Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Support & Customer Integration Team leader
Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Miesto práce
Pharos, Ružinov
Pharos, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacvýška mzdy od 2000 eur v závislosti od skúseností uchádzača * odmeny 10% vyplácané na kvartálnej báze * možnosť zvýšenia platu po skúšobnej dobe
2 000 EUR/mesiacvýška mzdy od 2000 eur v závislosti od skúseností uchádzača * odmeny 10% vyplácané na kvartálnej báze * možnosť zvýšenia platu po skúšobnej dobe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu IT Support hľadáme Team Leadera, ktorý bude na jednej strane zodpovedať za plnenie integračných cieľov v rámci stanovených kvalitatívnych, časových a rozpočtových plánov a za riadenie s tým súvisiacich rizík, a na strane druhej zodpovednosť za správne fungovanie tímu s cieľom dosiahnuť stanovené ciele.
Úlohou oddelenia technickej podpory a zákazníckych integrácií je stanovovať a špecifikovať úlohy spojené s pracovnou náplňou týchto oddelení.
Pozícia vyžaduje znalosť obchodnej problematiky a komunikatívnu úroveň AJ.
ZODPOVEDNOSTI:
• Zodpovednosť za zdokonaľovanie organizácie svojho oddelenia, zavádzanie nových pravidiel, procesov a kontrol
• Zodpovednosť za kvalitu spracovania všetkých požiadaviek podľa dohodnutých merateľných ukazovateľov
• Zodpovednosť za kvalitu prevedenia integrácie DPD zasielateľského systému so zákazníkovým systémom
• Zodpovednosť za všetku dokumentáciu, ktorá vyplýva z činnosti, vrátane vytvorenia a aktualizácie, záznam výnimiek použitia, ako aj archivácia pre budúce použitie.
• Chápanie technických integračných technológií, ako sú operácie API a koncepty XML a JSON, ako aj iné webové a databázové technológie, aby mohol napomáhať v rozhodovaní o spôsobe a forme integrácie.
• Zabezpečuje súlad medzi požiadavkami jednotlivých oddelení, dodávateľmi, aj zákazníkmi
• Riadenie procesu zmenových konaní, týkajúcich sa akéhokoľvek DPD systému.
• Riadenie procesu integračného konania a dôležitých integrácií.
• Podieľať sa na zdokonaľovaní a rozvoji systémov
• Zabezpečiť podávanie zrozumiteľných inštrukcií všetkým účastníkom tímu a ich motivácia
Úlohou oddelenia technickej podpory a zákazníckych integrácií je stanovovať a špecifikovať úlohy spojené s pracovnou náplňou týchto oddelení.
Pozícia vyžaduje znalosť obchodnej problematiky a komunikatívnu úroveň AJ.
ZODPOVEDNOSTI:
• Zodpovednosť za zdokonaľovanie organizácie svojho oddelenia, zavádzanie nových pravidiel, procesov a kontrol
• Zodpovednosť za kvalitu spracovania všetkých požiadaviek podľa dohodnutých merateľných ukazovateľov
• Zodpovednosť za kvalitu prevedenia integrácie DPD zasielateľského systému so zákazníkovým systémom
• Zodpovednosť za všetku dokumentáciu, ktorá vyplýva z činnosti, vrátane vytvorenia a aktualizácie, záznam výnimiek použitia, ako aj archivácia pre budúce použitie.
• Chápanie technických integračných technológií, ako sú operácie API a koncepty XML a JSON, ako aj iné webové a databázové technológie, aby mohol napomáhať v rozhodovaní o spôsobe a forme integrácie.
• Zabezpečuje súlad medzi požiadavkami jednotlivých oddelení, dodávateľmi, aj zákazníkmi
• Riadenie procesu zmenových konaní, týkajúcich sa akéhokoľvek DPD systému.
• Riadenie procesu integračného konania a dôležitých integrácií.
• Podieľať sa na zdokonaľovaní a rozvoji systémov
• Zabezpečiť podávanie zrozumiteľných inštrukcií všetkým účastníkom tímu a ich motivácia
Zamestnanecké výhody, benefity
DPD sa stará o to, aby sa zamestnanci cítili na pracovisku dobre a mali vytvorené čo najlepšie podmienky. Preto sme vytvorili pestrý program benefitov, ktorého cieľom je podporiť spokojnosť a motiváciu každého zamestnanca.
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení. P
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení. P
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ITIL Foundation certified
- vedenie tímu
- analytické myslenie
- orientácia na detail
- odolnosť voči stresu
- aktívne počúvanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridajte sa k nám do DPD Slovensko a staňte sa členom jednej z popredných spoločností v rámci logistiky a prepravy s viac ako 20 ročnou tradíciou na trhu. Staráme sa každý deň o tisícky spokojných zákazníkov. Sme súčasťou medzinárodnej DPD siete a sme tiež odborníkmi na našom domácom trhu. Každý balík doručený sieťou DPD kdekoľvek v Európe aj v 230 krajinách celého sveta je uhlíkovo neutrálny.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4217501
Dátum zverejnenia: 7.10.2022
2022-10-07
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Team leader Spoločnosť: Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac