Asistentka projektovej kancelárie PMOREF

DITEC, a.s.

Miesto práce
Plynárenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacNástupná základná mzda je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Konečná výška skutočnej mzdy je odvodená od odborných skúseností, znalostí, zručností, seniority a výkonnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Organizácia stretnutí
• V zastúpení PM organizuje stretnutia
• Vyhľadáva vhodné termíny podľa zdieľaných kalendárov, alebo ich zisťuje mailom od jednotlivých účastníkov
• Rozposlanie pozvánky s agendou stretnutia
• Rezervácia miesta stretnutia, ak nejde o online stretnutie (zasadačka, miesto v reštaurácii a pod.)
• Zabezpečenie technického vybavenia pre stretnutie
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook

Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí
• V zastúpení PM dohliada na vznik a odovzdanie zápisu účastníkom stretnutia
• Dohliada na určenie autorov zápisu a nahrávky pred stretnutím
• Vytvára potrebnú štruktúru pre písanie zápisu v Confluence
• Určí termín vytvorenia zápisu
• Kontroluje formálnu stránku zápisu a dohliada na dodržanie termínu
• Identifikované riziká, otvorené otázky, zmenové konania kopíruje do prislúchajúcich registrov a informuje PM
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na odoslanie
• Riadi pripomienkovanie a zapracovávanie pripomienok zápisu
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel

Zapisy zo stretnutí PM
• Účasť na vybraných stretnutiach PM a tvorba prvotnej verzie zápisu
• Oznamuje PM pripravenosť zápisu na doplnenie a revíziu
• Zvyšné aktivity sú zahrnuté v odseku "Riadenie tvorby zápisov zo stretnutí"
• Nutné znalosti: komunikačné schopnosti, MS Outlook, Confluence, MS Word, MS Excel

Akceptácie dokumentácie manažérske/špecializované výstupy
• Administratívna pomoc s prípravou dokumentov v rámci schválených šablón, administratívna práca s mergeovaním pripomienok do dokumentov- šablón dokumentov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikačné schopnosti, MS Outlook, Sharepoint, Confluence, MS Word, MS Excel

Sledovanie úloh
• Pravidelne sleduje register otvorených otázok a úloh v zmysle plnenia termínov
• Eskaluje na PM neplnenie termínov úloh
• Eskaluje na riešiteľov neplnenie termínov úloh
• Nutné znalosti: komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, Confluence, TFS, Sharepoint, MS Project

Riadenie prístupov
• V zastúpení PM riadi prístupy do systémov potrebných pre realizáciu projektu (domena, filesystem, sharepoint, Confluence, EA, ...)
• Pripravuje dokumenty na podpis pre zriadenie prístupov subdodávateľov a zákazníka do interných systémov
• Riadi komunikáciu ohľadne zriadenia prístupov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word

Vykazovanie na projekte
• V spolupráci s PM pripravuje výkazy pre OPII projekt
• Komunikácia ohľadne získavania podkladov od subdodávateľov
• Administratívne spracovanie výkazov
• Nutné znalosti: organizačné a komunikatívne schopnosti, MS Outlook, MS Excel, MS Word, CRM, MS Project

Riešenie ad-hoc úloh
• Rieši jednoduché úlohy zadávané PM v prípade potreby
• Nutné znalosti: všetky vyššie spomenuté znalosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• výhodné platové podmienky na základe dosiahnutých výsledkov

- účasť na spoločenských akciách,
- rekreačný poukaz,
- dni voľna navyše,
- možnosť home office,
- pet friendly prostredie :)
- relaxačné miestnosti v priestoroch spoločnosti,
- pravidelné „Health Days“,
- flexibilný pracovný čas,
- zľavy na rôzne tovary a služby v partnerských organizáciách,
- systematické vzdelávanie (možnosť absolvovať certifikované školenia z rôznych oblastí),
- príspevok na stravovanie,
- MultiSport karta,

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce: Bratislava
Zasielajte svoje CV v slovenskom jazyku na uvedenú kontaktnú adresu emailom. V predmete správy uveďte heslo "PMOREF"
Na základe predloženého CV Vás následne pozveme na pracovný pohovor.

Zaslaním životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie k pracovnej ponuke beriem na vedomie a súhlasím, že spoločnosť DITEC, a.s. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom. Vzor súhlasu na spracúvanie mojich osobných údajov je zverejnený na webstránke DITEC, a.s. a tento zašlem spoločnosti spolu so svojou ostatnou dokumentáciou potrebnou pre účely výberového konania.

Rozumiem, že spoločnosť DITEC, a.s. pristupuje k ochrane osobných údajov seriózne, preto poskytuje Poučenie dotknutej osoby , ktoré obsahuje kompletné informácie o mojich právach a spôsobe spracúvania mojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva a manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované zručnosti a znalosti
• Príjemné vystupovanie a nekonfliktný typ
• Organizačné schopnosti
• Komunikačné schopnosti
• MS Outlook - práca s elektronickou poštou, kalendárom
• MS Office - základné znalosti Word, Excel, Powerpoint
• MS Sharepoint - znalosť práce so zdieľanými dokumentami
• Cisco Webex / MS Teams / Skype for Business / Zoom - základná znalosť nástrojov pre audiovizuálnu komunikáciu

Vítané znalosti (zaškolenie po nástupe)
• MS Project - základné znalosti práce v prostredí MS Project Server, schopnosť čítania a porozumeniu projektových plánov
• Atlassian Confluence - základné znalosti, schopnosť vytvárania, upravovania a komentovania stránok
• TFS/Azure DevOps - základné znalosti, schopnosť prezerania a sledovania úloh
• Microsotf Dynamics CRM - základná orientácia v systéme a schopnosť základných úkonov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť pôsobí na trhu informačných technológií od roku 1992. Počas uplynulých rokov sa spoločnosť vypracovala na pozíciu jedného z najvýznamnejších dodávateľov a integrátorov IT. Viac informácii o spoločnosti nájdete na: http://www.ditec.sk

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 4498663  Dátum zverejnenia: 24.10.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac