Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CSA Front Office Agent / Pracovník zákazníckeho servisu
Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Miesto práce
Pharos Park, Ružinov
Pharos Park, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
960 EUR/mesiac
960 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
AKÁ BY BOLA TVOJA ÚLOHA V DPD?
• Odpovedať na písomné požiadavky zákazníka týkajúce sa služieb, cien, prepravných časov, sprievodnej dokumentácie k zásielke, balenia, reklamácií.
•Preberať objednávky na prepravu a informovať zodpovedného pracovníka o podrobnostiach objednávky.
•Jasne oboznámiť zákazníka so službami, ktoré môže DPD ponúknuť a uistiť sa, že zákazník rozumie a akceptuje naše prepravné podmienky
•Zaznamenávať a spracovávať informácie potrebné pre týždenné štatistiky s náležitou presnosťou a v požadovanom čase.
•Zaznamenať a odoslať požiadavky od zákazníkov a informovať príslušné oddelenia, pobočky aby sa vyhovelo požiadavkám zákazníka
•Vykonávať administratívne činnosti
•Riešiť prichádzajúce požiadavky zo zahraničných alebo interných pobočiek a v čo najkratšom čase požiadavku spracovať
•Byť nápomocná v denných aktivitách oddelenia tak, aby boli zachované, prípadne presiahnuté štandardy oddelenia ako aj štandardy spoločnosti
•Poskytuje podporu, je nápomocný/á v procese zaškolovania v rámci oddelenia
• Odpovedať na písomné požiadavky zákazníka týkajúce sa služieb, cien, prepravných časov, sprievodnej dokumentácie k zásielke, balenia, reklamácií.
•Preberať objednávky na prepravu a informovať zodpovedného pracovníka o podrobnostiach objednávky.
•Jasne oboznámiť zákazníka so službami, ktoré môže DPD ponúknuť a uistiť sa, že zákazník rozumie a akceptuje naše prepravné podmienky
•Zaznamenávať a spracovávať informácie potrebné pre týždenné štatistiky s náležitou presnosťou a v požadovanom čase.
•Zaznamenať a odoslať požiadavky od zákazníkov a informovať príslušné oddelenia, pobočky aby sa vyhovelo požiadavkám zákazníka
•Vykonávať administratívne činnosti
•Riešiť prichádzajúce požiadavky zo zahraničných alebo interných pobočiek a v čo najkratšom čase požiadavku spracovať
•Byť nápomocná v denných aktivitách oddelenia tak, aby boli zachované, prípadne presiahnuté štandardy oddelenia ako aj štandardy spoločnosti
•Poskytuje podporu, je nápomocný/á v procese zaškolovania v rámci oddelenia
Zamestnanecké výhody, benefity
A ČO TI ZA TO PONÚKAME MY?
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Možnosť pracovať na home office
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Možnosť pracovať na home office
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
Informácie o výberovom konaní
- možný nástup ihneď
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aký by náš CSA FO Agent mal byť?
* má zrozumiteľný a slušný prejav
* pozná balíček MS Office
* pracuje rýchlo a samostatne
* je tímový hráč a bude jedným z nás
* je spoľahlivý (príde do práce včas)
* má zrozumiteľný a slušný prejav
* pozná balíček MS Office
* pracuje rýchlo a samostatne
* je tímový hráč a bude jedným z nás
* je spoľahlivý (príde do práce včas)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridajte sa k nám do DPD Slovensko a staňte sa členom jednej z popredných spoločností v rámci logistiky a prepravy s viac ako 20 ročnou tradíciou na trhu. Staráme sa každý deň o tisícky spokojných zákazníkov. Sme súčasťou medzinárodnej DPD siete a sme tiež odborníkmi na našom domácom trhu. Každý balík doručený sieťou DPD kdekoľvek v Európe aj v 230 krajinách celého sveta je uhlíkovo neutrálny.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4356131
Dátum zverejnenia: 15.6.2022
2022-06-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor Spoločnosť: Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 960 EUR/mesiac