Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka projektovej kancelárie PMOREF
DITEC, a.s.
Miesto práce
Plynárenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Plynárenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacNástupná základná mzda je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Konečná výška skutočnej mzdy je odvodená od odborných skúseností, znalostí, zručností, seniority a výkonnosti
1 200 EUR/mesiacNástupná základná mzda je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Konečná výška skutočnej mzdy je odvodená od odborných skúseností, znalostí, zručností, seniority a výkonnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Organizácia stretnutí
• V zastúpení PM organizuje stretnutia
• Vyhľadáva vhodné termíny podľa zdieľaných kalendárov, alebo ich zisťuje mailom od jednotlivých účastníkov
• Rozposlanie pozvánky s agendou stretnutia
• Rezervácia miesta stretnutia, ak nejde o online stretnutie (zasadačka, miesto v reštaurácii a pod.)
• Zabezpečenie technického vybavenia pre stretnutie
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook
Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí
• V zastúpení PM dohliada na vznik a odovzdanie zápisu účastníkom stretnutia
• Dohliada na určenie autorov zápisu a nahrávky pred stretnutím
• Vytvára potrebnú štruktúru pre písanie zápisu v Confluence
• Určí termín vytvorenia zápisu
• Kontroluje formálnu stránku zápisu a dohliada na dodržanie termínu
• Identifikované riziká, otvorené otázky, zmenové konania kopíruje do prislúchajúcich registrov a informuje PM
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na odoslanie
• Riadi pripomienkovanie a zapracovávanie pripomienok zápisu
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel
Zapisy zo stretnutí PM
• Účasť na vybraných stretnutiach PM a tvorba prvotnej verzie zápisu
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na doplnenie a revíziu
• Zvyšné aktivity sú zahrnuté v odseku "Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí"
• Nutné znalosti: komunikačné schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel
Akceptácie dokumentácie manažérske/špecializované výstupy
• Administratívna pomoc s prípravou dokumentov v rámci schválených šablón, administratívna práca s mergeovaním pripomienok do dokumentov- šablón dokumentov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikačné schopnosti, MS Outlook, Sharepoint, Confluence, MS Word, MS Excel
Sledovanie úloh
• Pravidelne sleduje register otvorených otázok a úloh v zmysle plnenia termínov
• Eskaluje na PM neplnenie termínov úloh
• Eskaluje na riešiteľov neplnenie termínov úloh
• Nutné znalosti: komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, Confluence, TFS, Sharepoint, MS Project
Riadenie prístupov
• V zastúpení PM riadi prístupy do systémov potrebných pre realizáciu projektu (domena, filesystem, sharepoint, Confluence, EA, ...)
• Pripravuje dokumenty na podpis pre zriadenie prístupov subdodávateľov a zákazníka do interných systémov
• Riadi komunikáciu ohľadne zriadenia prístupov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word
Vykazovanie na projekte
• V spolupráci s PM pripravuje výkazy pre OPII projekt
• Komunikácia ohľadne získavania podkladov od subdodávateľov
• Administratívne spracovanie výkazov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word, CRM, MS Project
Riešenie ad-hoc úloh
• Rieši jednoduché úlohy zadávané PM v prípade potreby
• Nutné znalosti: všetky vyššie spomenuté znalosti
• V zastúpení PM organizuje stretnutia
• Vyhľadáva vhodné termíny podľa zdieľaných kalendárov, alebo ich zisťuje mailom od jednotlivých účastníkov
• Rozposlanie pozvánky s agendou stretnutia
• Rezervácia miesta stretnutia, ak nejde o online stretnutie (zasadačka, miesto v reštaurácii a pod.)
• Zabezpečenie technického vybavenia pre stretnutie
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook
Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí
• V zastúpení PM dohliada na vznik a odovzdanie zápisu účastníkom stretnutia
• Dohliada na určenie autorov zápisu a nahrávky pred stretnutím
• Vytvára potrebnú štruktúru pre písanie zápisu v Confluence
• Určí termín vytvorenia zápisu
• Kontroluje formálnu stránku zápisu a dohliada na dodržanie termínu
• Identifikované riziká, otvorené otázky, zmenové konania kopíruje do prislúchajúcich registrov a informuje PM
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na odoslanie
• Riadi pripomienkovanie a zapracovávanie pripomienok zápisu
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel
Zapisy zo stretnutí PM
• Účasť na vybraných stretnutiach PM a tvorba prvotnej verzie zápisu
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na doplnenie a revíziu
• Zvyšné aktivity sú zahrnuté v odseku "Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí"
• Nutné znalosti: komunikačné schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel
Akceptácie dokumentácie manažérske/špecializované výstupy
• Administratívna pomoc s prípravou dokumentov v rámci schválených šablón, administratívna práca s mergeovaním pripomienok do dokumentov- šablón dokumentov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikačné schopnosti, MS Outlook, Sharepoint, Confluence, MS Word, MS Excel
Sledovanie úloh
• Pravidelne sleduje register otvorených otázok a úloh v zmysle plnenia termínov
• Eskaluje na PM neplnenie termínov úloh
• Eskaluje na riešiteľov neplnenie termínov úloh
• Nutné znalosti: komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, Confluence, TFS, Sharepoint, MS Project
Riadenie prístupov
• V zastúpení PM riadi prístupy do systémov potrebných pre realizáciu projektu (domena, filesystem, sharepoint, Confluence, EA, ...)
• Pripravuje dokumenty na podpis pre zriadenie prístupov subdodávateľov a zákazníka do interných systémov
• Riadi komunikáciu ohľadne zriadenia prístupov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word
Vykazovanie na projekte
• V spolupráci s PM pripravuje výkazy pre OPII projekt
• Komunikácia ohľadne získavania podkladov od subdodávateľov
• Administratívne spracovanie výkazov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word, CRM, MS Project
Riešenie ad-hoc úloh
• Rieši jednoduché úlohy zadávané PM v prípade potreby
• Nutné znalosti: všetky vyššie spomenuté znalosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• výhodné platové podmienky na základe dosiahnutých výsledkov
- účasť na spoločenských akciách,
- rekreačný poukaz,
- dni voľna navyše,
- možnosť home office,
- pet friendly prostredie :)
- relaxačné miestnosti v priestoroch spoločnosti,
- pravidelné „Health Days“,
- flexibilný pracovný čas,
- zľavy na rôzne tovary a služby v partnerských organizáciách,
- systematické vzdelávanie (možnosť absolvovať certifikované školenia z rôznych oblastí),
- príspevok na stravovanie,
- MultiSport karta,
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• výhodné platové podmienky na základe dosiahnutých výsledkov
- účasť na spoločenských akciách,
- rekreačný poukaz,
- dni voľna navyše,
- možnosť home office,
- pet friendly prostredie :)
- relaxačné miestnosti v priestoroch spoločnosti,
- pravidelné „Health Days“,
- flexibilný pracovný čas,
- zľavy na rôzne tovary a služby v partnerských organizáciách,
- systematické vzdelávanie (možnosť absolvovať certifikované školenia z rôznych oblastí),
- príspevok na stravovanie,
- MultiSport karta,
Informácie o výberovom konaní
Miesto výkonu práce: Bratislava
Zasielajte svoje CV v slovenskom jazyku na uvedenú kontaktnú adresu emailom. V predmete správy uveďte heslo "PMOREF"
Na základe predloženého CV Vás následne pozveme na pracovný pohovor.
Zaslaním životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie k pracovnej ponuke beriem na vedomie a súhlasím, že spoločnosť DITEC, a.s. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom. Vzor súhlasu na spracúvanie mojich osobných údajov je zverejnený na webstránke DITEC, a.s. a tento zašlem spoločnosti spolu so svojou ostatnou dokumentáciou potrebnou pre účely výberového konania.
Rozumiem, že spoločnosť DITEC, a.s. pristupuje k ochrane osobných údajov seriózne, preto poskytuje Poučenie dotknutej osoby , ktoré obsahuje kompletné informácie o mojich právach a spôsobe spracúvania mojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zasielajte svoje CV v slovenskom jazyku na uvedenú kontaktnú adresu emailom. V predmete správy uveďte heslo "PMOREF"
Na základe predloženého CV Vás následne pozveme na pracovný pohovor.
Zaslaním životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie k pracovnej ponuke beriem na vedomie a súhlasím, že spoločnosť DITEC, a.s. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom. Vzor súhlasu na spracúvanie mojich osobných údajov je zverejnený na webstránke DITEC, a.s. a tento zašlem spoločnosti spolu so svojou ostatnou dokumentáciou potrebnou pre účely výberového konania.
Rozumiem, že spoločnosť DITEC, a.s. pristupuje k ochrane osobných údajov seriózne, preto poskytuje Poučenie dotknutej osoby , ktoré obsahuje kompletné informácie o mojich právach a spôsobe spracúvania mojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva a manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované zručnosti a znalosti
• Príjemné vystupovanie a nekonfliktný typ
• Organizačné schopnosti
• Komunikačné schopnosti
• MS Outlook - práca s elektronickou poštou, kalendárom
• MS Office - základné znalosti Word, Excel, Powerpoint
• MS Sharepoint - znalosť práce so zdieľanými dokumentami
• Cisco Webex / MS Teams / Skype for Business / Zoom - základná znalosť nástrojov pre audiovizuálnu komunikáciu
Vítané znalosti (zaškolenie po nástupe)
• MS Project - základné znalosti práce v prostredí MS Project Server, schopnosť čítania a porozumeniu projektových plánov
• Atlassian Confluence - základné znalosti, schopnosť vytvárania, upravovania a komentovania stránok
• TFS/Azure DevOps - základné znalosti, schopnosť prezerania a sledovania úloh
• Microsotf Dynamics CRM - základná orientácia v systéme a schopnosť základných úkonov
• Príjemné vystupovanie a nekonfliktný typ
• Organizačné schopnosti
• Komunikačné schopnosti
• MS Outlook - práca s elektronickou poštou, kalendárom
• MS Office - základné znalosti Word, Excel, Powerpoint
• MS Sharepoint - znalosť práce so zdieľanými dokumentami
• Cisco Webex / MS Teams / Skype for Business / Zoom - základná znalosť nástrojov pre audiovizuálnu komunikáciu
Vítané znalosti (zaškolenie po nástupe)
• MS Project - základné znalosti práce v prostredí MS Project Server, schopnosť čítania a porozumeniu projektových plánov
• Atlassian Confluence - základné znalosti, schopnosť vytvárania, upravovania a komentovania stránok
• TFS/Azure DevOps - základné znalosti, schopnosť prezerania a sledovania úloh
• Microsotf Dynamics CRM - základná orientácia v systéme a schopnosť základných úkonov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť pôsobí na trhu informačných technológií od roku 1992. Počas uplynulých rokov sa spoločnosť vypracovala na pozíciu jedného z najvýznamnejších dodávateľov a integrátorov IT. Viac informácii o spoločnosti nájdete na: http://www.ditec.sk
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 4498663
Dátum zverejnenia: 24.10.2023
2023-10-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: DITEC, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac