Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtovník
Divadelný ústav
Miesto práce
Divadelný ústav, Jakubovo nám., Bratislava
Divadelný ústav, Jakubovo nám., Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2024
1.4.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacK základnej mzde sú poskytované ďalšie odmeny podľa tarifných tabuliek v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa kvalifikačných predpokladov, dosiahnutého vzdelania, praxe a osobného ohodnotenia
1 500 EUR/mesiacK základnej mzde sú poskytované ďalšie odmeny podľa tarifných tabuliek v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa kvalifikačných predpokladov, dosiahnutého vzdelania, praxe a osobného ohodnotenia
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexné zabezpečenie účtovníctva organizácie.
• Zostavovanie účtovného rozvrhu v požadovanom rozsahu analytickej evidencie.
• Predkontovávanie účtovných dokladov, kontrola ich formálnej a vecnej stránky, podávanie návrhov na ich odstránenie.
• Sledovanie zostatkov jednotlivých účtov účtovnej osnovy a v prípade potreby podávanie návrhov na ich opravy.
• Z miezd kontrola rekapitulácie mzdových nákladov a zodpovednosť za správne zaúčtovanie miezd a s tým spojených odvodov do poisťovní.
•Komplexné zabezpečenie, vedenie a zodpovednosť za podvojné účtovníctvo organizácie podľa Postupov účtovania platných pre štátne príspevkové organizácie.
• Zostavovanie účtovného rozvrhu v požadovanom rozsahu analytickej evidencie každoročne.
• Vyhotovovanie vybraných účtovných dokladov, vykonávanie predkontácie účtovných dokladov, kontrola ich formálnej a vecnej stránky, podávanie návrhov na ich odstránenie.
• Kontrola rekapitulácie zúčtovania a iných výstupov mzdovej agendy a zodpovednosť za správne zaúčtovanie miezd a s tým spojených odvodov daní a poistného.
• Zabezpečovanie účtovníctva automatizovaným spôsobom.
• Zostavovanie riadnej účtovnej závierky a výkazov štátneho výkazníctva (výkazy mesačné a štvrťročné FIN v zmysle metodiky MF SR, ročná individuálna uzávierka).
• Mesačné zostavovanie výstupov potrebných pre sledovanie plnenia rozpočtu, výkazov FIN 1-12, hlavnej knihy, účtovného denníka, knihy záväzkov a pohľadávok, pokladničnej knihy a iné.
• Zostavovanie a odsúhlasovanie zostatkov účtov, v zmysle pokynov MFSR zabezpečovanie zverejnenia účtovnej závierky a povinných informácií konsolidácie vo verejnej správe v rámci modulov informačného systému Štátnej pokladnice.
• Vypracovanie konsolidačného balíka pre účtovnú uzávierku.
• Dodržiavanie platnej legislatívy súvisiacej s výkonom pridelenej agendy, najmä zákonov a predpisov, ktoré súvisia so zákonom o účtovníctve, postupmi účtovania pre RO a PO, zákonom o rozpočtových pravidlách a zákonom o finančnej kontrole a súvisiacich interných predpisov.
• Zostavovanie a vykonávanie fyzickej a dokladovej inventarizácie podľa pokynov ÚIK a v spolupráci s členmi inventarizačných komisií.
• Príprava rozborov hospodárenia jednotlivých prioritných projektov a návrhy úprav rozpočtu.
• Predkladanie podkladov pre vypracovanie návrhu rozpočtu na nasledujúce účtovné obdobie.
• Zodpovednosť za zverejňovanie Pohľadávok štátu v zmysle zákona o pohľadávkach štátu.
• Zodpovednosť za priebežné zverejňovanie evidencie faktúr za jednotlivé účtovné obdobia na webových stránkach organizácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám.
• Dodržiavanie platnej legislatívy súvisiacej s výkonom pridelenej agendy a súvisiacich interných predpisov; a zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z.
• Zostavovanie účtovného rozvrhu v požadovanom rozsahu analytickej evidencie.
• Predkontovávanie účtovných dokladov, kontrola ich formálnej a vecnej stránky, podávanie návrhov na ich odstránenie.
• Sledovanie zostatkov jednotlivých účtov účtovnej osnovy a v prípade potreby podávanie návrhov na ich opravy.
• Z miezd kontrola rekapitulácie mzdových nákladov a zodpovednosť za správne zaúčtovanie miezd a s tým spojených odvodov do poisťovní.
•Komplexné zabezpečenie, vedenie a zodpovednosť za podvojné účtovníctvo organizácie podľa Postupov účtovania platných pre štátne príspevkové organizácie.
• Zostavovanie účtovného rozvrhu v požadovanom rozsahu analytickej evidencie každoročne.
• Vyhotovovanie vybraných účtovných dokladov, vykonávanie predkontácie účtovných dokladov, kontrola ich formálnej a vecnej stránky, podávanie návrhov na ich odstránenie.
• Kontrola rekapitulácie zúčtovania a iných výstupov mzdovej agendy a zodpovednosť za správne zaúčtovanie miezd a s tým spojených odvodov daní a poistného.
• Zabezpečovanie účtovníctva automatizovaným spôsobom.
• Zostavovanie riadnej účtovnej závierky a výkazov štátneho výkazníctva (výkazy mesačné a štvrťročné FIN v zmysle metodiky MF SR, ročná individuálna uzávierka).
• Mesačné zostavovanie výstupov potrebných pre sledovanie plnenia rozpočtu, výkazov FIN 1-12, hlavnej knihy, účtovného denníka, knihy záväzkov a pohľadávok, pokladničnej knihy a iné.
• Zostavovanie a odsúhlasovanie zostatkov účtov, v zmysle pokynov MFSR zabezpečovanie zverejnenia účtovnej závierky a povinných informácií konsolidácie vo verejnej správe v rámci modulov informačného systému Štátnej pokladnice.
• Vypracovanie konsolidačného balíka pre účtovnú uzávierku.
• Dodržiavanie platnej legislatívy súvisiacej s výkonom pridelenej agendy, najmä zákonov a predpisov, ktoré súvisia so zákonom o účtovníctve, postupmi účtovania pre RO a PO, zákonom o rozpočtových pravidlách a zákonom o finančnej kontrole a súvisiacich interných predpisov.
• Zostavovanie a vykonávanie fyzickej a dokladovej inventarizácie podľa pokynov ÚIK a v spolupráci s členmi inventarizačných komisií.
• Príprava rozborov hospodárenia jednotlivých prioritných projektov a návrhy úprav rozpočtu.
• Predkladanie podkladov pre vypracovanie návrhu rozpočtu na nasledujúce účtovné obdobie.
• Zodpovednosť za zverejňovanie Pohľadávok štátu v zmysle zákona o pohľadávkach štátu.
• Zodpovednosť za priebežné zverejňovanie evidencie faktúr za jednotlivé účtovné obdobia na webových stránkach organizácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám.
• Dodržiavanie platnej legislatívy súvisiacej s výkonom pridelenej agendy a súvisiacich interných predpisov; a zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z.
Zamestnanecké výhody, benefity
podpora sporenia v III. pilieri
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia môžu zasielať žiadosť o pracovnú pozíciu a svoj životopis na e-mailovú adresu [email protected] alebo [email protected] do 20.3.2024. Do žiadosti je potrebné napísať súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z .z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky budú pozvaní na osobný pohovor/výberové konanie. Termín výberového konania sa uskutoční predbežne v termíne od 20.3.2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančné účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Hospodárska korešpondencia - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Windows - Expert
Fakturácia - Expert
Hospodárska korešpondencia - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Windows - Expert
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť zákonov a predpisov v oblasti podnikových financií a účtovníctva,
práca s účtovnými programami SOFTIP a SAP na vysokej úrovni.
pozornosť, precíznosť, presnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, trpezlivosť, analytické myslenie, sebaovládanie,
práca s účtovnými programami SOFTIP a SAP na vysokej úrovni.
pozornosť, precíznosť, presnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, trpezlivosť, analytické myslenie, sebaovládanie,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Divadelný ústav je celoslovenskou špecializovanou organizáciou v priamom riadení Ministerstva kultúry SR, ktorá sa ako jediná inštitúcia na Slovensku zaoberá dokumentáciou divadelnej kultúry od vzniku prvej profesionálnej scény v roku 1920. Systematicky zhromažďuje, ochraňuje a vedecky spracováva, využíva a sprístupňuje zbierkové, archívne a dokumentačné fondy vo vzťahu ku komplexnej dokumentácii dejín slovenského profesionálneho divadla. Fondy a zbierky sprístupňuje formou výstav. Vydáva odbornú teatrologickú literatúru, spracúva štatistické ukazovatele o slovenskom profesionálnom divadle. Zabezpečuje komplexný informačný systém o profesionálnom divadle na Slovensku, prezentáciu slovenského divadla v zahraničí.
Divadelný ústav je od roku 2002 na základe súhlasu Ministerstva vnútra SR, sekcie verejnej správy, odbor archívnictva a spisovej služby Archívom osobitného významu, od roku 2005 zaradený medzi špecializované verejné archívy a na základe osvedčenia akreditačnej komisie MK SR akreditovaným pracoviskom pre vedu a výskum. Od roku 2006 plní úlohy Múzea Divadelného ústavu.
Divadelný ústav je od roku 2002 na základe súhlasu Ministerstva vnútra SR, sekcie verejnej správy, odbor archívnictva a spisovej služby Archívom osobitného významu, od roku 2005 zaradený medzi špecializované verejné archívy a na základe osvedčenia akreditačnej komisie MK SR akreditovaným pracoviskom pre vedu a výskum. Od roku 2006 plní úlohy Múzea Divadelného ústavu.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4534238
Dátum zverejnenia: 11.3.2024
2024-03-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Konzultant, Účtovník Spoločnosť: Divadelný ústav
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac