie + ročná prémia. S úspešným uchádzačom je možné dohodnúť aj vyššie mzdové podmienky v závislosti od predošlých skúseností a osobnostných predpokladov na danú pozíciu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- evidencia a plánovanie pracovného programu generálneho riaditeľa
- organizácia a uvítanie návštev
- organizačné zabezpečenie rokovaní, príprava rokovacej miestnosti, príprava pozvánok, distribúcia a sumarizácia materiálov k rokovaniam a k poradám
- telefonická a e-mailová komunikácia s obchodnými partnermi, evidencia a aktualizácia kontaktov
- spolupráca s internými oddeleniami spoločnosti
- organizačné zabezpečenie domácich a zahraničných služobných ciest
- evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty
- administratívne práce spojené s činnosťou sekretariátu generálneho riaditeľa
- zabezpečenie kancelárskych potrieb, pochutín a nápojov
- samostatné vybavovanie ďalších pracovných úloh podľa pokynov generálneho riaditeľa
- organizácia a uvítanie návštev
- organizačné zabezpečenie rokovaní, príprava rokovacej miestnosti, príprava pozvánok, distribúcia a sumarizácia materiálov k rokovaniam a k poradám
- telefonická a e-mailová komunikácia s obchodnými partnermi, evidencia a aktualizácia kontaktov
- spolupráca s internými oddeleniami spoločnosti
- organizačné zabezpečenie domácich a zahraničných služobných ciest
- evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty
- administratívne práce spojené s činnosťou sekretariátu generálneho riaditeľa
- zabezpečenie kancelárskych potrieb, pochutín a nápojov
- samostatné vybavovanie ďalších pracovných úloh podľa pokynov generálneho riaditeľa
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej slovenskej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
- motivujúce pracovné prostredie
- zaujímavé finančné ohodnotenie (základná zložka mzdy + mesačné prémie + ročná
prémia)
- pohyblivá časť pracovnej doby
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevky zo sociálneho fondu, príspevok na rekreáciu
- vzdelávacie aktivity
- motivujúce pracovné prostredie
- zaujímavé finančné ohodnotenie (základná zložka mzdy + mesačné prémie + ročná
prémia)
- pohyblivá časť pracovnej doby
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevky zo sociálneho fondu, príspevok na rekreáciu
- vzdelávacie aktivity
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Vaše životopisy môžete zasielať na nižšie uvedený kontakt alebo na adresu [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické/právnické/humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné a komunikačné schopnosti
- zodpovednosť
- príjemné a kultivované vystupovanie, znalosť spoločenského a biznis protokolu
- samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť
- anglický jazyk (ústny aj písomný prejav) na pokročilej úrovni - podmienkou
- prax na rovnakej/podobnej pozícii min. 3 roky - podmienkou
- zodpovednosť
- príjemné a kultivované vystupovanie, znalosť spoločenského a biznis protokolu
- samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť
- anglický jazyk (ústny aj písomný prejav) na pokročilej úrovni - podmienkou
- prax na rovnakej/podobnej pozícii min. 3 roky - podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Doprastav je modernou stavebnou spoločnosťou s viac ako polstoročnou históriou, ktorá je schopná ponúknuť realizáciu stavieb akéhokoľvek druhu. Prostredníctvom svojich organizačných jednotiek realizuje stavby na celom území Slovenska ako aj v zahraničí. Stavebná činnosť spoločnosti je zameraná na:
cesty a diaľnice, mosty, vodohospodárske diela, ekologické stavby, pozemné a podzemné stavby a inžinierske stavby.
cesty a diaľnice, mosty, vodohospodárske diela, ekologické stavby, pozemné a podzemné stavby a inžinierske stavby.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3626340
Dátum zverejnenia: 21.3.2019
2019-03-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Doprastav, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 € + mesačné prémie + ročná prémia. S úspešným uchádzačom je možné dohodnúť aj vyššie mzdové podmienky v závislosti od predošlých skúseností a osobnostných predpokladov na danú pozíciu.