Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista služieb zákazníkom
Disig, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
možný ihneď alebo dohodou
možný ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacmožnosť zvýšenia kontinuálne s kariérnym rastom
900 EUR/mesiacmožnosť zvýšenia kontinuálne s kariérnym rastom
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kontakt so zákazníkom - predaj produktov spoločnosti
- spoluorganizácia práce na oddelení
- príprava jednoduchých cenových ponúk
- zabezpečenie e-mailovej a telefonickej komunikácie s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi
- činnosti súvisiace s vydaním certifikátov pre elektronický podpis a zaručený elektronický podpis, vedenie evidencie poskytnutých certifikátov
- poskytovanie používateľskej podpory a konzultácií zákazníkom spoločnosti v oblasti certifikačných služieb, vybavovanie reklamácií a sťažností
- príprava podkladov na fakturáciu za poskytnuté služby a samotná fakturácia
- vedenie drobnej pokladne / hmotná zodpovednosť, evidencia zvereného obchodného tovaru
- vedenie skladovej evidencie
- príprava mesačných prehľadov o predaných produktoch a službách
- komunikácia s externými partnermi/predajcami a kontrola ich činnosti
- spoluorganizácia práce na oddelení
- príprava jednoduchých cenových ponúk
- zabezpečenie e-mailovej a telefonickej komunikácie s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi
- činnosti súvisiace s vydaním certifikátov pre elektronický podpis a zaručený elektronický podpis, vedenie evidencie poskytnutých certifikátov
- poskytovanie používateľskej podpory a konzultácií zákazníkom spoločnosti v oblasti certifikačných služieb, vybavovanie reklamácií a sťažností
- príprava podkladov na fakturáciu za poskytnuté služby a samotná fakturácia
- vedenie drobnej pokladne / hmotná zodpovednosť, evidencia zvereného obchodného tovaru
- vedenie skladovej evidencie
- príprava mesačných prehľadov o predaných produktoch a službách
- komunikácia s externými partnermi/predajcami a kontrola ich činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- zaškolenie a sústavné vzdelávanie v oblasti elektronického podpisu
- osobný rozvoj
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- zaškolenie a sústavné vzdelávanie v oblasti elektronického podpisu
- osobný rozvoj
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Vaše CV na [email protected].
Osobné údaje spracovávame v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (GDPR). Bližšie infomrácie Vám poskytneme v prípade prejaveného záujmu o pracovnú pozíciu.
Osobné údaje spracovávame v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (GDPR). Bližšie infomrácie Vám poskytneme v prípade prejaveného záujmu o pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť MS balíku (Word, Excel, Outlook) - súčasťou pohovoru je jednoduchá úloha z excelu a všeobecný rozhľad o fakturácii
- logické myslenie
- komunikačné a organizačné schopnosti
- schopnosť a ochota učiť sa nové veci
- spoľahlivosť, zodpovednosť, proaktivita, schopnosť pracovať pod stresom, efektívnosť
- aktívny prístup k riešeniu problémov
- logické myslenie
- komunikačné a organizačné schopnosti
- schopnosť a ochota učiť sa nové veci
- spoľahlivosť, zodpovednosť, proaktivita, schopnosť pracovať pod stresom, efektívnosť
- aktívny prístup k riešeniu problémov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Inovujeme a modernizujeme elektronické služby.
Spoločnosť Disig, a. s. so sídlom v Bratislave pôsobí na trhu informačných technológií od roku 2006. Vďaka vysokej odbornosti, spoľahlivosti a dostupnosti poskytovaných služieb dnes spoločnosť Disig zaujíma významné postavenie na slovenskom trhu.
Disig, a.s. ako technicky vyspelá a ekonomicky stabilná spoločnosť s pôsobením na Slovensku má jasnú víziu do budúcnosti. Chce sa stať popredným lídrom v oblasti elektronického podpisu a elektronickej identifikácie v krajinách Európskej únie a byť významným poskytovateľom služieb vytvárajúcich dôveru. Dlhodobým investovaním prostriedkov do výskumu a do vývoja vlastných produktov v oblasti kybernetickej bezpečnosti sleduje spoločnosť jasný cieľ - vytvoriť bezpečné a spoľahlivé digitálne prostredie pre svojich zákazníkov.
Okrem veľmi zaujímavého a perspektívneho profesionálneho záberu (trust services, cyber security) pracujeme v priateľskom duchu a naša kultúra je príjemne neformálna. Rastieme prácou - v našich laboch je možné vyskúšať si mnohé nové, a zatiaľ málo známe technológie. Pravidelne sa stretávame i mimopracovne a vieme sa dobre zabaviť :).
Spoločnosť Disig, a. s. so sídlom v Bratislave pôsobí na trhu informačných technológií od roku 2006. Vďaka vysokej odbornosti, spoľahlivosti a dostupnosti poskytovaných služieb dnes spoločnosť Disig zaujíma významné postavenie na slovenskom trhu.
Disig, a.s. ako technicky vyspelá a ekonomicky stabilná spoločnosť s pôsobením na Slovensku má jasnú víziu do budúcnosti. Chce sa stať popredným lídrom v oblasti elektronického podpisu a elektronickej identifikácie v krajinách Európskej únie a byť významným poskytovateľom služieb vytvárajúcich dôveru. Dlhodobým investovaním prostriedkov do výskumu a do vývoja vlastných produktov v oblasti kybernetickej bezpečnosti sleduje spoločnosť jasný cieľ - vytvoriť bezpečné a spoľahlivé digitálne prostredie pre svojich zákazníkov.
Okrem veľmi zaujímavého a perspektívneho profesionálneho záberu (trust services, cyber security) pracujeme v priateľskom duchu a naša kultúra je príjemne neformálna. Rastieme prácou - v našich laboch je možné vyskúšať si mnohé nové, a zatiaľ málo známe technológie. Pravidelne sa stretávame i mimopracovne a vieme sa dobre zabaviť :).
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4028987
Dátum zverejnenia: 28.9.2021
2021-09-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent Spoločnosť: Disig, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac