Dolphin Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Ivanka pri Dunaji
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď

Customer Service

Dolphin je vedúcou značkou v oblasti zabezpečovania pitného režimu a výdajníkov na balenú vodu, ktorá poskytuje spoločnostiam na Slovensku najvyššiu kvalitu výrobkov a služieb už od roku 1999. S kancelárskymi a distribučnými strediskami v Bratislavskom a Košickom regióne a plniacou linkou v Korytnici Dolphin na slovenskom trhu neustále rastie. Do nášho tímu hladáme kolegu na pozíciu Customer service & Sales specialist, ktorý bude hrať významnú úlohu pri dosahovaní našich strategických cieľov.

Na túto pozíciu hľadáme talentovaného a proaktívneho kandidáta.
Si mladý, inteligentný a ambiciózny, tvorivý, zameraný na výsledok a máš výborné komunikačné schopnosti? Toto môže byť ideálne miesto pre teba!

Budeš zodpovedný za:

  • - spracovanie online, emailových a telefonických objednávok,
  • - spracovanie dodacích listov a zaznamenávanie udalostí do CRM systému,
  • - zodpovedanie otázok a riešenie sťažností zákazníkov,
  • - komunikovanie dodávok tovaru s vodičmi a obchodným tímom,
  • - optimalizáciu používateľských skúseností zákazníkov s našimi produktmi a službami,
  • - registrovanie, reportovanie a analýzu udalostí súvisiacich so sťažnosťami a dodávkami s cieľom zlepšovania
  • služieb pre zákazníkov,
  • - spracovanie obnovení a ukončení zmlúv,
  • - každodennú komunikáciu s vodičmi a zákazníkmi.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • - atraktívne platové ohodnotenie,
  • - príležitosti na kariérny postup na všetkých úrovniach,
  • - možnosť pracovať v rámci skvelého tímu,
  • - firemné raňajky každý pondelok – pre príjemný začiatok týždňa,
  • - každý deň k dispozícii pitný režim, káva, raňajkové müsli, cereálie do mlieka, jogurty a ovocie,
  • - účasť na školeniach a podujatiach holandskej a americkej obchodnej komory,
  • - interné zaškolenie a tréningy.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • - profesionálny, reprezentatívny, organizovaný, motivovaný, energický a schopný pracovať sám aj ako člen tímu,
  • - vynikajúci v komunikácii s ľuďmi,
  • - orientovaný na detail,
  • - odolný voči stresu,
  • - rýchlo sa učiaci, pragmatický, kreatívny a so silnými ambíciami dosahovať výsledky

Požadujeme:

  • - vysokoškolské vzdelanie v oblasti obchodu, marketingu alebo iných relevantných odborov,
  • - skúsenosti alebo silný vzťah k zákazníckemu servisu,
  • - aktívna znalosť anglického jazyka je výhodou.
Poslať spoločnosti životopis
ID: 3306884   Dátum zverejnenia: 9.2.2018