Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CSA Front Office Agent / Pracovník zákazníckeho servisu v KE, ZA, ZV alebo BA
Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Miesto práce
Pharos Park, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Pharos Park, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
960 EUR/mesiac
960 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
AKÁ BY BOLA TVOJA ÚLOHA V DPD?
• Odpovedať na písomné požiadavky zákazníka týkajúce sa služieb, cien, prepravných časov, sprievodnej dokumentácie k zásielke, balenia, reklamácií.
•Preberať objednávky na prepravu a informovať zodpovedného pracovníka o podrobnostiach objednávky.
•Jasne oboznámiť zákazníka so službami, ktoré môže DPD ponúknuť a uistiť sa, že zákazník rozumie a akceptuje naše prepravné podmienky
•Zaznamenávať a spracovávať informácie potrebné pre týždenné štatistiky s náležitou presnosťou a v požadovanom čase.
•Zaznamenať a odoslať požiadavky od zákazníkov a informovať príslušné oddelenia, pobočky aby sa vyhovelo požiadavkám zákazníka
•Vykonávať administratívne činnosti
•Riešiť prichádzajúce požiadavky zo zahraničných alebo interných pobočiek a v čo najkratšom čase požiadavku spracovať
•Byť nápomocná v denných aktivitách oddelenia tak, aby boli zachované, prípadne presiahnuté štandardy oddelenia ako aj štandardy spoločnosti
•Poskytuje podporu, je nápomocný/á v procese zaškolovania v rámci oddelenia
Výkon pozície vieme lokalizovať do officu v KE, ZA, ZV alebo BA.
• Odpovedať na písomné požiadavky zákazníka týkajúce sa služieb, cien, prepravných časov, sprievodnej dokumentácie k zásielke, balenia, reklamácií.
•Preberať objednávky na prepravu a informovať zodpovedného pracovníka o podrobnostiach objednávky.
•Jasne oboznámiť zákazníka so službami, ktoré môže DPD ponúknuť a uistiť sa, že zákazník rozumie a akceptuje naše prepravné podmienky
•Zaznamenávať a spracovávať informácie potrebné pre týždenné štatistiky s náležitou presnosťou a v požadovanom čase.
•Zaznamenať a odoslať požiadavky od zákazníkov a informovať príslušné oddelenia, pobočky aby sa vyhovelo požiadavkám zákazníka
•Vykonávať administratívne činnosti
•Riešiť prichádzajúce požiadavky zo zahraničných alebo interných pobočiek a v čo najkratšom čase požiadavku spracovať
•Byť nápomocná v denných aktivitách oddelenia tak, aby boli zachované, prípadne presiahnuté štandardy oddelenia ako aj štandardy spoločnosti
•Poskytuje podporu, je nápomocný/á v procese zaškolovania v rámci oddelenia
Výkon pozície vieme lokalizovať do officu v KE, ZA, ZV alebo BA.
Zamestnanecké výhody, benefity
A ČO TI ZA TO PONÚKAME MY?
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Možnosť pracovať na home office
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Možnosť pracovať na home office
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
Informácie o výberovom konaní
- možný nástup ihneď
- uveďte prosím o akú lokalitu máte záujem
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aký by náš CSA FO Agent mal byť?
* má zrozumiteľný a slušný prejav
* pozná balíček MS Office
* pracuje rýchlo a samostatne
* je tímový hráč a bude jedným z nás
* je spoľahlivý (príde do práce včas)
* má zrozumiteľný a slušný prejav
* pozná balíček MS Office
* pracuje rýchlo a samostatne
* je tímový hráč a bude jedným z nás
* je spoľahlivý (príde do práce včas)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridajte sa k nám do DPD Slovensko a staňte sa členom jednej z popredných spoločností v rámci logistiky a prepravy s viac ako 20 ročnou tradíciou na trhu. Staráme sa každý deň o tisícky spokojných zákazníkov. Sme súčasťou medzinárodnej DPD siete a sme tiež odborníkmi na našom domácom trhu. Každý balík doručený sieťou DPD kdekoľvek v Európe aj v 230 krajinách celého sveta je uhlíkovo neutrálny.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4433559
Dátum zverejnenia: 27.9.2022
2022-09-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor Spoločnosť: Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 960 EUR/mesiac