
SLA Manažér BA (SLAMGR)
DITEC, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacMinimálna základná mzda: 2500.- EUR mesačne. Nástupná základná mzda je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Konečná výška skutočnej mzdy je odvodená od odborných skúseností, znalostí, zručností, seniority a výkonnosti.
2 500 EUR/mesiacMinimálna základná mzda: 2500.- EUR mesačne. Nástupná základná mzda je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Konečná výška skutočnej mzdy je odvodená od odborných skúseností, znalostí, zručností, seniority a výkonnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Definovanie požiadaviek na poskytovanú úroveň služieb technickej podpory
- Správa katalógu produktov a služieb technickej podpory
- Plánovanie a koordinácia činnosti pracovníkov technickej podpory
- Príprava a kontrola procesov technickej podpory
- Manažment a zabezpečenie dokumentácie servisných požiadaviek na technickú podporu
- Koordinácia a riadenie riešenia vzniknutých servisných požiadaviek na technickú podporu
- Zodpovednosť a dohľad za plnenie podmienok a záväzkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Kontrola a riadenie zmlúv, objednávok kontraktov s tretími stranami, dohľad nad OLA
- Komunikácia s technologickými oddeleniami (špecialistami) pre zabezpečenie požiadaviek zákazníkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Komunikácia a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi, zainteresovanými osobami a kľúčovými používateľmi
- Pravidelný reporting a eskalácia o úrovni poskytovania služieb
- Príprava podkladov pre mesačnú fakturáciu
- Kontrola a zlepšovanie kvality poskytovaných služieb, preskúmanie výkonnosti a rozsahu poskytovaných servisných služieb, aktualizácia a zlepšovanie úrovne služieb technickej podpory
- Správa katalógu produktov a služieb technickej podpory
- Plánovanie a koordinácia činnosti pracovníkov technickej podpory
- Príprava a kontrola procesov technickej podpory
- Manažment a zabezpečenie dokumentácie servisných požiadaviek na technickú podporu
- Koordinácia a riadenie riešenia vzniknutých servisných požiadaviek na technickú podporu
- Zodpovednosť a dohľad za plnenie podmienok a záväzkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Kontrola a riadenie zmlúv, objednávok kontraktov s tretími stranami, dohľad nad OLA
- Komunikácia s technologickými oddeleniami (špecialistami) pre zabezpečenie požiadaviek zákazníkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Komunikácia a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi, zainteresovanými osobami a kľúčovými používateľmi
- Pravidelný reporting a eskalácia o úrovni poskytovania služieb
- Príprava podkladov pre mesačnú fakturáciu
- Kontrola a zlepšovanie kvality poskytovaných služieb, preskúmanie výkonnosti a rozsahu poskytovaných servisných služieb, aktualizácia a zlepšovanie úrovne služieb technickej podpory
Zamestnanecké výhody, benefity
- prístup k najnovším technológiám
- možnosť odborného rastu
- výhodné platové podmienky na základe znalostí, skúseností a dosahovaných výsledkov,
- sociálne a iné výhody
- možnosť odborného rastu
- výhodné platové podmienky na základe znalostí, skúseností a dosahovaných výsledkov,
- sociálne a iné výhody
Informácie o výberovom konaní
Zasielajte svoje CV v slovenskom jazyku na uvedenú kontaktnú adresu emailom. V predmete správy uveďte heslo "SLAMGR".
Na základe predloženého CV Vás následne pozveme na pracovný pohovor.
Zaslaním životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie k pracovnej ponuke beriem na vedomie a súhlasím, že spoločnosť DITEC, a.s. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom. Vzor súhlasu na spracúvanie mojich osobných údajov je zverejnený na webstránke DITEC, a.s. a tento zašlem spoločnosti spolu so svojou ostatnou dokumentáciou potrebnou pre účely výberového konania.
Rozumiem, že spoločnosť DITEC, a.s. pristupuje k ochrane osobných údajov seriózne, preto poskytuje Poučenie dotknutej osoby , ktoré obsahuje kompletné informácie o mojich právach a spôsobe spracúvania mojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Na základe predloženého CV Vás následne pozveme na pracovný pohovor.
Zaslaním životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie k pracovnej ponuke beriem na vedomie a súhlasím, že spoločnosť DITEC, a.s. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom. Vzor súhlasu na spracúvanie mojich osobných údajov je zverejnený na webstránke DITEC, a.s. a tento zašlem spoločnosti spolu so svojou ostatnou dokumentáciou potrebnou pre účely výberového konania.
Rozumiem, že spoločnosť DITEC, a.s. pristupuje k ochrane osobných údajov seriózne, preto poskytuje Poučenie dotknutej osoby , ktoré obsahuje kompletné informácie o mojich právach a spôsobe spracúvania mojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.7.2025 (ostávajú ešte 4 dni)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
informatika a výpočtová technika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Požadovaný počet rokov praxe: Prax v IT odbore (min. 5 rokov)
- Prax v oblasti Service Manažmentu (min. 2 roky)
- Skúsenosť s riadením podpory pre informačné systémy, prehľad v IT produktoch a terminológii
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Skúsenosti s formulovaním a dohadovaním SLA manažmentu
- Orientácia v procese dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
- Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a subdodávateľov
- Vyjednávanie a pripomienkovanie SLA
- Analyzovanie a podieľanie sa na optimalizácii dodávania služby v súlade s SLA
- Znalosť ITSM štandardov
- Certifikácia ITIL výhodou
- Skúsenosti s informačnými systémami, s riadením zmien v IS
- Prax v oblasti Service Manažmentu (min. 2 roky)
- Skúsenosť s riadením podpory pre informačné systémy, prehľad v IT produktoch a terminológii
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Skúsenosti s formulovaním a dohadovaním SLA manažmentu
- Orientácia v procese dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
- Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a subdodávateľov
- Vyjednávanie a pripomienkovanie SLA
- Analyzovanie a podieľanie sa na optimalizácii dodávania služby v súlade s SLA
- Znalosť ITSM štandardov
- Certifikácia ITIL výhodou
- Skúsenosti s informačnými systémami, s riadením zmien v IS
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť pôsobí na trhu informačných technológií od roku 1992. Počas uplynulých rokov sa spoločnosť vypracovala na pozíciu jedného z najvýznamnejších dodávateľov a integrátorov IT. Viac informácii o spoločnosti nájdete na: http://www.ditec.sk
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 5097791
Dátum zverejnenia: 12.6.2025
2025-06-12
lokalita: Bratislava Pozícia: IT manager, IT projektový manažér, Servisný inžinier Spoločnosť: DITEC, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac