Brigádnik na backoffice - milovník/čka papiera a technológií

DOCKitIN a.s.

Miesto práce
Jégého 2, 821 08 Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
4 € / hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do nášho malého tímu zodpovednú, technicky zručnú osobu na vykonávanie administratívnych prác. Ak máš rád inovácie a v mobile niekoľko aplikácií, čítaj ďalej :)

Práca je letnou brigádou s možnosťou pokračovania aj počas štúdia. Na pokračovanie je nevyhnutný status študenta vysokej školy do 26 rokov, preferujeme s technickým alebo ekonomickým zameraním.

Stručná náplň práce:
• Skenovanie dokumentov a ich fyzické zakladanie do archívu
• Nahrávanie údajov z dokumentov do informačného systému spoločnosti, práca so špecializovaným softvérom
• Správa firemnej aplikácie, klientskych kont, reporty

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- moderné a neformálne pracovné prostredie (otvorená komunikácia, pragmatické rozhodovanie, tímová spolupráca)
- flexibilná pracovná doba
- možnosť podieľať sa na tvorbe a realizácii vlastných nápadov

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, a spĺňate uvedené požiadavky, prosím, pošlite Váš životopis e-mailom prostredníctvom online formulára.

Údaje, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Po starostlivom posúdení žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí budú spĺňať podmienky a budú pozvaní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

13.7.2018 (ostáva ešte 20 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Dôslednosť a precíznosť
Spoľahlivosť a zodpovednosť
Ochota a schopnosť učiť sa základy databázových systémov
Samostatnosť
Flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DOCKitIN a.s. je startup, ktorý má ambíciu stať sa najspoľahlivejším partnerom pre bezpečnú archiváciu dokumentov s využitím najmodernejších technológií a byť exkluzívnym dodávateľom služieb súvisiacich so správou fyzických a elektronických dokumentov.
Prostredníctvom fyzického archívu, mobilnej a webovej aplikácie poskytujeme služby, ktoré našim klientom pomôžu upratať si v osobných, či firemných dokumentoch a sprehľadniť dôležité údaje, či termíny, ktorým doteraz nevenovali pozornosť. Papierové dokumenty majú klienti prehľadne a hlavne bezpečne uložené na jednom mieste, a zároveň sú im dostupné odkiaľkoľvek 365 dní v roku cez mobilnú, či webovú aplikáciu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

DOCKitIN a.s.
Jégého 2
821 08 Bratislava
http://dockitin.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Marková
E-mail: poslať životopis
ID: 2729218   Dátum zverejnenia: 12.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   4 € / hodina